  • 11. Data: 2010-06-17 19:51:05
    Temat: Re: Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    news:hvdn8i$ct9$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie była wina ABS, tylko Twoja.

    No patrz Pan, wróżke masz na swoich usługach?

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 12. Data: 2010-06-17 19:56:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Lewis wrote:

    > ABS bardzo często ZMNIEJSZA Twoje szanse na uniknięcie kolizji. Na 3
    > kolizje jakie miałem daję rękę uciąć że gdyby nie ten wynalazek 2 bym
    > uniknął w 3 nie byłoby różnicy.

    Napraw sobie hamulce zamiast pisać głupoty...

  • 13. Data: 2010-06-17 20:00:26
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Napraw sobie hamulce zamiast pisać głupoty...

    Zahamuja autem z ABS na drodze szutrowej i takim samym autem bez tego cuda.
    Ale ok nie podejmuję flame...

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 14. Data: 2010-06-17 20:03:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-17 19:51, Lewis pisze:

    > No patrz Pan, wróżke masz na swoich usługach?

    Nie, to szklana kula. Ciekawe czemu wyciąłeś:
    <cite>
    > ABS bardzo często ZMNIEJSZA Twoje szanse na uniknięcie kolizji.
    Tak, tak, szczególnie w porze letniej na asfalcie.
    </cite>

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 15. Data: 2010-06-17 20:08:22
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Nie, to szklana kula. Ciekawe czemu wyciąłeś:
    > <cite>
    > Tak, tak, szczególnie w porze letniej na asfalcie.
    > </cite>

    W porze letniej na suchym asfalcie beż żadnych zanieczyszczeń na nim zgodzę
    się, ABS nie przeszkadza, ale w Polsce są różne drogi i inne pory roku niż
    gorące suche lato.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 16. Data: 2010-06-17 20:12:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-17 17:06, ąćęłńóśźż pisze:
    (...)
    > Serio pytam, nie ma miejsca na żarty.

    Jak serio pytasz, to może zacznij od podstaw, czyli jazdy zgodnej z
    przepisami.

    http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1660999,0,2,tragiczn
    y_wypadek_na_zelaznej_rodzina_wyjezdzala_na_wakacje,
    wiadomosc.html

    W mieście jest 50km/h i gdyby kierowca mercedesa jechał zgodnie z
    przepisami, to nikomu by się specjalna krzywda nie stała, choć kierowca
    mondeo wymusił pierwszeństwo. Mógł nie zauważyć, miał prawo do błędu
    - ile jechał 'przewóz' o 6 rano? Może to biegli ocenią, ponieważ
    ślady nie świadczą o jeździe zgodnej z przepisami.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 17. Data: 2010-06-17 20:22:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-06-17 19:50, Chris pisze:
    > Nie wiem czy do końca by się to sprawdziło często 3 pasy nie są
    > 3-punktowe albo nie ma miejsca na mocowanie systemu isofix.
    > To moje zdanie .. może się mylę nie wiem ..
    Ale o czym dyskusja?? W tym wypadku, przy uderzeniu bocznym, zniknęła
    1/3 samochodu. W czym by to dziecko nie siedziało, szanse miało raczej
    średnie.

    Maciek

  • 18. Data: 2010-06-17 20:22:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-06-17 20:12, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > - ile jechał 'przewóz' o 6 rano? Może to biegli ocenią, ponieważ
    > ślady nie świadczą o jeździe zgodnej z przepisami.

    Znajomy mieszka w okolicy i podobno to częste tam przypadki, do tej pory
    nie tak tragiczne jak ten ale wydaje mi się że władze miasta powinny coś
    z tym zrobić ...

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 19. Data: 2010-06-17 20:25:07
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent ąćęłńóśźż nadaje:
    > PO CO TE
    > FOTELIKI ???

    Jak mówi znajomy strażak, który rozcina wraki na krajowej 10-tce,
    fotelik jest sygnałem by rozejrzeć się za jeszcze jednym małym ciałkiem
    pod fotelami zanim zacznie się rozrywać blachy, i sygnałem by starać się
    opanować zwykłe w takich akcjach słownictwo, szczególnie gdy przytomne
    dziecko siedzi obok trupa matki z urwaną głową a ojciec bulgocze krwią,
    nabity na kolumnę kierownicy.

  • 20. Data: 2010-06-17 20:25:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-17 20:08, Lewis pisze:

    > W porze letniej na suchym asfalcie beż żadnych zanieczyszczeń na nim
    > zgodzę się, ABS nie przeszkadza,

    Ehem? Nie przeszkadza? Dzięki niemu zatrzymasz się szybciej, pomimo
    'dzidowania', ponieważ ciepło i warunki dobre.

    > ale w Polsce są różne drogi i inne pory
    > roku niż gorące suche lato.

    Taaa - zasadniczo mowa o wypadku z dziś/wczoraj rana (DC, centrum
    miasta itd.), niemniej nadal prawdziwym będzie, że te Twoje kolizje
    <cite>
    To nie była wina ABS, tylko Twoja.
    </cite>

    Wiesz, ja z tym znienawidzonym ABS jeżdżę ze 20 lat (pierwszy raz
    jechałem z ABS jakimś MB chyba w 1984) i jakoś w życiu bym nie wpadł
    na pomysł, by ABS obarczyć winą za własną głupotę. Tak, czasem
    zachowuje się dziwnie (te dzisiejsze ABS-y to bajka), ale nadal
    winny jest kierowca...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.