  • 31. Data: 2017-05-29 17:57:54
    Temat: Re: Ford przeskakuje przez dziury w jezdni
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 27.05.2017 o 08:27, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Bajki opowiadasz. Przez lata jeździłem po najdłuższych schodach
    > Europy. Nie chcąc niszczyć zawieszenia trzeba było jechać albo 40 (to
    > groziło karambolem) albo 140+. Żadnego koła nie urwałem.

    Potwierdzam.
    Na Adolf Hitler Sztarse trzeba jechać powyżej 145 km/h., wtedy jedzie
    się równo.
    To najbezpieczniejszy i najmniej wstrząsowy dla samochodu, sposób jazdy
    po takiej trasie.

  • 32. Data: 2017-05-29 21:04:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 May 2017 08:27:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    > Europy. Nie chcąc niszczyć zawieszenia trzeba było jechać albo 40 (to
    > groziło karambolem) albo 140+. Żadnego koła nie urwałem.

    Bo tam dziur nie bylo (no, kilka bylo), tylko drobne nierownosci.

    Pojedz tu 140
    https://www.youtube.com/watch?v=_UCm7i4j_nA
    https://www.youtube.com/watch?v=q391sjb5TxQ

    Tu by moze pomoglo ... ale nie wolno :-)
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/wypadek-pr
    zy-lipowej-auto-w-dziurze/20w3gr7

    J.

  • 33. Data: 2017-05-29 21:51:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 May 2017 21:04:58 +0200, w <2...@4...net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=q391sjb5TxQ

    Gdzie to jest? :)

  • 34. Data: 2017-05-29 22:10:57
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w

    > Gdzie to jest? :)

    Tam jest. :) Po chuja emotikony wtrącasz?

    --
    'Tom N'

  • 35. Data: 2017-05-30 11:32:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 May 2017 22:10:57 +0200, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.17
    0529.invalid>, 007

    ?

    > Po chuja emotikony wtrącasz?

    Żeby głupi...

  • 36. Data: 2017-05-30 12:42:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >się równo.
    >To najbezpieczniejszy i najmniej wstrząsowy dla samochodu, sposób

    Problemem byly ciezarowki, ktore tam jechaly lewym pasem (pretensji
    nie mam, prawy nie nadawal sie do jazdy).
    Prrzy 145 jeszcze ladnie zjezdzaly na prawy, widzac auto w lusterku,
    powyzej 160 tez ladnie zjezdzaly, ale zanim zjechaly, to trzeba bylo
    hamowac.

    Ale potem zostal juz tylko odcinek Legnica-Olszyna, tam Adolf zrobil
    tylko jedna jezdnie.
    Jest jeszcze, czy jej juz nie ma ? Bo prace "remontowe" prowadzili od
    lat ..

    J.

  • 37. Data: 2017-05-30 13:16:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, May 30, 2017, 12:42:59 PM, you wrote:

    [...]

    > Ale potem zostal juz tylko odcinek Legnica-Olszyna, tam Adolf zrobil
    > tylko jedna jezdnie.
    > Jest jeszcze, czy jej juz nie ma ? Bo prace "remontowe" prowadzili od
    > lat ..

    Do Olszyny jest OK. Gorzej z powrotem - przy Iłowie zaczynają się
    schody - bodaj 18 km.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2017-05-31 10:37:33
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 29.05.2017 o 21:04, J.F. pisze:

    > Pojedz tu 140
    > https://www.youtube.com/watch?v=_UCm7i4j_nA
    > https://www.youtube.com/watch?v=q391sjb5TxQ

    Chyba nie zrozumiałeś.
    Mówimy o drogach z betonowych płyt, z pomiędzy których wychodzą wałki
    asfaltu. Sa w stałych odstępach a więc utrzymywanie prędkości powyżej
    140/145 km.h jest zasadne.
    Ty zaś pokazujesz po prostu dziurawą drogę, jakich w Polsce mnóstwo i
    tam tylko wolno i wężykiem.

    Pozdrawiam
    WW