  • 61. Data: 2019-01-14 16:37:41
    Temat: Re: Ech te AMOLEDY
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-13 o 14:05, z pisze:

    > Szacun :-)
    > Czy to warte tych pieniędzy?

    Trudno powiedzieć.
    Do tej pory w zasadzie nie zabezpieczałem telefonów.
    Dopiero jakiś czas temu kupiłem etuja dla S5, któremu to pękł rożek
    ekranu w trakcie leżenia na biurku. A nigdy nie upadł ani nie był uderzony.
    Widziałem dużo różnych folii i szkieł. I w prawie każdym przypadku były
    problemy: a to niedopasowanie i zwisające końcówki, a to powietrze pod
    szkłem, a to jakieś dodatkowe ramki na szkle.

    Stwierdziłem że skoro już wziąłem S9+ w wersji 256GB, to dobre szkiełko
    już nie będzie problemem. Dałem mu też pokrowiec Samsung Alcantra Cover
    EF-XG965ALEGWW.

    Wszystko do siebie idealnie pasuje, dodatkowego szkła w zasadzie nie widać.

    Na razie jestem mega zadowolony :D

    Myślałem jeszcze nad Led View Cover EF-NG965PLEGWW, (taki ma żona) ale w
    moim przypadku bardziej by przeszkadzał niż pomagał - np. a autku
    korzystam z Yanosika, a mam grawitacyjny uchwyt z bezprzewodowym
    ładowaniem IQ.

    > Podobno za 250 da się wymienić samą szybę (nie wyświetlacz) w S7
    > To byłby przełom :-)

    Tu nie pomogę.
    Do tej pory (w starszych smartfonach i telefonach) radziłem sobie sam.
    Te nowsze, począwszy od S6 są już klejone, nie rozbierałem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 62. Data: 2019-01-14 18:11:35
    Od: z <...@...pl>

    I znowu jestem zawiedziony.
    Do tej pory nie miałem problemu z założeniem szkła i znalezieniem
    porządnego etui dla telefonu. Kosztowało mnie to do 50 zł powiedzmy.
    Jak widzę "odlewy z gumy" w cenie ponad 100 zł i szybkę za 70 zł to
    śmiać mi się chce.
    Ajfonowa zaraza się rozszerza.
    To że flagowce osiągają paranoiczne ceny nie znaczy że kawałek gumy do
    nich kilka lat po premierze dalej ktoś będzie kupował po paranoicznych
    cenach. I pamiętając jeszcze że nowe wypukłe ekrany powodują nowe
    problemy, obudowy coraz bardziej szklane a ochrona nie lepsza niż kiedyś.
    Takie moje przemyślenia :-)

  • 63. Data: 2019-01-14 21:58:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-14 o 18:11, z pisze:
> [...]
    > cenach. I pamiętając jeszcze że nowe wypukłe ekrany powodują nowe
    > problemy, obudowy coraz bardziej szklane a ochrona nie lepsza niż kiedyś.

    Niestety, ceny rzeczywiście chore. Za byle "etuja" można kupić najtańszy
    telefon.
    Ale też pamiętam czasy, że za naprawę anteny w Nokii 720 w Centertelu
    płaciłem bodajże niecałe 500 zł, a nowy telefon wtedy kosztował prawie
    fortunę.

    Dla mnie ostatnim dobrym telefonem był S5. Już w miarę szczelny, ale
    jeszcze z wymienną baterią. Oraz normalnym, płaskim ekranem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 64. Data: 2019-01-15 12:55:14

    W dniu 2019-01-14 o 21:58, Adam pisze:

    Kupiłem S7 za 450 zł (fakt pęknięte szkło ekranu na samym rogu)
    200 zł teraz na ochronę?
    A przecież tak jak w samochodach: jak nie był bity to będzie i żadne
    magiczne etiu tu nie pomoże. :-)