  • 21. Data: 2020-01-16 14:36:37
    Temat: Re: Cofanie licznika
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 stycznia 2020 13:09:23 UTC+1 użytkownik T. napisał:

    > Powinno być tak, że po wydruku podpisujesz dokument, który idzie do
    > archiwum.

    Daj spokój z ta papierologią

  • 22. Data: 2020-01-16 15:58:26
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 13.01.2020 o 16:44, K pisze:

    > 300tys km, a takich aut jest wiecej, bo w Pandzie podobno przekreca sie
    > po 400tys km.

    Opel Kadett liczył tylko do stu tysięcy:

    https://i.imgur.com/OZJiPw2.png

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 23. Data: 2020-01-16 16:05:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 stycznia 2020 15:58:28 UTC+1 użytkownik Grzegorz Tomczyk napisał:

    > Opel Kadett liczył tylko do stu tysięcy:

    Długo nie czekać aż Panowie Władza wytypują sobie własnie takie auta(golf 3, kadet,
    fiat itp) i będą je specjalnie do kontroli zatrzymywać aby wynikami się wykazać.

  • 24. Data: 2020-01-16 17:54:37
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    > Ciekawe czy policyjne fiaty z < 2011 maja zatrzymane liczniki na
    > 400kkm... ;-D

    Milion kilometrów mniej na liczniku. "Padł nowy rekord"
    https://tvn24bis.pl/moto,99/kontrole-stanu-licznika-
    auto-mialo-milion-kilometrow-mniej-niz-powinno,10007
    71.html
    W grudniu 2019 roku podczas przeglądu technicznego na stacji diagnostycznej
    stan licznika wynosił 2 miliony 8 tysięcy 533 kilometry

    --
    Pozdr.
    T.

  • 25. Data: 2020-01-16 19:02:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-16 13:09, T. wrote:

    > Powinno być tak, że po wydruku podpisujesz dokument, który idzie do
    > archiwum.
    > T.

    Powinno być tak, że informacja o przebiegu jest
    wyłączną sprawą właściciela.

  • 26. Data: 2020-01-16 20:12:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-16 o 17:54, Twardy pisze:

> [...]
    >
    > W grudniu 2019 roku podczas przeglądu technicznego na stacji
    > diagnostycznej stan licznika wynosił 2 miliony 8 tysięcy 533 kilometry

    "według informacji jego szefa wymieniany był drogomierz".
    I już nie było informacji że samochód zatrzymano. :-)

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2020-01-16 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Twardy x...@x...onet.pl ...

> [...]
    > podczas przeglądu technicznego na stacji diagnostycznej stan
    > licznika wynosił 2 miliony 8 tysięcy 533 kilometry

    Najgłupszy news dnia.
    Czy ktokolwiek uwierzy ze gośc cofnał licznik ustawiajac go na milion
    kilometrów po to aby zyskownie sprzedac auto? Jakie ma znaczenie to czy
    auto ma milion czy dwa km?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 28. Data: 2020-01-17 08:26:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-14 o 22:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "t-1"  napisał w wiadomości grup

    > A o co tu chodzi - taki ukłon w strone wiernych klientow ?
    > Bo chyba nie z powodow technicznych ?

    Wtedy nie było jeszcze wyświetlaczy pokazjących komunikaty w stylu "Czas
    na składowisko odpadów".

  • 29. Data: 2020-01-17 11:35:09
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-01-16 o 16:05, Kris pisze:

    > Długo nie czekać aż Panowie Władza wytypują sobie własnie takie auta(golf 3, kadet,
    fiat itp) i będą je specjalnie do kontroli zatrzymywać aby wynikami się wykazać.

    No nie wiem czy to plus dla nich. Potem trzeba zamiast sie bujac po
    sądach, raporty pisać. Na razie tylko info o złapanych, ciekawe czy
    będzie kiedykolwiek info o skazanych. Bo winę trzeba udowodnić, a to
    będzie trudne, gdy każdy powie "nie ja".

    --
    viktorius

  • 30. Data: 2020-01-17 12:37:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Wtedy nie było jeszcze wyświetlaczy pokazjących komunikaty w stylu
    >"Czas na składowisko odpadów".

    I myslisz, ze taka liczba zacheci ?

    Rozumialbym, jakby miejsca nie bylo na pelna cyfre z przodu i wstawili
    tylko 1.
    Ale tu ?

    J.