  • 31. Data: 2016-07-21 15:23:11
    Temat: Re: Folia przeciwwibracyjna?
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 20/07/2016 06:04, ąćęłńóśźż wrote:
    > Czy w NAS-ie (QNAP) można znaleźć jakis log, kiedy dyski się wyłączają/włączają?

    Nie wiem jak QNAP, ale AFAIK standardowo Debian (QNAP to AFAIK też
    bazuje na nim) nie trzyma tego w logach, ale są do znalezienia w sieci
    odpowiednie skrypty do tego. Część bazuje na wywoływanym cyklicznie
    'hdparm -C /dev/sdX'. Na upartego pewnie dałbyś radę zrobić to pod cronem.
    --

  • 32. Data: 2016-07-30 13:22:21
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ciekawa seria artykułów: