  • 81. Data: 2017-06-22 22:33:14
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 22:26 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Jak spowszednieją to będę się przesiadał na kolejną technologię.
    > Dokładnie jak staram się teraz. O to w tym chodzi :-)

    Jest to jakiś sposób na życie.
    W biurowcu w którym parkuję, w garażach podziemnych są gniazda dla
    elektryków (po jednym na każdym poziomie :-) ).
    Co jakiś czas widzę tam ładujące się taxi - na bank jakaś lewizna, złotówa
    dogadał się z ochroną i uzupełnia sobie "paliwko" za free.

    TG

  • 82. Data: 2017-06-22 22:33:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-06-2017 o 21:36, Pszemol pisze:

    > Dokladnie tak. Wynajęcie auta z wypożyczalni na dwa tygodnie dwa razy w
    > roku wyjdzie znacznie taniej niż koszty roczne posiadania samochodu.

    Dojazdy do pracy taksówką/mpk łapią się tym bardziej pod tą kategorię.

  • 83. Data: 2017-06-22 22:42:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A i tak całość ew. oszczędności jest z nawiązką zjadana przez amortyzację.

    Bo nowy fiat tipo to inwestycja. Zakup każdego nowego samochodu jest
    związany z opłatą za nie wypierdziany fotel.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 84. Data: 2017-06-22 22:43:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Próbowałem, nie widzę sensu, żeby jedno auto stało na codzień.

    Jak ma stać, skoro oba są użytkowane na codzień?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 85. Data: 2017-06-22 22:48:36
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Dojazdy do pracy taksówką/mpk łapią się tym bardziej pod tą kategorię.

    Nie bardzo.

  • 86. Data: 2017-06-22 23:08:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz"

    > Co z opłacalnością elektryka do codziennej jazdy ? :-)

    Taniej niż 10 letnie tico ciągle nie będzie. Ale nie wiem jaki poziom
    akceptujesz.
    ---
    Nie będę się spierał o twoje 10-letnie tico, ale weź sobie cenę dowolnego
    nowego elektryka i zobacz jakie spalinowe możesz za to kupić.

  • 87. Data: 2017-06-22 23:29:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Cavallino"

> [...]
    > roku wyjdzie znacznie taniej niż koszty roczne posiadania samochodu.

    Dojazdy do pracy taksówką/mpk łapią się tym bardziej pod tą kategorię.
    Objedziemy w dobrej cenie wszystkie sklepy po drodze ???

  • 88. Data: 2017-06-23 02:35:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

> [...]
    > Nie będę się spierał o twoje 10-letnie tico, ale weź sobie cenę dowolnego
    > nowego elektryka i zobacz jakie spalinowe możesz za to kupić.

    No napisz jakie auta w Polsce są w cenie 40 tys dolców, czyli 160 tys zł.

  • 89. Data: 2017-06-23 02:35:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Cavallino"

    > Dojazdy do pracy taksówką/mpk łapią się tym bardziej pod tą kategorię.
    > ---
    > Objedziemy w dobrej cenie wszystkie sklepy po drodze ???

    Właśnie że nie :-) Kolega Cavellino nie przemyślał zbytnio swego pomysłu
    :-)

  • 90. Data: 2017-06-23 07:55:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.06.2017 o 19:18, re pisze:

    > Gdyby dało się ładować z gniazdka i skoro 40% ludzie mieszka w domach to
    > raczej nie byłoby problemu gniazdka.

    Dalej byłby problem. W powszechnej świadomości prąd się bierze z
    gniazdka, a tak prosto nie jest. Bierze się z elektrowni i do gniazdka
    idzie kablami. A te kable były projektowane z założeniem, że wszyscy na
    raz nie będą ładować samochodów.

    Shrek