    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Subject: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Date: Fri, 4 Oct 2019 19:58:42 +0200

    Witam.

    Celuję w auto używane, 5-6 letnie, nie stać mnie na luksus nowego. Robię
    krótkie odcinki po 10-15 kilometrów w jedną stronę. Czasami dalej się
    zapuszczę.
    Niestety większość aut na wtórnym rynku ma silniki diesla.
    Kategorycznie zapomnieć czy jednak są takie co nie robią problemów?
    Raz miałem tylko Alfę 156 2.4JTD 10V przez 6 lat i nie było problemów,
    ale to był porządny silnik bez tych wszystkich fapów, srapów i innych
    gówien.

    Segment - mam 15 letnią Avensis liftback (2.0 benzynowy), więc coś
    podobnego - Avensis, Mondeo, Insignia jakaś taka ciasna więc chyba nie
    ten segment, Mazda 6 choć ta rdzewieje już na taśmie produkcyjnej, Kia?
    Hyundai?. Jest moda na SUV'y ale nie widzę nic praktycznego w nich a
    drogie. Czyli gama silnikowa z podobnych aut.
    2.0TDI raczej na pewno odpada.

    --
    Irokez