  • 41. Data: 2019-01-09 23:01:52
    Temat: Re: Ech te AMOLEDY
    Od: z <...@...pl>

    Po krótkich teście w słabym świetle:
    S7 robi jaśniejsze zdjęcia ale wyglądają jakby wyprane z kolorów
    nadrabia szybkością migawki (co było felerem lumii)
    Ale jednak lampa ksenonowa wymiata.

    Konkludując: Zawiodłem się.

    Podobno nowe hułałeje ;-) wymiatają w tej kwestii.
    Poczekam do testów aż stanieją do 500 zł

    Nie jestem fotografem tylko od wielu lat użytkownikiem raczej flagowych
    telefonów z najlepszymi na rynku aparatami foto.
    Zdjęcia robiłem z automatu. Przez to być może wynik przekłamany ale tak
    właśnie używa się tych urządzeń.

    Sądząc po testach i recenzjach S7 w chwili wydania był najlepszy na
    rynku i bił resztę stawki razem z ajfonami.

    Gdzie ten postęp?

  • 42. Data: 2019-01-10 11:29:26
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-01-09 o 18:33, z pisze:
    > Zrobiłem kilka fotek. Szału nie ma.
    > Wiem... jestem rozwydrzony jakością Lumii 1020 :-)

    Najwyraźniej nie zależy Ci na prędkości działania aparatu. Miałem (mam)
    Lumię 1020 i faktycznie - jakość zdjęć super. Ale tempo zapisywania i
    czas potrzebny po zrobieniu zdjęcia na to, żeby aparat mógł zrobić
    kolejne zdjęcie jest dla mnie trudno akceptowalny. Z filmów także nie
    byłem w Nokii zadowolony, tu głównie przeszkadzała mi beznadziejna i
    nieprzewidywalna praca autofocusa.
    A przy Galaxy S7 w zasadzie mniej wymagające osoby nie muszą już ze sobą
    brać żadnego innego aparatu na wakacje, przynajmniej do zdjęć robionych
    na zewnątrz, w ciągu dnia. A i film w zwolnionym tempie (240 klatek/s)
    lub w 4K da się nagrać.
    Zresztą, o ile pamiętam to Lumia też przy sztucznym oświetleniu wcale
    nie zachwycała, choć faktycznie lampa xenonowa odczuwalnie lepsza niż LED.
    Podsumowując - ja jestem znacznie bardziej zadowolony z aparatu w S7 niż
    w Lumii 1020, i ze swojego doświadczenia innym poleciłbym z tej pary
    Samsunga.

  • 43. Data: 2019-01-10 11:35:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Jan 2019 17:49:23 +0100, ToMasz napisał(a):

    > W Twoim braku szacunku dla osób które
    > popełniają błędy ortograficzne.

    Uważasz że normalny człowiek powinien mieć szacunek dla ludzi
    popełniających błędy ortograficzne?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 44. Data: 2019-01-10 14:36:06
    Od: z <...@...pl>

    Zauważyłem że jak przetrę szybkę aparatu to zdjęcia bardziej nasycone
    bez takiej brzydkiej poświaty/dymu.
    W Z3 Compact też tak miałem.
    Ale w lumii nigdy mi do głowy nie przyszło polerować szkiełka :-)

  • 45. Data: 2019-01-10 18:00:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Uważasz że normalny człowiek powinien mieć szacunek dla ludzi
    > popełniających błędy ortograficzne?

    TAK!!! Dla wszystkich ludzi. ten który wynalazł koło nie potrafił pisać
    i czytać. ten który pierwszy stworzył brąz też chyba nie. Ja nie jestem
    wzorem do naśladowania w ortografii, ale o telefonach coś wiem, mam
    zdrowe nerki na przeszczep itp. Jeśli już mówimy o jakimś braku
    szacunku, to ja najbardziej piętnuję lenistwo z brakiem nadziei na
    poprawę. A podczas odpowiadania na Wasze posty, podczas cytowania
    podkreślenia czerwonym wężykiem są częstsze niż w moich fragmentach. A u
    Was ortograficznych ekstremistów jest to skutek lenistwa.
    Dajmy sobie spokój. Ja postaram się pisać poprawniej, a Wy róbcie co
    chcecie.
    ToMasz

  • 46. Data: 2019-01-11 15:23:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 5 Jan 2019 22:05:55 +0100, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:
    > Od "zawsze" używam telefony Samsunga z amoledem (od Galaxy S2) i
    > nigdy

    Mój sgs2 mial widoczne wypalenie belki statusu gdzieś tak po 3
    latach użytkowania. Wyswietl biały obraz na pełen ekran, zobaczysz
    "echo" statusu.

    --
    Marek

  • 47. Data: 2019-01-11 19:49:17
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2019-01-05 o 20:31, z pisze:
    > Upatrzyłem sobie używanego Galaxy S6 lub S7 i czytam że wyświetlacze
    > Amoled potrfią się wypalić.
    > Nigdy czegoś takiego nie zauważyłem w Nokii N8 czy Lumii 1020.
    > Co to ma być?
    > Wszystkie nowe Amoledy tak mają czy tylko padło na S7? (najwięcej widzę
    > wypalonych)

    pierwsze słyszę, ze S7, ta przypadłość to głownie S8.

    --
    @foe_pl

  • 48. Data: 2019-01-11 19:52:13
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-11 o 19:49, the_foe pisze:

    > pierwsze słyszę, ze S7, ta przypadłość to głownie S8.

    No ja tekstu nie słyszę, czytam. Obejrzeć też możesz :) To proste.
    https://www.google.pl/search?q=wypalony+ekran+samsun
    g+s7&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiWrtvtsubf
    AhXJ1eAKHV0VCyYQ_AUIDigB&biw=1787&bih=832

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 49. Data: 2019-01-11 19:56:26
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 08:07, z pisze:

    > Miałem trzy amoledy: N8 Lumia 1020 i jak się okazało Galaxy S2.
    > Wszystkie kupowałem jako używane a sprzedawałem powiedzmy jako 4-5
    > letnie. Żaden nie był wypalony.
    >
    > Czy taka właśnie nastąpiła dobra zmiana w tym temacie? ;-)

    był wypalony - tyle, ze równo.
    Pamiętajmy, ze kiedyś Andek był w przeważającym ciemnym motywie. Teraz
    na odwrót.
    Ale trend jest jest nieubłagany - im wyższe dpi tym AMOLED staje się
    mniej "bezpieczne" bo czynnik odprowadzania ciepła jest tu kluczowy dla
    życia diod, szczególnie tych na materiale organicznym.

    --
    @foe_pl

  • 50. Data: 2019-01-11 20:06:46
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2019-01-09 o 23:01, z pisze:
    > Sądząc po testach i recenzjach S7 w chwili wydania był najlepszy na
    > rynku i bił resztę stawki razem z ajfonami.

    gdyby dali matrycę 8mpx zamiast 12mpx to bylby jeszcze lepszy. W
    telefonie optyką nie porządzisz, tylko wielkość "graina" ma tu pole do
    popisu. Jak coś ma jasny obiektyw i 16mpx lub więcej to z automatu wiem
    ze bedzie xujówka. Dlatego Mi A1 robi gorsze zdjęcia niż taki staruch
    jak Nokia 520. Co z tego ze ma 2x większą matrycę (w cm) jak ma tam
    upakowane 4x więcej "pikseli"?

    --
    @foe_pl