  • 181. Data: 2014-09-09 03:28:12
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:lulkpd$fej$1@dont-email.me...
    > A tu masz zjazd z autostrady w kierunku Chicago na przedmieścia
    > poza godzinami szczytu: http://www.youtube.com/watch?v=lSNJqyg7Lps
    > 1:25sek gościu zjechał z międzystanowej autostrady na drogę stanową
    > (grubą arterię w mieście, chyba ul Cicero) przecinającą miasto
    > północ-południe.
    > Obserwuj boczne drogi dojazdowe: masz dwie opcje tylko: światło lub STOP.
    > Żadnych trójkątów. I powiedz mi że w USA nie ma korków :-)))))))

    Swoją droga w minucie 7:50 masz właśnie głupka w białym fordzie
    który na lewym pasie z naprzeciwka "puszcza" tego tira skręcającego
    w lewo mimo że biały ford ma pierwszeństwo.
    Dobrodziej z forda nie widzi że auta z prawej tira nie puszczają.
    Efekt? Właśnie opóźnienie całego ruchu!
    Co robi profesjonalny kierowca TIRa? Ano czeka grzecznie na swoją kolej.

  • 182. Data: 2014-09-09 05:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Pisząc ze czekanie nie jest konieczne nie napisałeś w jakich warunkach
    > nie jest.

    Oj pisałem pisałem...
    I chyba nawet sie ze mną zgodziłes.

  • 185. Data: 2014-09-09 05:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > I chyba o to chodzi...
    > Ludzie powinni nauczyć się sprawnie włączać do ruchu a nie ciągle
    > liczyć na to że ktoś zatrzyma dla nich ruch na głównej, rozwinie
    > może jeszcze czerwony dywan, dygnie i machnie ręką aby mogli przejechać.

    No niestety to jedna z tych spraw ktora chyba najbardziej powoduje korki.
    Swietnie to widac na rondach gdzie sweitnie widac brak umiejetnosci
    płynnego właczenia sie do ruchu.

  • 184. Data: 2014-09-09 05:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mruk t...@g...pl ...

    > Jeżeli szanowni grupowicze uważają, że usprawiedliwione jest zachowanie
    > mające na celu zminimalizowanie korków to proponuję akcję typu "dziś
    > staję na głównej dojazdówce do miasta i blokuję przez 2h." Na 100%
    > doprowadzi to do zmniejszenia korków w centrum.

    Wspolczuje czarno białego oglądu świata :)

  • 183. Data: 2014-09-09 05:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Co??? Braku korków?? Nie wiem o jakim Ty "USA" piszesz...

    Pszemol, Ty jestes z tych co ironie poznają dopiero w tedy jak stanie za
    Twoimi plecami i potraktuje cię nogą w posladki? :)

  • 186. Data: 2014-09-09 05:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Czasem lepsze jest wrogiem dobrego.

    No własnie!

  • 187. Data: 2014-09-09 07:50:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Pszemol, Ty jestes z tych co ironie poznają dopiero w tedy jak stanie
    > za Twoimi plecami i potraktuje cię nogą w posladki? :)

    Ironię to można poznać u kogoś gdy się kogoś dobrze zna...
    Niestety my się nie znamy więc ironia jest nie do odróżnienia od głupoty.

  • 188. Data: 2014-09-09 09:56:18
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-09-09 05:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > No niestety to jedna z tych spraw ktora chyba najbardziej powoduje korki.
    > Swietnie to widac na rondach gdzie sweitnie widac brak umiejetnosci
    > płynnego właczenia sie do ruchu.

    edukacja! edukacja!

    Icek

  • 189. Data: 2014-09-09 09:58:06
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Więc nie dyskutuj tylko przestrzegaj art. 3 ust. 1 PoRD
    > i przepuszczaj jeżeli to ułatwi ruch.

    tych co puszczę ułatwię, tych co mają prawo jechać zatrzymam więc utrudnię

    Icek

  • 190. Data: 2014-09-09 10:00:59
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Nie, korków nie zlikwiduję, ale chociaż trochę zaoszczędzę czasu
    > większości.
    > Nadal nie rozumiesz art. 3 ust. 1. Tu nie ma nic "na siłę". Tu wymaga się
    > od kierowcy rozsądnej oceny sytuacji.

    tak ? a kto dał Ci prawo mierzenia czy naprawdę zaoszczędzisz ludziom czasz?

    Jak kogoś puszczasz to komuś robisz dobrze ale komuś robisz źle bo
    czeka. A Ty z punktu widzenia swojego auta możesz nie widzieć oglądu
    sytuacji czyli np. co się wydarzy gdy Ty złamiesz prawo

    Szukasz "rozsądnej oceny sytuacji" ?? Gdyby taka była to rozumiem nie
    byłoby korków ? Więc istniejący wywód prowadzi wprost do stwierdzenia,
    że mało jest takich.

    Icek