  • 41. Data: 2019-01-21 17:25:29
    Temat: Re: Dokuczenie - nietrzezwy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 15:23:29 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > Odważne założenie. Mało jest frustratów na drogach?

    No jest, fakt. Ale mimo to założenie że coś nabroił wydaje mi się
    sensowne.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 42. Data: 2019-01-21 17:31:17
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 21 Jan 2019 17:25:29 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > No jest, fakt. Ale mimo to założenie że coś nabroił wydaje mi się
    > sensowne.

    Pełnej prawdy nigdy się nie dowiemy, niemniej opis OP wydaje mi się
    nazbyt czarno-biały by był prawdziwy. Moja intuicja może oczywiście się
    mylić, i mamut mógł faktycznie wpaść na gang dwóch staruszków-wariatów
    drogowych którzy jeżdżą gęsiego i czyhają na ofiary. Jeden próbuje
    staranować delikwenta, a drugi dzwoni na policję :)

    Mateusz

  • 43. Data: 2019-01-21 18:14:15
    Od: mamut <m...@g...com>

    no niestety tak było, pan chyba poczul sie urazony ze go strabiłem, jak
    widzialem po mordzie to taki słuzbista, pajac

  • 44. Data: 2019-01-21 18:52:37
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-01-20 12:18, Mateusz Viste wrote:

    > Szacunek do kolejki ginie w narodzie. W biedronce pewnie też się
    > przepycha łokciami do kasy, żeby szybciej wyjść. :)

    Kolejka to moze byc jak sprawnie wyprzedzaja a nie jak sie ktos
    kilometrami wlecze choc by i 10x wyprzedzil.

    --
    mk4

  • 45. Data: 2019-01-21 19:39:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > strone itd. po przejechaniu ok 10 km zawrociła za mna policja na
    > sygnale, a przede mna stałakolejna na sygnale i biegiem do mojego
    > samochodu z alkomatem, bylem badany 3 razy, oczywiscie bylem trzezwy,
    > policjant troche zdziwiony, sprawdził dokumenty powiedzial ze wszystko
    > ok, zapytałem dlaczego zostałem zatrzymany to powiedział ze dostali
    > komunikat ze jechałem nietrzezwy...czy mozna jakas ta osobe ktora
    > dzwonila poniesc do odpowiedzialnosci za pomowienia?
    > ps. jeszcze zebym jechał krzywo albo mial jakies podstawy zeby
    > stwierdzic ze jestem podpity, a tutaj gosc zrobil celowo...

    Ale skąd się tam wzięły nagle dwa radiowozy na twojej trasie gotowe do
    interwencji - jakim cudem tak szybciutko się pojawili gotowi do
    zatrzymania i skąd wiedzieli którędy będziesz jechać i w którym miejscu
    należy się na ciebie zaczaić?

  • 46. Data: 2019-01-22 06:56:13
    Od: mamut <m...@g...com>

    W dniu 2019-01-21 o 19:39, Poldek pisze:

> [...]
    > interwencji - jakim cudem tak szybciutko się pojawili gotowi do
    > zatrzymania i skąd wiedzieli którędy będziesz jechać i w którym miejscu

    Nie nagle tylko po ok 10-15 km, akurat to była praktycznie jedyna droga

  • 47. Data: 2019-01-22 13:48:41
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > No jest, fakt. Ale mimo to założenie że coś nabroił wydaje mi się
    > sensowne.

    Znamy wersję tylko jednej ze stron, a komuś musimy wierzyć.

    Ja myślę, że jednak nie nabroił -- chyba że nabrojenie to strąbienie
    palanta, który zajeżdża drogę.

  • 48. Data: 2019-01-22 15:09:10
    Od: p...@g...com

    --wyprzedzałem 2 samochody i podczas wyprzedzania, samochod przede mna nie spojrzał w
    lusterko ze wyprzedzam i wjechał na moj mas

    a nie omijal czasem rowerzysty albo innego utrudnienia na drodze ? troche
    niewiarygodnie brzmi ta opowiesc ze koles popelniajacy niewymuszony blad nagle tak
    sie odgrywa choc trzeba przyznac ze patologii nie brakuje

  • 49. Data: 2019-01-23 10:53:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-01-22 o 06:56, mamut pisze:

    > Nie nagle tylko po ok 10-15 km, akurat to była praktycznie jedyna droga

    Czyli po ok. 6 minutach od zdarzenia były 2 radiowozy gotowe do
    interwencji we właściwie przewidzianym (jasnowidze) miejscu, w którym
    będziesz się znajdował. Biorąc pod uwagę czas potrzebny na to, żeby
    zgłaszający dodzwonił się do 112, czas potrzebny na przekazanie przez
    niego danych o zdarzeniu, zarejestrowanie przez dyspozytora, połączenie
    się przez dyspozytora z właściwą jednostką Policji, przetworzenie w
    jednostce, przekazanie do właściwych załóg, odebranie przez załogi,
    zrozumienie i wyruszenie na miejsce to w sumie wszystko odbyło się jak w
    filmie. W moim realu od zgłoszenia, do podjęcia czynności przez załogę
    upływa minimum godzina, a częściej kilka godzin jeśli w ogóle cokolwiek
    robią.
    Ciekawe również, że poinformowali ciebie o zgłoszeniu dot. nietrzeźwości
    - twojej, czy ogólnie czyjejś?

  • 50. Data: 2019-09-01 23:02:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-20 o 16:22, mamut pisze:

    > a skąd mogłem wiedziec ze akurat chce go wyprzedzic ?
    > to nie mozna wyprzedzić 2 po kolei ?:)

    Ależ można pod warunkiem, że nie łamiesz przepisów.

    Po pierwsze nie wiesz czy ten przed Tobą nie włączył wcześniej
    kierunkowskazu. Teraz twierdzisz, że nie włączył, ale zaraz piszesz, że
    może włączył jak już zaczął wykonywać manewr, by znów mataczyć pisząc "a
    skąd mogłem wiedziec ze akurat chce go wyprzedzic ?".  Po drugie nie ma
    bardziej chamskiego zachowania jak próba przeskoczenia całej kolejki
    wyprzedzających. Zdrowy rozsądek i kultura podpowiada, że dojeżdżając do
    grupy samochodów trzeba zwolnić, aby się zorientować czy aby przed tą
    grupą samochodów nie ma jakiejś przeszkody czy zawalidrogi, a następnie
    odczekać na swoją kolejkę, as nie wpierdalać się bezmyślnie jak egoista.

    Prawo jednoznacznie "mówi", że masz się upewnić, a Ty tego nie zrobiłeś
    i tylko stworzyłeś zagrożenie.

    P.S.

    Samochody nie patrzą w lusterka, no chyba, że była to Tesla :)