  • 51. Data: 2019-01-11 20:39:17
    Temat: Re: Ech te AMOLEDY
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2019 18:00:07 +0100, ToMasz napisał(a):

    > TAK!!! Dla wszystkich ludzi.

    Błąd w tej dyskusji polega na tym że przyjęliśmy roboczo zero-jednynkową
    skalę szacunku. Tymczasem szacunek jest przecyzyjnie dozowalny i
    ludzkość ma w tym wielkie doświadczenie :) Otóż uważam że człowiek
    popełniający błędy ortograficzne zasługuje na mniejszą dozę szacunku niż
    inny o tych samych przymiotach lecz piszący bezbłednie. O ile mniejszą
    to oddzielna sprawa. Zgodzisz się? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 52. Data: 2019-01-11 21:47:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > popełniający błędy ortograficzne zasługuje na mniejszą dozę szacunku niż
    > inny o tych samych przymiotach lecz piszący bezbłednie. O ile mniejszą

    w pewnej części tak. Tylko ze chyba do innych cech przykładamy większą
    wagę. Ja bym tępił leniów - Ty jak sądzę dyslektyków (lub "dyslektyków").
    ToMasz

  • 53. Data: 2019-01-12 11:23:05
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2019-01-11 o 19:52, LordBluzg(R) pisze:

    > No ja tekstu nie słyszę, czytam. Obejrzeć też możesz :) To proste.
    > https://www.google.pl/search?q=wypalony+ekran+samsun
    g+s7&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiWrtvtsubf
    AhXJ1eAKHV0VCyYQ_AUIDigB&biw=1787&bih=832

    symptomatyczne, ze na 20 pierwszych wyników S7 jest wskazany... 7 razy,
    z czego w kontekscie jakiejkolwiek usterki 4 razy, gdzie jedna nie ma
    nic wspólnego z wypalaniem ekranu. W tych 20 wyszukiwaniach pokazjuą
    S8... 9 razy.

    --
    @foe_pl

  • 54. Data: 2019-01-12 11:27:32
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2019-01-12 o 11:23, the_foe pisze:

> [...]
    > z czego w kontekscie jakiejkolwiek usterki 4 razy, gdzie jedna nie ma
    > nic wspólnego z wypalaniem ekranu. W tych 20 wyszukiwaniach pokazjuą

    aaa... jak zamienisz w swoim wyszukiwaniu s7 na s8 to w top20 będzie 13
    wyszukiwań dokładnie dotyczących wypalania się ekranów s8. 1x ogolny
    temat AMOLED, 1x S9, 1xS5, 1xS7. Reszta Note 8

    --
    @foe_pl

  • 55. Data: 2019-01-12 15:18:37
    Od: z <...@...pl>

    To jeszcze zamknijmy temat wybierając odpowiednie szkło hartowane do
    tego modelu :-)
    Upatrzyłem sobie na cały ekran z maskownicą w kolorze obudowy aby
    przykryć małe pęknięcie na górze (coś za coś cena byłą niska ;-) )
    https://allegro.pl/oferta/samsung-galaxy-s7-hartowan
    e-szklo-caly-ekran-3kolo-6831739246

    Ale podobno one kleją się tylko na brzegach i mogą odpadać oraz
    pogarszać dotyka ekranu.

    Co wybrać? :-)

  • 56. Data: 2019-01-12 20:06:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-12 o 11:27, the_foe pisze:

> [...]
    > wyszukiwań dokładnie dotyczących wypalania się ekranów s8. 1x ogolny
    > temat AMOLED, 1x S9, 1xS5, 1xS7. Reszta Note 8

    Napiszę tak. Od 4 lat pogrywam sobie w Ingress (taka gra) która zrzesza
    miliony userów, co prowadzi do rozmów (czaty z setką userów) i spotkań.
    Praktycznie każdy amoled został wypalony na tej grze i nie oszczędziło
    żadnego. Po roku ślady wypalenia są tak widoczne że przeszkadzają w
    innych apkach. S7 wcale pod tym względem nie uległ, znaczy też wypalony
    standardowo.

    https://plus.google.com/+JustinW/posts/aAxu51zgs3i

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 57. Data: 2019-01-13 13:48:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-12 o 15:18, z pisze:
> [...]
    e-szklo-caly-ekran-3kolo-6831739246

    > Ale podobno one kleją się tylko na brzegach i mogą odpadać oraz

    Są klejone na całej powierzchni, np. Dome Glass.
    Jeden z testów:
    https://msmobile.pl/whitestone-dome-glass-galaxy-s8

    Mam, absolutnie polecam.
    Tyle, że chyba nie ma dla S7 :(
    Szukaj innych producentów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 58. Data: 2019-01-13 14:05:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-13 o 13:48, Adam pisze:

    > Są klejone na całej powierzchni, np. Dome Glass.
> [...]

    Szacun :-)
    Czy to warte tych pieniędzy?

    Podobno za 250 da się wymienić samą szybę (nie wyświetlacz) w S7
    To byłby przełom :-)

  • 59. Data: 2019-01-14 11:37:53
    Od: kosmos <a...@u...pl>

> [...]
    e-szklo-caly-ekran-3kolo-6831739246

    > Ale podobno one kleją się tylko na brzegach i mogą odpadać oraz

    Na temat szkła z Twojego linku się nie wypowiem - ja mam zwykłe szkło (z
    wycięciami na głośnik, aparat, czujniki i przycisk home), które wyraźnie
    nie styka przy krawędziach ekranu (ekran jest zaokrąglony przy
    brzegach). Wygląda to fatalnie, ale przywykłem.
    Ważna rzecz - z tego co czytałem te szkła dobrze dopasowane (2,5 D) mogą
    nie współgrać z niektórymi pokrowcami na telefon, mogą być przez te
    obudowy podważane. Jeżeli planujesz do tego telefonu bumper (a nie jest
    to głupi pomysł, bo tył telefonu jest ze szkła) to weź to pod uwagę.

  • 60. Data: 2019-01-14 12:58:59

    W dniu 2019-01-14 o 11:37, kosmos pisze:
    > Na temat szkła z Twojego linku się nie wypowiem -

    Właśnie naczytałem się drobnych druczków że "może ci odłazić" oraz
    wysłuchałem opinii sprzedawcy w markecie...

    że ... Chyba wydam 200 zł na wymianę szybki i nakleję szkło za 5 zł i
    będzie GIT :-)