  • 11. Data: 2014-09-02 00:02:06
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 września 2014 23:59:02 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    > Tym stwierdzeniem osiągnąłeś wyżyny głupoty. :>
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Jak debil nazywa mnie głupcem to komplement.

  • 12. Data: 2014-09-02 00:13:17
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Jak debil nazywa mnie głupcem to komplement.

    W sensie, gadasz sam do siebie i się z tego cieszysz? :-)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2014-09-02 00:43:39
    Od: tá´Ź

    Radek D wrote:

    > Ale na podporządkowanej są dwa pasy - wiec 2 samochody mogę przepuścić
    > jednocześnie.

    To może robisz to jakoś mało dynamicznie i trwa to długo? Przyhamuj
    wyraźnie (nie stawać zupełnie), mignij długimi, powinno być lepiej.
    Czasem widzę gości, którzy przed podporządkowaną zatrzymują się zupełnie
    i nie dają żadnych znaków tym, których chcą wpuścić, w związku z czym
    tamci się wahają i cała zabawa trwa dość długo. Może robisz coś takiego?
    Co prawda ja nigdy na takich nie trąbię, ale kogoś może to bardziej
    denerwować.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2014-09-02 00:49:34
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 września 2014 00:13:17 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    > W sensie, gadasz sam do siebie i się z tego cieszysz? :-)
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Odpowiadam na pytanie. Nie w sensie że sam do siebie gadam, w sensie ze ty jesteś
    debilem i nazywasz mnie głupcem. Ciekawe czy zrozumiesz.

  • 15. Data: 2014-09-02 00:51:40
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 września 2014 00:43:39 UTC+2 użytkownik t? napisał:

> [...]
    >
    > tamci się wahają i cała zabawa trwa dość długo. Może robisz coś takiego?
    >
    > Co prawda ja nigdy na takich nie trąbię, ale kogoś może to bardziej

    Dynamicznie to się w pusty łeb pierdolnij. Ty możesz przepuścić ale motocyklista co
    jedzie równolegle z tobą nie musi.

  • 16. Data: 2014-09-02 01:07:28
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > w sensie ze ty
    > jesteś debilem i nazywasz mnie głupcem

    Dlaczego tak sądzisz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2014-09-02 01:08:22
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Dynamicznie to się w pusty łeb pierdolnij.

    Ty już to zrobiłeś i chcesz sprowadzić innych do swojego poziomu?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2014-09-02 01:11:10
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 września 2014 01:07:28 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    > Dlaczego tak sądzisz?
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    I tak nie zrozumiesz.

  • 19. Data: 2014-09-02 01:13:51
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 września 2014 01:08:22 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    > Ty już to zrobiłeś i chcesz sprowadzić innych do swojego poziomu?
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    To twoja interpretacja, niekoniecznie właściwa. Po co odpisuję? Jeszcze się ktoś
    pomyli i pomyśli że z nas dwóch to ja jestem ten głupszy.

  • 20. Data: 2014-09-02 02:37:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Coś mi się wydaje ze w przepisach nie ma czegoś takiego
    > jak możliwość indywidualnego rezygnowania z tego ze
    > ma się pierwszeństwo. Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane.

    Nie ma też nic na temat zezwolenia kierowcy na próby
    kierowania ruchem :-) Sytuacja jest tu niestety oczywista.