  • 101. Data: 2018-07-18 12:00:12
    Temat: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Statystyka wynikająca z psychologii. Podobno dużo wypadków zdarza
    > się na ostatnich kilku % trasy, gdy "konie czują wodę", człowiek się
    > rozluźnia, zaczyna myśleć o tym, co będzie robił po dojechaniu do
    > celu, jednocześnie nierzadko przyśpieszając. A jeszcze jak się
    > jedzie w kilka samochodów to pojawia się współzawodnictwo - kto
    > pierwszy, kto zajmie lepsze miejsce itd.

    Dokładnie tak jest.
    Ja czesto bywam w Gądkach pod Poznaniem - takie miejsce gdzie jest x firm
    - pełno busów, tirów etc.
    Jest tam takie skrzyzowanie z którego kazdy ma do km do firmy - proste,
    szerokie, dobra widocznosc.
    Az sie nie chce wierzyc ile tam było wypadków... Dokładnie z tego powodu.
    Sam sie raz czy drugi złapałem na tym, ze przejechałem je myslac
    dokładnie o "niewiemczym" :)

    > Ostatnio trochę jeździłem w wolną niedzielę (z 500km) i się
    > zastanawiałem gdzie ci wszyscy ludzie tak się śpieszą - galerie
    > zamknięte, miejsca na parkingu nie zabraknie. A wyprzedzeń na
    > podwójnej ciągłej (góry i kręte drogi) to już nawet nie liczyłem.
    > Polacy jakoś nie potrafią się nie śpieszyć - wiem po sobie, bo
    > zwykle muszę się zmuszać do spokojnej jazdy :)
    > I jeszcze jedno - nie umiemy nie wyprzedzać. Choćby przed nami był
    > sznur samochodów po horyzont - koniecznie trzeba wyprzedzać, chociaż
    > to w bardzo znikomym stopniu wpływa na czas dojazdu do celu.

    No co ty... :) Nawet tutaj na grupie sa tacy co nei rozumieją, że
    wyprzedzanie ma miec jakis cel a nie dla samego wyprzedzania.
    Opisywałem ostatnio moje wrażenia z obserwacji sobotniego pedu
    wczasowiczów w kierunku morza... Ech...
    Ale stwierdzam, ze tak na codzien to nie jest wcale tak źle...
    Oczywiście frustraci wariaci zdarzaja sie regularnie, ale nie w takiej
    ilosci i nateżeniu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 102. Data: 2018-07-18 12:23:08
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-07-18 o 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Ale stwierdzam, ze tak na codzien to nie jest wcale tak źle...
    > Oczywiście frustraci wariaci zdarzaja sie regularnie, ale nie w takiej

    A najlepsze jest to, że tym przypadku mają samochody wypełnione
    dzieciakami, bagaż po dach i na dachu i jeszcze 4 rowery na haku.
    A wtedy to już jest zupełnie inny samochód i inaczej się zachowuje niż
    na co dzień.

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2018-07-18 14:27:29
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 10:36, Miroo pisze:

    > Ostatnio trochę jeździłem w wolną niedzielę (z 500km) i się
    > zastanawiałem gdzie ci wszyscy ludzie tak się śpieszą - galerie
    > zamknięte
    Chyba to nie była niedziela. Przecież galerie w niedziele są zawsze
    otwarte, zamknięte są w poniedziałki.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 104. Data: 2018-07-18 15:25:46
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-07-18 o 14:27, Akarm pisze:

    > Chyba to nie była niedziela. Przecież galerie w niedziele są zawsze
    > otwarte, zamknięte są w poniedziałki.

    Myślisz, że jest aż tylu wielbicieli sztuki z ciężką nogą? :)

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2018-07-18 16:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Chyba to nie była niedziela. Przecież galerie w niedziele są zawsze
    > otwarte, zamknięte są w poniedziałki.

    Ze co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 106. Data: 2018-07-18 16:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > dzieciakami, bagaż po dach i na dachu i jeszcze 4 rowery na haku.
    > A wtedy to już jest zupełnie inny samochód i inaczej się zachowuje niż

    Dokładnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 107. Data: 2018-07-18 16:12:08
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 15:25, Miroo pisze:

    > Myślisz, że jest aż tylu wielbicieli sztuki z ciężką nogą? :)

    Nie wiem, i prawdę mówiąc mam to głęboko gdzieś. Tak że pytanie nie do
    mnie, albowiem to nie ja usiłowałem powiązać prędkość z galeriami.
    Żeby nie być gołosłownym zostawiłem odpowiedni cytat.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 108. Data: 2018-07-18 17:08:24
    Temat: [OT] Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 16:00, Budzik pisze:

    > Ze co?

    Ze to: wsystkie galerie są otwarte we wsystkie niedziele, zamknięte są
    na ogół w poniedziałki.

    Domyśliłem się, że pytanie powinno wyglądać raczej tak: "Że co?". Ale
    nic nie poradzę, jeśli ktoś sepleni nawet w piśmie. Staram się
    dostosować. ;)
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 109. Data: 2018-07-18 17:54:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-07-2018 o 21:15, P.B. pisze:

    > Gówno

    Nie dyskutujemy o stanie Twojego rozumu.

    >Wskaż w PORD taki zapis.

    Już kilka razy było zacytowane, jakbyś czytał zamiast się ciskać, to byś
    już się dowiedział.

    > Kapelusznik się wlecze, a wjechanie przed niego zmusza go do hamowania?

    I cóż w tym dziwnego?
    Ktoś gdzieś pisał, że kapelusznik występuje wyłącznie pojedynczo na
    danym odcinku drogi?

  • 110. Data: 2018-07-18 18:46:30
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 21:15, P.B. pisze:

    > Gówno prawda. Wskaż w PORD taki zapis.

    Wiadomo, że nic takiego nie ma.
    Ale spotykam na drogach tępych chujów, uważających że "Powrót do kolumny
    to święte prawo wyprzedzającego, a obowiązkiem wyprzedzanego zrobić
    miejsce". Takie pierdolone tępaki naprawdę są przekonane, że obowiązkowe
    jest wpuszczanie do kolumny chuja, któremu zachciało się wyprzedzania.
    Później widujemy skutki manewrów wyprzedzania w wykonaniu tych
    pierdolonych łajz. W rodzinie miałem przypadek tragicznej ucieczki przed
    czołówką z takim pierdolonym wyprzedzaczem.
    Wyprzedzania jest chyba najniebezpieczniejszym manewrem i trzeba o tym
    mówić. Może z czasem nawet do zakutego łba dotrze, że należy zapoznać
    się z zasadami ruchu. Może nawet tępy chuj pomyśli (wiem, niemożliwe.
    Ale może zdarzy się cud?) przed próbą wyprzedzania.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/