  • 61. Data: 2019-05-24 20:10:38
    Temat: Re: Domofony na kartę zbliżeniową
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Kury bardzo dobrze się szkoli (polecam szkolenie "wytrenuj swojego
    > kurczaka") , wystarczą dwoje drzwi jedno tylko do wchodzenia do
    > kurnika a drugie tylko do wychodzenia, które blokujemy po zadanej
    > godzinie. Kury (podobnie jak psy) słabo generalizują więc po treningu
    > nie zakumają, że drzwiami wchodzącymi można też wyjść.

    Zastanawiam się, czy z tak przeszkolonych kur nie dałoby się zmontować
    jakiegoś przyrządu półprzewodnikowego.

    --
    Jarek

  • 62. Data: 2019-05-24 20:12:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > W moim przypadku odcisk palca po prostu nie działa. Te czytniki
    > pewnych ludzi nie lubią. Tak po prostu jest. Zabawa z odczytem
    > odcisku przy wydawaniu paszportu trwała dobre pół godziny.
    > Pani przyniosła kolejny czytnik, i jeszcze jeden, i jeszcze...

    To są chyba naturalne predyspozycje do zawodu włamywacza.

    Jarek

    --
    W zawodzie wikinga najbardziej cenię sobie gwałcenie.

  • 63. Data: 2019-05-24 20:24:11
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Zastanawiam się, czy z tak przeszkolonych kur nie dałoby się zmontować
    > jakiegoś przyrządu półprzewodnikowego.

    Przyrząd półprzewodnikowy to może nie, ale może dałoby się wykorzystać
    do napędu czegokolwiek?

    Pozdrawiam

    DD

  • 64. Data: 2019-05-24 22:17:12
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 23.05.2019 12:46, Roman Rogóż wrote:

    > To mi przypomina "zamówienie" od teścia na układ który zlicza kury
    > wchodzące wieczorem do kurnika, po wejściu ostatniej klapka wejściowa
    > miała się zamykać.
    > Po rozpoczęciu rozkminiania ryzyk typu: kura już wchodziła przez otwór
    > ale się cofnęła, dwie kury wchodziły jedna za drugą bez "przerwy"
    > projekt upadł :)

    A nie wystarczy zamykać po prostu po zmierzchu?

    --
    Mirek.

  • 65. Data: 2019-05-25 09:28:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jarosław Sokołowski napisał(a) :

    > Zastanawiam się, czy z tak przeszkolonych kur nie dałoby się zmontować
    > jakiegoś przyrządu półprzewodnikowego.

    Ba, może i nawet prosty komputer?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 66. Data: 2019-05-25 11:55:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 May 2019 22:17:12 +0200, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > A nie wystarczy zamykać po prostu po zmierzchu?

    Znajomy ma zasadę: po 22 ten co nie wróci do domu nocuje na zewnątrz.
    Co ciekawe po pewnym czasie wszyscy mieszkańcy (wliczając to świnkę
    która z nimi mieszka) zaczęli meldować się przed czasem.

    --
    Marek

  • 67. Data: 2019-05-25 11:58:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 May 2019 20:12:29 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > To są chyba naturalne predyspozycje do zawodu włamywacza.

    Jest taka przypadłość: adermatoglifia.

    --
    Marek

  • 68. Data: 2019-05-25 12:37:45
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 22.05.2019 o 10:03, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    >
    > Jak ostatnio opłacałem ubezpieczenie samochodu to była jakaś promocja -
    > jak zainstalujesz jakąś aplikację to jakiś rabat. Pani powiedziała, że
    > można zainstalować i zaraz odinstalować i ona to może na moim telefonie
    > zrobić. Dałem jej telefon - zaraz się zdziwiła - u wszystkich dotychczas
    > jak weszła na odpowiednie konto to mogła zainstalować tę aplikację, a u
    > mnie chciało jakiejś rejestracji. W sumie poległa.
    >
    > Z tego wnoszę, że istnieją jakieś automaty logujące. Zapewne masz coś
    > zainstalowane, co z automatu Cię loguje i pomija to okno.

    Przeglądasz na telefonie?

  • 69. Data: 2019-05-25 13:20:45
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 25 May 2019 11:55:16 +0200, Marek wrote:
    > Znajomy ma zasadę: po 22 ten co nie wróci do domu nocuje na zewnątrz.
    > Co ciekawe po pewnym czasie wszyscy mieszkańcy (wliczając to świnkę
    > która z nimi mieszka) zaczęli meldować się przed czasem.

    Czas letni też ogarniają?

    Mateusz

  • 70. Data: 2019-05-27 08:20:34
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-05-25 o 09:28, Zbynek Ltd. pisze:

    > Ba, może i nawet prosty komputer?

    No nie sądziłem że ta dyskusja zajdzie tak daleko od domofonów :\