  • 41. Data: 2017-09-21 20:54:51
    Temat: Re: Części elektroniczne elektroniczne od ręki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Sep 2017 20:32:44 +0200, Marek napisał(a):

    > Tak z ciekawości, pokaż link.

    glowna strona
    https://www.wekton.pl/

    A tam
    "Prawdopodobnie jesteśmy pierwszą firmą handlową stosującą ceny
    malejące liniowo.
    Cena jednostkowa zmniejsza się z każdą sztuką kupowanego artykułu.*

    *Dotyczy zamówień składanych w systemie B2B"

    I pod spodem wykres, gdzie 0 szt kosztuje 78gr, 50szt 25gr, a 200szt
    ... o, mozna mysza najechac, 16 gr.

    Jaki konkretne artykul maja na mysli - nie napisali :-)

    A jak pisales 15gr, to co to bylo ?

    O - 2N2222A-DIO (plastik)
    https://www.wekton.pl/tranzystory/tranzystory-bipola
    rne-npn/

    1 szt 45gr, 500szt - po 6gr, 25 szt po 8 gr :-)

    O takie ceny nie bede mial do nich pretensji ... ale szuflada puchnie
    :-)

    J.

  • 42. Data: 2017-09-21 22:00:32
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-09-21 o 18:28, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Maritex, Elhurt, Mastercośtam - nie pamiętam - chyba ze dwa zjazdy za
    > Auchanem... Unisystem... ten trochę ukierunkowany. Jeszcze coś by się
    > pewnie znalazło.

    Czyli przegapiłem jak się poprzenosili :)
    P.G.

  • 43. Data: 2017-09-22 00:28:04
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > To taki wielki nie jest - sprawdz sam
    > http://electropark.pl/

    "Na magazynie" rozwala!

    Najbliżej mam na Tęczową i na Dworcową. Są we Wrocławiu jeszcze jakieś
    inne takie sklepy?

    Pamiętam Skarbowców, "Klary", a nawet wielki sklep ZURiTu (chyba) na Pl.
    PKWN. Ech, gdzie te czasy...

    --
    Grzexs

  • 44. Data: 2017-09-22 12:12:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

    >"Na magazynie" rozwala!

    >Najbliżej mam na Tęczową i na Dworcową. Są we Wrocławiu jeszcze
    >jakieś inne takie sklepy?

    Robotronik.
    W Astrze byl, ale czy sie ostal ...
    Byl jakis w poblizu pomorskiej/pl.Staszica, ale chyba bardziej na
    serwis RTV nastawiony.

    >Pamiętam Skarbowców, "Klary",

    Klara jest nadal, tylko nazywa sie Daszynskiego :-)

    >a nawet wielki sklep ZURiTu (chyba) na Pl. PKWN. Ech, gdzie te czasy...

    No, prawde mowiac to ich wcale tak milo nie wspominam.
    Czesci troche bylo, ale asortyment nadal ubogi.

    Ten przy pl. PKWN to tych czesci wiele nie mial, chyba bardziej sie na
    gotowe wyroby nastawial.
    Podobne byly przy Chrobrego i Gornickiego.

    Zycie to bylo w trzech bomisach - trzeci przy Traugutta/Krakowskiej.

    J.

  • 45. Data: 2017-09-22 12:29:29
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2017-09-22 o 12:12, J.F. pisze:
    [...]
    > Robotronik.
    > W Astrze byl, ale czy sie ostal ...

    Jeszcze Gotronik na Bystrzyckiej.

    P.P.

  • 46. Data: 2017-09-22 12:42:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jeszcze Gotronik na Bystrzyckiej.

    A czesci tam maja ?
    Na allegro wystawiaja zasilacze, a na www ... rezystor sie tam kupi,
    tranzystora nie.
    Ukladow scalonych chyba tez nie, ale Arduino tak ...

    J.

  • 47. Data: 2017-09-22 12:48:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-09-22 o 12:12, J.F. pisze:
    [...]

    >Jeszcze Gotronik na Bystrzyckiej.

    No i dzieku temu sobie przypomnialem jeszcze jedna firme (bo raczej
    nie sklep) - Contrans.

    Ale za daleko, bez powodu tam nie jezdze :-)
    http://contrans.pl/

    Z ciekawostek - maja oferte TI, oraz troche rdzeni.

    J.

  • 48. Data: 2017-09-22 13:13:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-09-22 o 12:48, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale za daleko, bez powodu tam nie jezdze :-)
    > http://contrans.pl/
    >
    > Z ciekawostek - maja oferte TI, oraz troche rdzeni.

    Contrans zawsze wydawał mi się niesamowicie drogi. Aż się dziwiłem, że
    ktokolwiek tam kupuje. Ale to było dość dawno.
    P.G.

  • 49. Data: 2017-09-22 23:19:40
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Robotronik.

    A ten to gdzie?

    > W Astrze byl, ale czy sie ostal ...

    Ano był. Kupiłem tam kiedyś jacki czteroprzewodowe.

    > Byl jakis w poblizu pomorskiej/pl.Staszica, ale chyba bardziej na serwis
    > RTV nastawiony.

    > Klara jest nadal, tylko nazywa sie Daszynskiego :-)

    Ale sklepu już tam chyba nie ma.

    > No, prawde mowiac to ich wcale tak milo nie wspominam.
    > Czesci troche bylo, ale asortyment nadal ubogi.
    >
    > Ten przy pl. PKWN to tych czesci wiele nie mial, chyba bardziej sie na
    > gotowe wyroby nastawial.

    Oj, to ty chyba późniejsze czasy pamiętasz. Po lewej stronie był
    rzeczywiście dział z gotowymi wyrobami, a po prawej części. I fakt, że z
    czasem ich ilość malała.

    > Zycie to bylo w trzech bomisach - trzeci przy Traugutta/Krakowskiej.

    Tam mi było jakoś nie po drodze!

    A teraz, o marności, kupa złomu kupowana ćwierć wieku lub jeszcze
    dawniej ,,na wszelki wypadek" leży nie ruszana, zaśniedziała, zapomniana.

    --
    Grzexs

  • 50. Data: 2017-09-23 00:37:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Sep 2017 23:19:40 +0200, Grzexs napisał(a):

    > A ten to gdzie?

    Wroclawczyka - niedaleko mostu Grunwaldzkiego.

    > Ale sklepu już tam chyba nie ma.

    Rok temu byl.
    Ale klientow nie bylo, to moze znikl.

    J.