  • 21. Data: 2010-06-28 23:49:32
    Temat: Re: Czyszczenie klimy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i0b4fe$gkk$1@news.dialog.net.pl...

    > Czyli wygląda na to, że poszli po rozum do głowy.

    Prawidłowo.
    Ciekawe tylko czy oddali kasę każdemu klientowi, któremu coś padło dzięki
    ich pomysłowi z nawiewami.
    Obstawiam że nie - klient kupił, mamy go gdzieś.
    Coś jak praktyka Renault. ;-)

  • 22. Data: 2010-06-29 13:55:25
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Być może ktoś opacznie przetłumaczył lub opacznie czytał.
    Np. kanały nawiewowe to mogą być kanały wlotowe do systemu klimy (czyli tam, gdzie
    filtr przeciwpyłkowy), a te w kabinie auta to
    może z francuskiego byłyby kanały wywiewowe...
    Tak to jest gdy tłumacze kończą filologię ;-)

    -----

  • 23. Data: 2010-06-29 23:05:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-29 13:55, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    filtr przeciwpyłkowy), a te w kabinie auta to
    > może z francuskiego byłyby kanały wywiewowe...
    > Tak to jest gdy tłumacze kończą filologię ;-)

    A jak jest, gdy się odpowiada nad cytatem, łamiąc tym samym ogólnie
    przyjęte zasady usenetowej twórczości?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2010-06-30 09:31:35
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    > A jak jest, gdy się odpowiada nad cytatem, łamiąc tym samym ogólnie
    > przyjęte zasady usenetowej twórczości?

    Nic nie poradzisz, to taki typ - wrzucić do KF i spokój.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi