  • 141. Data: 2012-07-26 18:36:13
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-26 18:28, nazgul wrote:

    > skoro po przeczytaniu 16.1 chcesz jechać lewym pasem jezdni
    > 1-kierunkowej, to prawodawca umieścił dalsze punkty właśnie dla ciebie.

    No waśnie. I w punkcie 16.2 określa dokładnie gdzie masz się znajdować w
    szczególnym przypadku dwóch jezdni jednokierunkowych. Bo, że na prawej
    jezdni, to już wcześniejszy punkt dostatecznie (jak mniemam dla
    wszystkich określa). A skoro określa, to 16.2 byłby zbędny i całkowicie
    bez sensu, a jednak się tam znalazł. Ja wiem, że czasem ustawodawcy
    piszą głupoty, ale zakłada się, że jednak poszczególne ustępy wstawiają
    w jakimś celu.

    Shrek.

  • 142. Data: 2012-07-26 20:42:30
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-26 18:36, Shrek pisze:

> [...]
    > bez sensu, a jednak się tam znalazł. Ja wiem, że czasem ustawodawcy
    > piszą głupoty, ale zakłada się, że jednak poszczególne ustępy wstawiają

    zweryfikuj czy w tym wywodzie nei mylisz punktów, bo ciągle powołujesz
    się na ten sam.

    IMO można dyskutować jedynie nad jednakowym wydźwiękiem 16.2 i 16.4

  • 143. Data: 2012-07-26 21:43:43
    Temat: Re: Ciekawostka/śmiesznostka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MarcinJM

    Oto dowód: http://www.youtube.com/watch?v=yV0Ba_OP4Yw

    --
    ignorance is bliss

  • 144. Data: 2012-07-27 00:05:16
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 26.07.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A kto by to wszystko spamietal. I jeszcze przeprowadzil analize w
    > kilka sekund, ktore ma na decyzje.
    >
    > Podsumowujac ... po ch* takie przepisy :-)

    Efekt końcowy (czyt. rozróżnienie gdzie można, a gdzie nie moża
    wyprzedzać) jest nie najgorszy. Ale sformułowanie tych przepisów to
    tragedia...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 145. Data: 2012-07-27 06:36:12
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-26 20:42, nazgul wrote:

    > zweryfikuj czy w tym wywodzie nei mylisz punktów, bo ciągle powołujesz
    > się na ten sam.

    16.1, 16.2 i 16.4 to ten sam?

    Shrek.

  • 146. Data: 2012-07-27 10:25:38
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-07-24 18:12, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Art 16. KD
    >
    > 2. Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest
    > obowiązany jechać po prawej jezdni; do jezdni tych nie wlicza się jezdni
    > przeznaczonej do dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze.

    Były takie przypadki, ale mimo wszystko trudno autostradą jechać lewą
    jezdnią.

    > 3. Kierujący pojazdem, korzystając z jezdni dwukierunkowej co najmniej o
    > czterech pasach ruchu, jest obowiązany zajmować pas ruchu znajdujący się
    > na prawej połowie jezdni.

    Tu jest o drodze jednojezdniowej. Nie dotyczy autostrady. Nie wymaga
    również jazdy prawym pasem, a jedynie pasem na prawej połowie jezdni.

    Chyba nie te przepisy zacytowałeś co rzeczywiście chciałeś :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 147. Data: 2012-07-27 14:29:33
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-27 06:36, Shrek pisze:

    > 16.1, 16.2 i 16.4 to ten sam?

    zweryfikowałeś?
    gdzie powyżej jest 16.4 ?

  • 148. Data: 2012-07-27 19:19:31
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-27 14:29, nazgul wrote:

    > zweryfikowałeś?
    > gdzie powyżej jest 16.4 ?

    jednokierunkowej 16.2, to który w przypadku ogólnym 16.4. Inaczej 16.2
    nie ma sensu. ^^^^^^^^^^^

    Tu.

    Shrek

  • 149. Data: 2012-07-27 19:19:38
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

  • 150. Data: 2012-07-27 20:10:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości grup

    > Tu jest o drodze jednojezdniowej. Nie dotyczy autostrady. Nie wymaga
    > również jazdy prawym pasem, a jedynie pasem na prawej połowie jezdni.

    Bzdura.
    I PLONK za kapelusznictwo, ostrzeżenie było.