  • 51. Data: 2017-09-24 13:43:49
    Temat: Re: Części elektroniczne elektroniczne od ręki
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Długa (amperek)
    > Karmelicka (koło kościoła)
    > Wiślisko
    > Krasickiego (ech stało się w kolejce po Tonsile)
    > Zwierzyniecka (Telpod)
    > Sienna
    > Kalwaryjska potem Józefińska (Bomis)
    > Zamoyskiego
    > Królowej Jadwigi
    > Kościuszki
    > Starowiślna
    > Składnica harcerska na krakowskiej
    > Nowa Huta przy placu centralnym
    > giełda elektroniczna pod Elbudem
    >
    > ... i komu to przeszkadzało ? :)

    Jak wspominasz stare, dobre czasy, to był jeszcze na Grodzkiej (choć to
    raczej stoisko w elektrycznym). Przez chwilę, może dwa lata był sklep
    na Zakopiańskiej, to czasy współczesne. Na Senatorskiej. Na Grenadierów
    nigdy nie dotarłem :). Na Rydla byłem raz. Bomis był potem na Królowej
    Jadwigi (okolice pętli). A ten z Krasickiego jest teraz na
    Wrocławskiej. Na Teatralnym jest nadal. Telpod sprzedawał swoje wyroby
    na Lipowej. No i śp. Telos na Lea gdzie był rewelacyjny wybór szpejów
    mechanicznych :) Co nieco było w składnicach harcerskich, ciekawe czy
    ktoś pamięta gdzie one były :) Giełda była wcześniej pod Karlikiem. Na
    Kalwaryjskiej jest sklep, trzeba iść po schodkach. Na
    Warneńczyka/Rejtana jest SMD. Pewnie jeszcze coś można by dodać do
    listy :)
    Wojtek
    ps. powyższe dane pochodzą z obserwacji własnych, nie zawsze trzeźwych
    więc mogłem coś pokrecić :)

  • 52. Data: 2017-09-24 18:01:44
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > ps. powyższe dane pochodzą z obserwacji własnych, nie zawsze trzeźwych więc
    > mogłem coś pokrecić :)

    No i zapomniałem. Oczywiście Bujnowicz w więzieniu, tzn na
    Czarnieckiego.
    Wojtek

  • 53. Data: 2017-09-24 18:15:42
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No i zapomniałem. Oczywiście Bujnowicz w więzieniu

    Bujnowicz był naszym wychowawcą w Zespole Szkół Energetycznych.
    Serio siedzi ?? Dziwne, bo teraz miałby chyba ponad 80 lat...
    Ale nie żal mi go, nie lubiłem dziada :)

  • 54. Data: 2017-09-26 19:41:21
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Bujnowicz był naszym wychowawcą w Zespole Szkół Energetycznych.
    > Serio siedzi ?? Dziwne, bo teraz miałby chyba ponad 80 lat...
    > Ale nie żal mi go, nie lubiłem dziada :)

    Siedzi ale w sklepie, o tu https://goo.gl/maps/iYe2z2974L42 i jest
    całkiem sympatyczny w sile wieku :) A skąd się wzieło więzienie? Obróć
    zdjęcie :)
    Wojtek

  • 55. Data: 2017-09-26 23:05:11
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Wroclawczyka - niedaleko mostu Grunwaldzkiego.

    Fakt!!! Ależ dziury w pamięci! No ale ostatni raz tam byłem, jak jeszcze
    bazar był na Grunwaldzie.

    --
    Grzexs

  • 56. Data: 2017-10-01 22:41:39
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > Piotrze, bo Ty jakis dziwnych rzeczy szukasz, np jakies rdzenie z
    > dziurka :-)

    Bo mnie nie bawi rozwiązywanie typowych problemów, znalazłem
    sobie niszę i jest mi w niej dobrze. :-) Nietypowe rzeczy
    potrafią dramatycznie uprościć urządzenie i na szczęście daje
    się je kupić. Oczywiście w nietypowych cenach, ale to już mój wybór.
    Choć bywa coraz trudniej: tranzystory jednozłączowe, diody tunelowe...
    gdzie tego szukać?

    > Tak czy inaczej - maly sklep na pewno nie bedzie mial "wszystkich
    > czesci"

    Mały sklep nie będzie miał nawet ciekawych części.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 57. Data: 2017-10-02 11:25:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    >Choć bywa coraz trudniej: tranzystory jednozłączowe, diody
    >tunelowe... gdzie tego szukać?

    >Mały sklep nie będzie miał nawet ciekawych części.

    Akurat tranzystory jednozlaczowe i diody tunelowe moze miec :-)
    Na "Klary" pytales ? :-)

    A jesli tych elementow nie ma ... moze przestaly byc uzyteczne :-)

    J.

  • 58. Data: 2017-10-02 13:32:34
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 02.10.2017 o 11:25, J.F. pisze:
> [...]
    > Na "Klary" pytales ? :-)
    >
    > A jesli tych elementow nie ma ... moze przestaly byc uzyteczne :-)

    Niedawno byłem w Olsztynie, musiałem coś awaryjnie kupić i poradzono mi
    Interchip. Żaden wrocławski sklep nie umywa się do nich.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 59. Data: 2017-10-02 15:45:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup

    >Niedawno byłem w Olsztynie, musiałem coś awaryjnie kupić i poradzono
    >mi Interchip. Żaden wrocławski sklep nie umywa się do nich.

    Tak ogolnie - patrze za jakims (chinskim) gadzetem na allegro, jest
    sporo, przelaczam na oferty z Wroclawia ... nie ma nic, albo bardzo
    drogo.

    U nas nie oplacaja sie juz małe interesy ?

    J.