  • 11. Data: 2018-10-28 07:46:37
    Temat: Re: Gdzie przesłać video?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.10.2018 o 22:08, Kris pisze:

    > "Jak Kali ukraść komuś krowa to być dobrze, a jeśli Kalemu ktoś ukraść krowa to być
    źle"
    > Domyślałem sie ze nie chcesz zgłosić krzywo powieszonego znaku czy niedziałającego
    sygnalizatora tylko jakiegoś idiotę drogowego, sorry człowieka łamiącego przepisy.
    > Ale jeśli sam się przyznajesz publicznie ze też przepisy łamiesz...
    > Mam tylko nadzieję ze nasze drogi sie na drogach nie skrzyżują. A w okolicach
    Trójmiasta niestety mam watpliwą przyjemność często jeżdzić.
    > A co do zgłaszania na Policje idiotów- zgłaszaj. Bądz tylko świadom że karma wraca.
    To co dajesz, to też do Ciebie przyjdzie

    Ale trochę dramatyzujesz. Ja na przykład łażę notorycznie na czerwonych
    światłach jak nic nie jedzie, ale zrównywanie tego z przejezdzaniem na
    czerwonym jest czystą demagogią (mimo iż to ten sam przepis).

    A jak już zrównujemy na przykład przekroczenie o 20 do omijania na
    przejściu to jest to demagogia level pis.

    Shrek

  • 12. Data: 2018-10-28 09:47:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-28 o 07:46, Shrek pisze:

    > A jak już zrównujemy na przykład przekroczenie o 20 do omijania na
    > przejściu to jest to demagogia level pis.

    Wiadomo, że najniebezpieczniejsi są kierowcy przekraczający prędkość.
    Szczególnie tacy, którzy robią to na pustej drodze, wielopasmowej
    drodze, na przykład takiej:
    https://goo.gl/maps/pCeDUGTBvU92
    Dlatego policjanci ustawiają się z radarami w takich "wyjątkowo
    niebezpiecznych" miejscach:
    https://goo.gl/maps/cbbnJHiNmmo

    A jeszcze czasem na autostradzie niektórzy potrafią jechać na przykład
    200 km/godz. To już prawdziwa zbrodnia, należałoby odbierać i samochód,
    i dożywotnio prawo jazdy.

    K...! Naprawdę są tacy, co tak myślą. :/
    Są debile, którzy twierdzą, że:
    "nadmierna prędkość jest najczęstszą przyczyną wypadków".
    Dla nich wymuszenie pierwszeństwa, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej lub
    na pasach, to lekkie wykroczenie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 13. Data: 2018-10-28 09:52:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 22:59:19 +0200, Marek S napisał(a):

    > Policja w DE ściga bardziej tych, którzy jadą 90km/h po autostradzie. I
    > chwała im za to. Wyznajemy inne standardy - uszanuj więc to.

    A co, mają ustawowe minimum prędkości?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2018-10-28 10:33:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 października 2018 09:47:36 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

> [...]
    > "nadmierna prędkość jest najczęstszą przyczyną wypadków".
    > Dla nich wymuszenie pierwszeństwa, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej lub

    I pisze to osoba notorycznie czepiająca się pierdół ortograficznych czy tam
    gramatycznych w postach innych osób.

  • 15. Data: 2018-10-28 10:34:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 października 2018 22:59:25 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

    > Policja w DE ściga bardziej tych, którzy jadą 90km/h po autostradzie.

    Bzdura

  • 16. Data: 2018-10-28 10:56:22
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 27.10.2018 o 19:55, Marek S pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam potrzebę zgłoszenia zapisu video na policję. Z Google wynika, że
    > niektóre komendy w to się bawią jedynie, albo nie znalazłem lepszych
    > informacji.
    >
    > W jaki sposób zgłaszać takie zdarzenia? Czy jakaś regionalizacja
    > obowiązuje? Jeśli tak, to względem czego? Miejsca zdarzenia czy miejsca
    > zamieszkania nagrywającego?

    Normalniejemy, zdaje się, jako społeczeństwo.
    Nikt dotąd (przynajmniej nie wprost) nie wyzwał pytającego od konfidentów :)

  • 17. Data: 2018-10-28 11:30:09
    Temat: [OT] Re: Gdzie przesłać video?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-28 o 10:33, Kris pisze:

    > I pisze to osoba notorycznie czepiająca się pierdół ortograficznych czy tam
    gramatycznych w postach innych osób.

    Nie bardzo widzę związek. Być może chodzi o "a u was to Murzynów biją". :D
    A poza tym, to ja *nigdy* nie czepiałem się "pierdół ortograficznych czy

  • 18. Data: 2018-10-28 13:55:45
    Temat: Re: [OT] Re: Gdzie przesłać video?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 października 2018 11:30:32 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Nie bardzo widzę związek. Być może chodzi o "a u was to Murzynów biją". :D

    Tak mi wychodzi że jak ktoś się czepia systematycznie łamaniu zasad pisowni to i
    łamanie zasad ruchu drogowego powinien potepiać

    > A poza tym, to ja *nigdy* nie czepiałem się "pierdół ortograficznych czy
    > tam gramatycznych w postach innych osób".

    A to sorry, widocznie klona masz co pisze pod tym samym nickiem co Ty.

  • 19. Data: 2018-10-28 14:15:17
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > A co, mają ustawowe minimum prędkości?

    Nie, chodzi o niebezpieczną jazdę po autostradzie. Do tego zalicza się
    zbyt wolną jazdę. Ta sama kategoria jak uciążliwie powolne ruszanie po
    zmianie świateł.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 20. Data: 2018-10-28 16:17:14
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-10-28 o 09:47, Akarm pisze:

> [...]
    > drodze, na przykład takiej:
    > https://goo.gl/maps/pCeDUGTBvU92
    > Dlatego policjanci ustawiają się z radarami w takich "wyjątkowo

    Chodzi o nawyki, a nie interpretowanie prawa w każdym przypadku
    ograniczenia. Mają prawo łapać i łapią. Po to, żebyś za 300 m też w
    takim superbezpiecznym miejscu nie przywalił komuś w bok, bo tam jest
    "bzdurne 70 na prostej drodze".
    I kolejna sprawa - jeśli ograniczenie jest w dziwnym miejscu, to
    zapewniam, że poza przypadkami pozostawienia znaków po robotach (co
    zdarza się, choć wyjątkowo), takie ograniczenia mają jakąś przyczynę,
    np. inną przyczepność niż 20 m wcześniej. No i pełno jest takich
    filozofów na cmentarzach, niestety - także ich ofiar.
    T.