  • Data: 2019-10-04 22:18:36
    Temat: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2019 o 19:58, Irokez pisze:
    > Witam.
    >
    > Celuję w auto używane, 5-6 letnie, nie stać mnie na luksus nowego.
    czyli chcę kupić diesla który POSIADA fap/dpf i POSIADA dwumasę, potem
    będę narzekał że diesel to złoo
    > krótkie odcinki po 10-15 kilometrów w jedną stronę. Czasami dalej się
    > zapuszczę.
    jak to auto ma Cię WOZIĆ, a nie wyglądać, to kup xsarę, 307, z końca
    produkcji z normą euro4, gdzie nie było fapa, dwumasy, turbo nie miało
    zmiennej geometrii. za 5-10 tyś kupisz, kolejne parę tyś włożysz w
    remont na start i 3-5 lat pojeździsz nic nie robiąc przy aucie.

    ToMasz