    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
    Date: Sat, 18 Jan 2020 15:28:46 +0100

    Byłem przejechać się Twizy. Zaplanowałem sobie przejazd za granicę i z
    powrotem. Ale chciałem jechać na azymut bardziej niż po głównych
    trasach. Nie całkiem wyszło bo musiałbym przejechać po zupełnych
    wertepach. Goście na quadach mnie mijali, ale ja w końcu mógłbym na
    czymś zostać, więc zawróciłem stamtąd. I tak było zdecydowanie bardziej
    ekstremalnie niż wszystkimi innymi samochodami, których nie oszczędzałem
    jak chodzi o wybieranie różnych polnych ścieżek. Tak czy siak,
    ostatecznie pojechałem asfaltowymi. Za dużo energii nie miałem bo już
    wczoraj gdzieś byłem. No ale powinno było starczyć. Pilnowałem tylko
    kilkukilometrowego marginesu zasięgu. Jechałem normalnie, często
    +10km/h. Że pod koniec ciągle miałem +5km to pojechałem trochę naokoło,
    jakieś 3km, zahaczyłem o sklep gdzie uzupełniłem to i owo a także
    uciąłem gadkę o Twizy. Na koniec zostało 2% i nie ciągnął już dobrze. No
    ale w to dokładnie celowałem by go wycyckać dojeżdżając.

    Możecie to sobie porównać z szacowaniem zasięgu w spalinówkach albo z
    tym trójkołowcem, o którym tutaj kiedyś pisałem, który tylko kreskami
    pokazuje napięcie akumulatora.