  • 31. Data: 2017-09-21 15:43:35
    Temat: Re: Części elektroniczne elektroniczne od ręki
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 32. Data: 2017-09-21 17:05:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Wed, 20 Sep 2017 22:46:00 +0200, Piotr Wyderski
    >Ale idea sklepu stacjonarnego nie polega na tym,, że gdy pilnie
    >potrzebuję część za 50 groszy to muszę płacić 25zł za przesyłkę i
    >czekać.

    No, prawde mowiac, to wychodzi, ze idea sklepu stacjonarnego polega na
    tym, ze czesc za 50gr sprzedaja za 5zl.

    Bo z 50gr zysku nie wyzyja.

    >Dla mnie jest ważne co mogę dostać teraz od ręki a nie jutro i to za
    >dodatkową opłatą.

    Jesli jednak potrzeba tych czesci kilka, to oplaca sie poczekac :-(

    J.

  • 33. Data: 2017-09-21 17:56:27
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-09-21 o 15:43, Adam pisze:

> [...]

    Ostatni mój mail nie adresowałem do tego co mi wcześniej odpowiadał
    tylko do d...@t...pl i do t...@t...pl licząc, że trafi do kogoś rozumnego...

    Rozumiem, że dopiero po Twojej interwencji doszli do tego, że jest błąd.

    Masz jakieś znajomości ?
    P.G.

  • 34. Data: 2017-09-21 18:28:31
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2017-09-21 o 11:17, Piotr Gałka pisze:

    > Byłem niedawno (znaczy jakieś dwa lata temu) - jeszcze był.

    > Paliwo nie kosztuje więcej niż przesyłka?
    >
    > Rzuć jakimiś nazwami.
    > Nie znam żadnego sklepu w okolicy obwodnicy (z wyjątkiem BIALL, ale to
    > nie jest sklep z częściami).

    Maritex, Elhurt, Mastercośtam - nie pamiętam - chyba ze dwa zjazdy za
    Auchanem... Unisystem... ten trochę ukierunkowany. Jeszcze coś by się
    pewnie znalazło.

    Pozdrawiam

    DD

  • 35. Data: 2017-09-21 18:29:03
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-21 o 17:56, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    >
    > Rozumiem, że dopiero po Twojej interwencji doszli do tego, że jest błąd.

    Wysłałem info bezpośrednio z ich strony korzystając z linka "Zgłoś
    błąd". Formatka mówi, że wiadomość taka kierowana jest na adres
    i...@t...pl
    Znajomości nie mam, kupuję u nich okazyjnie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 36. Data: 2017-09-21 18:32:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 21 Sep 2017 17:05:01 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No, prawde mowiac, to wychodzi, ze idea sklepu stacjonarnego polega
    > na
    > tym, ze czesc za 50gr sprzedaja za 5zl.
    > Bo z 50gr zysku nie wyzyja.

    Maja części i za 15 groszy, więc? Chyba że chciałeś powiedzieć, że
    zarabiają albo na skali* albo na innych, droższych rzeczach. A te
    tańsze są po to by ich odwiedzać.

    *- we wczesnych latach 90 poznałem pewnego Niemca, który był
    dystrybutorem firmy produkującej armaturę, chwalił się tym, że na
    jednym asortymencie (to było jakieś kolanko lub trójnik) zarabia
    tylko 1 feniga. I był bardzo szczęśliwy z tego powodu.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2017-09-21 18:35:19
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-20 o 10:24, Marek pisze:
    > Interesuję mnie skala dostępności od ręki podzespołów w sklepach
    > detalicznych w następujących miastach:
    > Warszawa
    Co jest na południu to nie wiem (np. jak się trzyma WGE przy GUSie) ale
    na północy:

    Soltronik na Wolumenie http://www.soltronik.pl/
    RCS Elekronik też Wolumen http://rcs-elektronik.com.pl/
    Piekarz https://www.piekarz.pl/pl/
    Sklep AVT https://sklep.avt.pl/

    Wolumen w niedzielę - są sprzedawcy na straganach, w pozostałe dni płody
    rolne i badziewie z Chin. Dodatkowo kilka mniejszych sklepów otwartych w
    ciągu tygodnia. Subiektywnie po wyburzeniu starych bud i zrobieniu
    nowych pawilonów jednak ubyło sklepów elektronicznych.

    Piotrek

  • 38. Data: 2017-09-21 19:53:48
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2017-09-21 o 18:35, Piotr Dmochowski pisze:
    > jak się trzyma WGE przy GUSie

    Jest tam wciąż kilkanaście pawilonów, co daje pewien wybór, i presję
    konkurencyjności, ale sprzedawcy chyba starają się wyszukiwać swoiste
    nisze rynkowe, aby nie wchodzić sobie w paradę (zanadto). Tłumów
    klientów tam nie ma. No cóż, w dobie handlu internetowego trudno
    konkurować cenowo, gdy za czynsz płacą tam pewnie dość słono.

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 39. Data: 2017-09-21 20:09:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Sep 2017 18:32:13 +0200, Marek napisał(a):

    > Maja części i za 15 groszy, więc? Chyba że chciałeś powiedzieć, że
    > zarabiają albo na skali*

    Nie chcialem powiedziec, ze zarabiaja na skali, skoro mowimy o sklepie
    detalicznym.

    >albo na innych, droższych rzeczach.

    Mozliwe, ale wtedy te tanie zrobmy po zlotowce. Zlotowka tez tanio :-)
    Albo spakujmy po 100 szt.

    Mowisz o Wekton ? tam na glownej stronie polityka cenowa pokazana :-)
    i drobiazg warty 15gr sprzedaja za 75gr przy 1 szt :-)

    > A te tańsze są po to by ich odwiedzać.

    Moze i tak byc, ale czy to

> [...]
    > jednym asortymencie (to było jakieś kolanko lub trójnik) zarabia
    > tylko 1 feniga. I był bardzo szczęśliwy z tego powodu.

    kwestia ilosci jak sam mowisz.
    Gdyby mial klientow narzekajacych na to, ze chca 1 szt, a przesylka
    25zl, to by pewnie zadowolony nie byl.

    J.

  • 40. Data: 2017-09-21 20:32:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 21 Sep 2017 20:09:23 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > i drobiazg warty 15gr sprzedaja za 75gr przy 1 szt :-)

    Tak z ciekawości, pokaż link.

    --
    Marek