  • 11. Data: 2015-05-05 09:38:25
    Temat: Re: Czy kurier moze zignorowac zakaz ruchu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-05 o 09:05, Robson pisze:

    > Skąd się tacy biorą?

    Cóż, już po sposobie i uporze w błędnym cytowaniu widać, że inteligencją
    nie grzeszy.

    Radzę olać i nie wyciągać szamba normalnym ludziom z kfa.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2015-05-05 23:42:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robson"

> [...]
    >
    > Kurier miał przesyłkę do jednego z tych domów i stanął przed zakazem i
    > zadzwonił do odbiorcy aby ten się pofatygował po paczkę,

    Skąd się tacy biorą? W zeszłym tygodniu kurier mi przywiózł przesyłkę na
    palecie, chciałbym zobaczyć jak targasz na nóżkach 250kg.
    ---
    Czyli to twoja wina, że nie ma dojazdu w wygodny dla kuriera sposób.

  • 13. Data: 2015-05-05 23:43:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]

    nie grzeszy.

    Radzę olać i nie wyciągać szamba normalnym ludziom z kfa.
    Pierdolisz głupoty i tyle

  • 14. Data: 2015-05-06 07:01:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-04 21:53, k...@g...com wrote:

    > Tam jest zły znak postawiony. Powinien być zakaz wjazdu i tabliczka że kogoś nie
    dotyczy jak droga bez wylotu to znak że droga bez wylotu. Zakaz ruchu powinien być
    znakiem bez możliwości jakichkolwiek wykluczeń. Pękła rura z gazem, ustawili zakaz
    ruchu żeby od samochodu coś nie pierdolnęło i nikomu wjechać nie wolno.

    Akurat jest dokładnie na odwrót - np zakaz ruchu może być legalnie
    zignorowany przez niepełnosprawnego (z odpowiednimi papierami), a zakaz
    wjazdu z oczywistych względów już nie.

    BTW z "nie dotyczy mieszkańców" - każdy gdzieś mieszka - w ostateczności
    można mieszkać w tym samochodzie, którym się poruszasz - żona cię
    wyrzuciła;)

    Shrek.

  • 15. Data: 2015-05-06 08:23:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 May 2015 00:19:02 p...@g...com
    napisał(a):
    > --Czy kurier mógł legalnie zignorować zakaz?
    > polemizowalbym :-)
    > Przykład znaku B-1 z tabliczką "Nie dotyczy oznakowanych pojazdów
    > obsługi parku oraz służb komunalnych". Należy pamiętać iż zgodnie z
    > pkt. 3.1.2. "Nie dopuszcza się stosowania sformułowań ogólnikowych,
    > np. "Nie dotyczy ruchu lokalnego". Na drogach często można spotkać
    > odstępstwa wyrażone tabliczkami "nie dotyczy dojazdu do posesji"

    Ale kurier moglby dojechac ...

    > lub "nie dotyczy mieszkańców". Wjazd za taki znak nie jest
    > podstawą do interwencji przez odpowiednie służby jak Straż Miejska
    > czy Policja. Zgodnie z SJP "posesja- wydzielony teren (...),
    > stanowiący czyjąś własność", "mieszkaniec- osoba stale
    > zamieszkująca jakiś teren, stale przebywająca w jakimś miejscu".
    >
    > Powyższe przykłady pokazują iż tak naprawdę przy użyciu tych dwóch
    > zwrotów znak taki nie jest wiążący dla nikogo, a ponadto jest on
    > sprzeczny z prawem, na co wielokrotnie wskazują orzeczenia NSA.

    NSA sie wypowiadal w sprawie tabliczki ? Wielokrotnie ? A kto to
    zglaszal ?

    No chyba ze NSA wielokrotnie sie wypowiadal ze "nie dotyczy
    mieszkancow" nie upowaznia do ukarania niemal nikogo, bo prawie kazdy
    gdzies mieszka ..

    J.

  • 16. Data: 2015-05-06 08:54:43
    Od: p...@g...com

    --NSA sie wypowiadal w sprawie tabliczki ? Wielokrotnie ? A kto to zglaszal ?

    kto ? wkurzony odbiorca albo kurier zreszta co to za roznica ?

    --No chyba ze NSA wielokrotnie sie wypowiadal ze "nie dotyczy mieszkancow" nie
    upowaznia do ukarania niemal nikogo, bo prawie kazdy gdzies mieszka ..

    w tej sprawie musisz skontaktowac z NSA :-)

    PS granica miedzy rzeczywista potrzeba ograniczenia ruchu a absurdem jest dosc plynna
    ... w powyzszym przypadku ciala dal ten matolek, ktory przyklepal znak i jego nalezy
    pociagnac do odpowiedzialnosci, dobre pismo od mecenasa (najlepiej z wygorowanymi
    roszczeniami) powinno zalatwic sprawe momentalnie a jesli nie to zawsze pozostaja
    nieznani sprawcy :-)

    P.

  • 17. Data: 2015-05-06 09:53:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.05.2015 17:33, Ergie pisze:

    > Boczna droga prowadząca do kilku domów na wniosek kilku pieniaczy Zarząd
    > Dróg postawi zakaz ruchu z dopiskiem "nie dotyczy mieszkańców".

    [ciach]

    > Oczywiście odbiorca się wkurzył i złożył reklamację która to została
    > odrzucona.

    Dlaczego się nie wkurzył na tych, co taki zakaz zorganizowali?

    > Dwa pytania:
    > 1. Czy kurier mógł legalnie zignorować zakaz?

    A był mieszkańcem?

    > 2. Czy zmiana tabliczki cos by zmieniła?

    Oczywiście.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 18. Data: 2015-05-06 09:55:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.05.2015 20:43, (Tom N) pisze:

    > Oj, taka tabliczka "nie dotyczy dojazdu do posesji" jest razem ze znakiem
    > "zakaz ruchu" równoważna brakowi jakiegokolwiek znaku (dalej niz do posesji
    > nie dojedzie)

    Chyba że to droga przelotowa.

  • 19. Data: 2015-05-06 11:56:37
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 6 maja 2015 07:01:10 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    >
    > BTW z "nie dotyczy mieszkańców" - każdy gdzieś mieszka - w ostateczności
    > można mieszkać w tym samochodzie, którym się poruszasz - żona cię

    A zakaz ruchu ustawiony przez saperów bo bombę z wojny pod drogą znaleźli też może
    być przez inwalidę ignorowany? A jak wodociągi postawią zakaz ruchu bo pękła rura i
    pod asfaltem jest dziura na 4 metry głęboka i taka duża że mala ciężarówka się w niej
    zmieści to też inwalida może wjechać? Zakaz ruchu to tak jak by drogi albo ulicy nie
    było.

  • 20. Data: 2015-05-06 12:00:12
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    ps.com...

> [...]

    mala ciężarówka się w niej zmieści to też inwalida może wjechać? Zakaz ruchu
    to tak jak by drogi albo ulicy nie było.

    jak jest wykop to procz zakazu ruchu jest tez barierka
    znam miejsca, gdzie pod stalym zakazem ruchu widnieje tabliczka dotyczy
    takze niepelnosprawnych.

    --
    pozdr

    Tomasz