  • 11. Data: 2016-05-06 06:12:41
    Temat: Re: Co kupić w granicach 8-10 tys?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 05.05.2016 23:45, AA wrote:

    > z roczników do 2011 masz W204 (wszystkie niemal silniki), W212 e350 i e500, Lagunę
    III 2.0GT, Mondeo 2.5t, Lexy i z parę jeszcze pewnie egzotyków.

    > Z nowszych, to chyba Infiniti Q50 do 2015 roku było na pośrednim...

    NIe sprecyzowałem pytania - chodzi o hot hatcha. Małe, bo głównie w
    mieście, ale żeby dało się dla przyjemności w weekend za miasto
    pojechać, jakby pogoda była za słaba na moto.

    Shrek

  • 12. Data: 2016-05-06 14:32:04
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu piątek, 6 maja 2016 06:12:40 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > NIe sprecyzowałem pytania - chodzi o hot hatcha. Małe, bo głównie w
    > mieście, ale żeby dało się dla przyjemności w weekend za miasto
    > pojechać, jakby pogoda była za słaba na moto.

    W takim razie Renault Megane RS, z niezajebywalnym F4RT, w zależności od rocznika
    225-275KM seryjnie. Tłukli go do 2015r, gazuje się nieźle, jeśli tylko uda się
    znaleźć wtryski+reduktor, żeby oblecieć 70km/litr...

    --
    pozdr
    AA

  • 13. Data: 2016-05-06 16:16:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AA" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >W takim razie Renault Megane RS, z niezajebywalnym F4RT, w zależności
    >od rocznika 225-275KM seryjnie.
    >Tłukli go do 2015r, gazuje się nieźle, jeśli tylko uda się znaleźć
    >wtryski+reduktor, żeby oblecieć 70km/litr...

    A Renault opanowal juz zakupy cewek zaplonowych, tak, zeby starczaly
    na dluzej niz 2 lata ?

    J.

  • 14. Data: 2016-05-09 10:29:53
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2016-05-06 o 16:16, J.F. pisze:

    > A Renault opanowal juz zakupy cewek zaplonowych, tak, zeby starczaly na
    > dluzej niz 2 lata ?

    Widzę, że pewne mity nie umierają nigdy - 3 renówki w rodzinie,
    wszystkie z silnikami benzynowymi. W sumie wychodzi z ponad 18
    renówkolat (8 lat MIPh2, 6lat LIIPH1, 4 lata CIIIPH1). W tych autach
    wymieniłem 1 (słownie jedną) walniętą cewkę i kosztowało mnie to UWAGA!
    całe 50zł (za cewkę Lucasa).

    --
    Gregorius