  • 31. Data: 2019-01-21 07:13:29
    Temat: Re: Dokuczenie - nietrzezwy
    Od: mamut <m...@g...com>

    > Dokładnie :-) - jak widzę takich delikwentów na prawym sam zwalniam bo
    > wiem, że za chwilę wyskoczy mi przed maskę...
    >
    > TG

    to w takiej sytuacji musiałbym cały czas jechac przed nimi, bo mooze mi
    wyjedzie jak juz bede wyprzedzał

  • 32. Data: 2019-01-21 08:21:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2019 14:35:46 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Dlatego teraz robia samochody co same zwalniaja albo sie zatrzymuja jak przed nimi
    jest przeszkoda zeby zadna pizda nie zaspala.

    W nastepnym kroku zrobia takie, zeby nie zajechala drogi :-)

    J.

  • 33. Data: 2019-01-21 08:42:32
    Od: p...@g...com

    --A teraz sobie wyobraz, ze tam jakis wyluzowany kierowca na tempomacie i nie
    zahamuje na czas.

    no to zobaczy co jest w bagazniku bez otwierania klapy :-)

    --Albo sobie pomysli - mam kamere i maska mi rdzewieje ...

    mam dwie przod i tyl :-)

    --Albo trafisz na mnie i bedzie za pozno :-)

    wystapisz na you tube slawa i chwala po wieki :-)

    ps najostrzejsze hamowanie jakie do tej pory widzialem to Audi ktore na lewym pasie
    A1 do konca nie wierzylo ze Lorek bedzie wyprzedzal wyprzedzajace sie TIR-y :-)
    jechalem swoje 140 km/h wiec on mial 180-200 ale mimo to udalo mu sie wyhamowac choc
    pewnie juz pewnie zdrowaski klepal :-)

  • 34. Data: 2019-01-21 08:45:10
    Od: p...@g...com

    -- W nastepnym kroku zrobia takie, zeby nie zajechala drogi :-)

    juz robia ... patrz na autopilota tesli jak defensywnie jezdzil na poczatku, to samo
    z tym bajerem w lusterku co ostrzega ze w martwym polu cos sie czai, jestes
    wystarczajaco blisko i juz koles musi odpuscic :-)

  • 35. Data: 2019-01-21 12:31:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2019-01-20 o 19:52, p...@g...com pisze:
    > Może to specyfika polskich dróg ? Od ponad 10 lat kulam się po niemieckich
    autostradach i nie wyobrażam sobie jazdy bez tempomatu.

    Albo Czechy, Słowacja i Węgry :)
    U nas też się da, ale rzeczywiście raczej tylko w niedzielę rano ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 36. Data: 2019-01-21 12:35:36
    Od: p...@g...com

    -- Albo Czechy, Słowacja i Węgry :) U nas też się da, ale rzeczywiście raczej tylko w
    niedzielę rano ;)

    dorzuce Skandynawie tam jest relax na maxa, po Danii wjazd do Niemiec jest szokiem,
    istny dom wariatow :-)

  • 37. Data: 2019-01-21 13:39:49
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 21 Jan 2019 07:13:29 +0100, mamut wrote:

    > to w takiej sytuacji musiałbym cały czas jechac przed nimi, bo mooze mi
    > wyjedzie jak juz bede wyprzedzał

    A tak po prawdzie, to ile czasu jechałeś za nimi?

    Mateusz

  • 38. Data: 2019-01-21 13:57:56
    Od: mamut <m...@g...com>

    > A tak po prawdzie, to ile czasu jechałeś za nimi?
    >
    > Mateusz

    z pare sekund bo sie wlekli z 50 na całkiem prostej drodze

  • 39. Data: 2019-01-21 15:09:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 13:57:56 +0100, mamut napisał(a):

    > z pare sekund

    Hehehe. Ja bym poczekał z parędziesiąt sek. conajmniej. No, ale ja to
    jestem w takim wieku że nigdzie i nigdy mi się nie spieszy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 40. Data: 2019-01-21 16:23:29
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Ale IMO coś musiałeś nieźle nabroić że się facet wq...

    Odważne założenie. Mało jest frustratów na drogach?

    Jeden taki ostatnio przed sądem podważał film ze zdarzenia i stwierdził,
    że na pewno go zmontowałem.