  • 11. Data: 2015-04-15 19:24:33
    Temat: Re: Co za silnik montują w Nissanach Note ?.
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja kupiłem GOLFa disla 1,9sdi... o kur... no to jest dopiero g...
    powiedział bym nawet wzór g... nie wiem, skąd takie dobre opinie o tym
    samochodzie... pewnie dyrektywy...

  • 12. Data: 2015-04-15 19:34:08
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > tak, to się nazywa fachowo "zmowa kolesi"... odsyłam do mandziejewicza...

    Hmm, jeszcze z miesiąc temu patrzyłem na konfigurator Hundaia i I30-kę można było
    kupić zagazowaną z silnikem 1,4 MPI (100KM). Patrzyłem wtedy i i20 też miałą silnik
    1,4 MPI ale bez możliwości zagazowania. Miałem się przejechać do salonu żeby wypytać
    o to czy silnik 1,4 w i30 i i20 to to samo, i czemu nie gazują go w i20.Dzisiaj
    patrzę a tu już kiszka nawet z i30....

    http://images70.fotosik.pl/799/1a584a279474ba85.jpg

    Sytuacja jest dynamiczna widzę.....

    Endriu

  • 13. Data: 2015-04-15 19:39:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Sytuacja jest dynamiczna widzę.....

    tak, ja nie wiem jak sobie z tym kręceniem poradzić...
    ale fakt jest obserwowalny...

  • 14. Data: 2015-04-15 19:40:20
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > ja kupiłem GOLFa disla 1,9sdi... o kur... no to jest dopiero g...
    > powiedział bym nawet wzór g... nie wiem, skąd takie dobre opinie o tym
    > samochodzie... pewnie dyrektywy...

    Gdyby do Dacii Sandero Stepway wpierdzieleli taki silnik pojazd schodziłby
    jak świeże bułeczki ..... Sam kupiłbym od razu ze dwa takie albo trzy na
    wszelki wypadek :).

    Endriu

  • 15. Data: 2015-04-15 20:31:30
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 15.04.2015 o 18:38, Endriu pisze:
    > http://www.nissan.pl/PL/pl/tool/car-builder/note.htm
    >
    > .... w benzyniaku montują tylko silniki 1.2 z 80 KM. Pewnie jeszcze tego
    > oryginalnie nie gazują ..... Kurwa czy w tym kraju ktoś jeszcze
    > produjkuje jakiś porządny wóz (nie francuski z obracającymi się
    > panewkami i nie włoski) z najprostrzym zagazowanym najlepiej niemieckm
    > silnikiem 1,6 lub 1,9 z 100KM w cenie do 50k ?. Czy ja naprawde
    > kurwa tak dużo wymagam ?.
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu

    Ej ogarnij sobie czytnik, bo wysylasz w htmlu od jakiegos czasu.

  • 16. Data: 2015-04-16 01:13:47
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 18:38:26 UTC+2 użytkownik Endriu napisał:

    > z najprostrzym zagazowanym najlepiej niemieckm silnikiem
    > 1,6 lub 1,9 z 100KM w cenie do 50k ?

    A japoński może być? Po wakacjach do daciek wejdzie
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_HR_engine#HR16DE - i będzie dostępny także z LPG.

    (LPG dostanie też TCE 90).

  • 17. Data: 2015-04-16 10:15:15
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > A japoński może być? Po wakacjach do daciek wejdzie
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_HR_engine#HR16DE - i będzie dostępny także z LPG.

    > (LPG dostanie też TCE 90).

    No kolego, gdyby to miało okazać sie prawdą to flacha się należy. Stepway z takim
    zagazowanym fabrycznie japońcem 1,6, to by było coś. Jadę zapytać do Renault, czy coś
    takiego było by dostępne w najbliższym czasie.
    TCE 90 odpada. 900 cm to w Seicento montowali. Ja potrzebuje 1,6 żeby to nie było
    wyżyłowane i siłe miało przyczepkę ciągnąć, bo nię będę co 80k kilometrów sprzegła
    zmieniał ....

    Endriu

  • 18. Data: 2015-04-16 18:56:02
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 16 kwietnia 2015 10:15:20 UTC+2 użytkownik Endriu napisał:

> [...]

    Aż tak dobrze to nie ma - ten HR będzie tylko w dusterze, lodgy oraz dokkerze.

    I mniejsza już z sandero - ale znajomi sprzedawcy wręcz płaczą, że w MCV-ce nie ma
    nic większego niż TCE90, bo podobno klienci masowo odwracają się na pięcie na tę
    informację...

  • 19. Data: 2015-04-16 19:17:24
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > I mniejsza już z sandero - ale znajomi sprzedawcy wręcz płaczą, że w
    > MCV-ce nie ma nic większego niż TCE90, bo podobno klienci masowo odwracają

    Jest dokładnie tak jak mówisz. Byłem dzisiaj w salnach Renault, Hundai, i
    Nissan. Ten silnik japoński 1,6 będzie tylko w tych samochodach co
    wymieniłeś. W Stepwayu nie będą tego montować. Duster dla mnie to za duża
    krowa i mnie nie za bardzo interesuje.
    W Nissanie na chwilę obecną tego japońca 1,6 też już raczej nie znajdziesz,
    bo montowany był tylko w starej wersji Note. Teraz montują tylko ten 1,2 w
    nowych wersjach i okazuje się, że ten 1,2 też jest ze sprężarką i
    kompresorem (emisja spalin Euro6), tak że defacto 1,6 już jest niedostępny w
    Nissanie.
    Został mi więc tylko Hundai. Zdecydowałbym się chyba na i20 (i30 trochę za
    duży i za drogi jak dla mnie). W Hundaiu i20 nie montują 1,6. Dostępny jest
    tylko 1,4 100-konny, i póki co wogóle Hundaia w żadnym modelu nie gazują
    fabrycznie.

    Ja prdl. Co za ku..wa mizeria. Nie ma normalnych samochodów z normalnymi
    silnikami. Nie wiem może poszukam gdzies za oceanem jakiegoś fabrycznie
    nowego. Może tam coś takiego produkują (ale pewnie nie gazują).....

    Endriu

  • 20. Data: 2015-04-16 19:33:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Endriu" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Nissan. Ten silnik japoński 1,6 będzie tylko w tych samochodach co
    > wymieniłeś. W Stepwayu nie będą tego montować. Duster dla mnie to za duża

    Ale wiesz, że powstaje na lekko zmodyfikowanej płycie podłogowej Sandero?
    I wymiary, poza długością, przekładającą się głównie na bagażnik, ma z
    grubsza podobne?

    > Ja prdl. Co za ku..wa mizeria. Nie ma normalnych samochodów z normalnymi
    > silnikami.

    Są.
    Tylko że akurat Ty chcesz g.... z badziewnym silnikiem, a nikt inny takiego
    nie chce, więc wycofują je z produkcji.