  • 41. Data: 2019-03-25 17:26:14
    Temat: Re: Disle w zimie bardziej kopcą NOx
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Błąd konstrukcyjny. Wystarczy parę eksperymentów i zaizolować termicznie
    > co tam trzeba - zbiornik z czynnikiem czy katalizator.

    Ale jak widzisz nikomu z producentów na tym nie zależy, w zimie może
    kopcić i tyle.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 42. Data: 2019-03-25 19:46:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Mar 2019 17:26:14 +0100, Janusz napisał(a):

    > Ale jak widzisz nikomu z producentów na tym nie zależy, w zimie może
    > kopcić i tyle.

    To już inna bajka. Niektórym się zdaje że producenci produkują dla dobra
    powszechnego. To błąd, oni produkują dla zysku. Rzeczą rządów jako
    emanacji społeczeństwa jest wymóc na nich udoskonalenia kosztem zysków.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 43. Data: 2019-03-25 21:54:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-25 19:46, Jacek Maciejewski wrote:

    > To już inna bajka. Niektórym się zdaje że producenci produkują dla dobra
    > powszechnego. To błąd, oni produkują dla zysku. Rzeczą rządów jako
    > emanacji społeczeństwa jest wymóc na nich udoskonalenia kosztem zysków.

    Komuno wróć?

  • 44. Data: 2019-03-25 21:58:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-25 11:54, Poldek wrote:

    > W emisji spalin nieproporcjonalnie duży do ilości pojazdów.
    > Różnych mocnych samochodów, niekoniecznie od razu 400, ale 250+ koni
    > szybciutko przybywa na naszych drogach.

    No i te samochody normalnie palą. Weź się trochę zainteresuj.

    > Salony Lamborgini, Ferrari, nie
    > mówiąc już o Porsze itp. ryczących wyjców rosną jak grzyby po deszczu.
    > Ogólnie przeciętna moc silnika rośnie i to szybko.

    Przeciętna nie rośnie. Rośnie twoje przekonanie.

    > Obecnie sprzedawane
    > samochody typu do jazdy do dyskontu mają przeciętnie 150-200 KM. Jest
    > moc, to się z niej korzysta. Jak się korzysta z mocy, to się emituje
    > spaliny.

    Przecież wszyscy jedziemy w jednym korku.

  • 45. Data: 2019-03-25 23:23:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-25 o 21:58, kk pisze:

    > Przecież wszyscy jedziemy w jednym korku.

    Nie, ty jedziesz pierwszy i go robisz :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 46. Data: 2019-03-25 23:32:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-25 23:23, LordBluzg(R) wrote:

    > Nie, ty jedziesz pierwszy i go robisz :]

    Też mi się tak zdaje

  • 47. Data: 2019-03-26 08:27:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Mar 2019 21:54:58 +0100, kk napisał(a):

    > Komuno wróć?

    To kraje kapitalistyczne nie mają rządów? Trzymających za pysk wszystkie
    podmioty gospodarcze za pomocą podatków czy ustaw antymonopolowych? A
    szczególnie swoje spółki państwowe?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 48. Data: 2019-03-26 20:12:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-26 08:27, Jacek Maciejewski wrote:

    > To kraje kapitalistyczne nie mają rządów? Trzymających za pysk wszystkie
    > podmioty gospodarcze za pomocą podatków czy ustaw antymonopolowych? A
    > szczególnie swoje spółki państwowe?

    Ano właśnie, państwowe. Za kilka lat może i te elektryki zaczniemy
    produkować.

  • 49. Data: 2019-03-28 09:54:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 21:54, kk pisze:

    > Komuno wróć?
    Gdzie tu widzisz komunę?
    Producent produkując rzecz musi spełnić wymogi bezpieczeństwa,
    środowiskowego
    także, to własnie za komuny przymykano oko na rózne patologie.

    --
    Pozdr
    Janusz