  • 11. Data: 2010-06-27 16:49:52
    Temat: Re: Czyszczenie klimy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:i07m7i$qhh$1@news.onet.pl...

    > W Golfie MK3 wlanie nawet dużej ilości plaka (pianki do dezynfekcji)
    > niczego nie zalewa, tylko troszkę sobie wylatuje do dołu.

    Bo akurat pod spodem nie ma elektroniki.
    Niemniej, jeśli takie syutacje mogą prowadzić do poważnych awarii w aucie,
    to wciskanie takiego badziewia kontrahentom powinno być zakazane przez
    UOKiK.

  • 12. Data: 2010-06-27 19:02:50
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010 12:02:03 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Hmm, to tylko utwierdza moją awersję do tej firmy.

    Preparat Wurtha - to samo. I załatwione radio w Vectrze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2010-06-27 19:19:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-27 16:49, Cavallino pisze:

    > Bo akurat pod spodem nie ma elektroniki.

    Powiedzmy wprost, że w Golfie MK3 to wogóle tej elektroniki jest mało.

    > Niemniej, jeśli takie syutacje mogą prowadzić do poważnych awarii w
    > aucie, to wciskanie takiego badziewia kontrahentom powinno być zakazane
    > przez UOKiK.

    Fakt.
    Wurth do swojego preparatu dodaje odpowiednio długą rurkę i stosowny
    przepis jak z tego korzystać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-06-27 19:20:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-27 19:02, jerzu pisze:

    > Preparat Wurtha - to samo. I załatwione radio w Vectrze.

    Wprowadzany przez kanały nawiewowe? Czy tak jak należy, przez rurkę
    odprowadzającą wodę pod auto?

  • 15. Data: 2010-06-27 19:28:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Fakt.
    > Wurth do swojego preparatu dodaje odpowiednio długą rurkę i stosowny
    > przepis jak z tego korzystać.

    Z tego co mówi Jerzu, to nie do końca widać.

  • 16. Data: 2010-06-27 19:34:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-27 19:28, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:

    > Z tego co mówi Jerzu, to nie do końca widać.

    No właśnie - poczekam na jego odpowiedź.

  • 17. Data: 2010-06-28 11:02:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

> [...]
    > Niemniej, jeśli takie syutacje mogą prowadzić do poważnych awarii w aucie,
    > to wciskanie takiego badziewia kontrahentom powinno być zakazane przez

    Zakazane powinno byc wciskanie klientom samochodow, ktore maja nieszczelne
    kanaly wentylacj. Co to za trup, w ktorym plastikowa rura cieknie?

    Pozdrwaiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-06-28 20:06:55
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Powiedzmy wprost, że w Golfie MK3 to wogóle tej elektroniki jest mało.

    W TDI sterownik jest na podszybiu od strony silnika ;P
    ABS 2 generacji jakąś tam elektronikę na pewno ma ;)

    Wiele więcej tam tego nie ma ;)

    Pozdrawiam !!

  • 19. Data: 2010-06-28 21:23:22
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010 19:20:00 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Wprowadzany przez kanały nawiewowe? Czy tak jak należy, przez rurkę
    >odprowadzającą wodę pod auto?

    Wprowadzany przez kanały nawiewowe. Tak było napisane dwa lata temu na
    opakowaniu ich preparatu. Od tego momentu nie miałem go w ręku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2010-06-28 23:33:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-28 21:23, jerzu pisze:

    > Wprowadzany przez kanały nawiewowe. Tak było napisane dwa lata temu na
    > opakowaniu ich preparatu. Od tego momentu nie miałem go w ręku.

    Czyli wygląda na to, że poszli po rozum do głowy. Obecnie na ich
    preparacie jest instrukcja o odgrzybianiu przez odpływ.
    Mówię o tym (nie moja aukcja):
    http://www.allegro.pl/item1096957776_preparat_do_dez
    ynfekcji_klimatyzacji_wurth.html