  • 161. Data: 2017-06-26 22:44:12
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-06-2017 o 18:02, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Zerknij na kontekst:
    > "ale weź sobie cenę dowolnego nowego elektryka
    > i zobacz jakie spalinowe możesz za to kupić."

    No właśnie o to pytam.
    Takie auto można ocenić wg 100 aspektów, a Ty sobie wybierasz 3.
    Dlaczego akurat te i niby dlaczego to Ty miałbyś je wybierać?

    > A więc bierzemy cenę 40 tyś dolców, 160 tyś złotych za Teslę Model 3
    > i patrzymy co lepszego z aut spalinowych możemy kupić...

    Już Ci pisałem, każdy będzie lepszy, bo lepiej będzie spełniał swoje
    zadanie przy niższej cenie.

    > Potrafisz wymienić

    Nie mnie pytałeś, znowu nie wiesz na co odpowiadasz.

  • 162. Data: 2017-06-27 00:53:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No właśnie o to pytam.
    > Takie auto można ocenić wg 100 aspektów, a Ty sobie wybierasz 3.
    > Dlaczego akurat te i niby dlaczego to Ty miałbyś je wybierać?

    Bo Ty nie chciałeś. Pytałem Cię już, zasłoniłeś się głupawym
    pytaniem czy oczekuję listy z setkami pozycji...
    Wybrałem kilka kryteriów, które moim zdaniem są najczęściej
    brane pod uwagę przy wyborze "które auto kupić?".
    Osiągi, komfort jazdy i to na ile osób i jaki duży bagażnik
    są moim zdaniem najpopularniejszymi kryteriami.

    Jeśli nie zgadzasz się to bez dalszego przedłużania podaj
    te auta "lepsze" od Tesli Model 3 za 40 kafli dolarów
    i podziel się kryteriami według których oceniłeś je jako lepsze.

    > Już Ci pisałem, każdy będzie lepszy, bo lepiej będzie spełniał swoje
    > zadanie przy niższej cenie.

    > Nie mnie pytałeś, znowu nie wiesz na co odpowiadasz.

    Owszem, ale podchwyciłeś temat, więc go dokończ.

  • 163. Data: 2017-06-27 04:57:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-06-2017 o 00:53, Pszemol pisze:

    > Bo Ty nie chciałeś. Pytałem Cię już, zasłoniłeś się głupawym
    > pytaniem czy oczekuję listy z setkami pozycji...

    Nic z tych rzeczy, pytałeś kogoś innego, a ja tylko chciałem wiedzieć
    czego oczekujesz.
    Ogarnij się, bo zaczynasz zżerać własny ogon.

    > Owszem, ale podchwyciłeś temat

    Nie, tylko byłem ciekaw co Ci przyjdzie z listy kilkuset modeli i
    dlaczego ktoś miałby Ci przepisywać na Twoje żądanie całe zestawienie
    Samara.

  • 164. Data: 2017-06-27 12:51:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nic z tych rzeczy, pytałeś kogoś innego, a ja tylko chciałem wiedzieć
    > czego oczekujesz.
    > Ogarnij się, bo zaczynasz zżerać własny ogon.

    Teraz już wiesz?

    > Nie, tylko byłem ciekaw co Ci przyjdzie z listy kilkuset modeli i dlaczego
    > ktoś miałby Ci przepisywać na Twoje żądanie całe
    > zestawienie Samara.

    Samara?? A co to takiego?

  • 165. Data: 2017-06-27 17:11:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-06-2017 o 12:51, Pszemol pisze:

    > Samara?? A co to takiego?

    Popularny w Polsce serwis, których możesz wyszukać tego typu auta które
    Cię interesują.
    Wystarczy podać cenę, wykluczyć elektryki i będziesz miał odpowiedź na
    swoje pytanie.
    Proszę bardzo.

  • 166. Data: 2017-06-27 17:22:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Popularny w Polsce serwis, których możesz wyszukać tego typu auta
    >które Cię interesują.
    >Wystarczy podać cenę, wykluczyć elektryki i będziesz miał odpowiedź
    >na swoje pytanie.

    Mozna ?
    Ja pamietam, ze oni to raczej sprzedaja takie zestawienia, w koncu z
    czegos musza zyc ...

    J.

  • 167. Data: 2017-06-27 17:46:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-06-2017 o 17:22, J.F. pisze:

    > Mozna ?
    > Ja pamietam, ze oni to raczej sprzedaja takie zestawienia, w koncu z
    > czegos musza zyc ...

    Bogatego emigranta chyba stać żeby zapłacić za informacje którego
    interesują, chyba nie oczekuje że biedni Polacy zrobią mu to za friko?

  • 168. Data: 2017-06-27 18:11:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    > Cię interesują.
    > Wystarczy podać cenę, wykluczyć elektryki i będziesz miał odpowiedź na

    Ale skąd będę wiedział który jest lepszy?
    Który jest pakowniejszy, mnie pali albo dynamiczniej wyprzedza od naszego
    porównywanego elektryka?

  • 169. Data: 2017-06-27 20:37:05
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Kiedy nie masz potrzeby posiadania drugiego auta. Ja na przykład nie mam
    > i takiej potrzeby nie czuje. Większość moich znajomych też ma po jednym
    > samochodzie. Jakiś zakaz mania jednego wózka?

    Ja - Rozważamy elektryki dla osób które z różnych powodów mają dwa samochody
    Shrek - Elektryki są bee
    Ja - Dlaczego?
    Shrek - Nikt mnie nie zmusi do zakupu drugiego auta

    > Czyli podsumujmy:
    >
    > Samochód elektryczny to idealne rozwiązanie dla Kowalskiego pod
    > warunkiem, że:

    Idealne nie jest, ale są aspekty w których przewyższa spalinówki.

    > Mieszka w domku,

    Czyli > 40% gospodarstw domowych. Całkiem niemało.

    > max 20 km do pracy,

    Znam dwie osoby, który do pracy mają więcej niż 10km.

    > ma dwa samochody,

    8/10 moich znajomych - mieszkam na wsi.

    > jest skłonny kupić substandardowy produkt za wyższą cenę niż pełnoprawny,.

    O pełnowartościowy Ci chodzi, bo samochód praw raczej nie posiada.

    To jakie te normy pełnej wartości musi spełniać samochód? :-))

    > Czyli w praktyce dla nikogo.

    Że Ty byś nie wiedział, co z nim zrobić to już ustaliśmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 170. Data: 2017-06-27 20:48:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.06.2017 o 20:37, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ja - Rozważamy elektryki dla osób które z różnych powodów mają dwa
    > samochody

    Nie - rozważamy zalety i wady elektryków - ogólnie. I ogólnie - ma tyle
    wad, że nie jest w stanie zastapić najpopularniejszego samochodu czyli
    kompakta. A ty piszesz, że jak masz dwa samochodwy, to drugi może być w
    zasadzie dowolnie gówniany - co ma być dowodem na dobroć tesli. Bzzt -
    nie, to nie jest dobry argument:P

    > Idealne nie jest, ale są aspekty w których przewyższa spalinówki.

    Jakie - 2,5 do setki w najdroższym modelu i mniej decybeli. Co jeszcze?

    > Czyli > 40% gospodarstw domowych. Całkiem niemało.

    Już pisałem - nie. Wbrew pozorom prąd nie bierze się z gniazdka, więc
    nie można w 40% gospodarstw domowych wpaść na pomysł jednoczesnego
    ładowania samochodu.

    > Znam dwie osoby, który do pracy mają więcej niż 10km.

    A ja w zasadzie więcej niż połowę.

    > 8/10 moich znajomych - mieszkam na wsi.

    W ja i moi znajomi w miescie 10/10. Co z tego/

    > O pełnowartościowy Ci chodzi, bo samochód praw raczej nie posiada.

    Masz rację.

    > To jakie te normy pełnej wartości musi spełniać samochód? :-))

    Musi się dać zatankować w pięć minut, na dowolnej stacji i mieć zasięg
    co najmniej 250 km.

    > Że Ty byś nie wiedział, co z nim zrobić to już ustaliśmy.

    No dobra - ilu znasz posiadaczy elektryków? I dlaczego skoro są takie
    fajowe, to jakoś nikt nie kupił?

    Shrek