  • 221. Data: 2019-11-16 06:52:54
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: jacek <j...@w...pl>

    > Mnie się zdarzyło, że kurier dostarczył mi paczkę trzy godziny
    > po jej nadaniu. Pocztex. Dawno temu, dopiero wchodzili na rynek
    > i starali się zająć najlepszą pozycję. A może to kurier się
    > starał i wykonał robotę prywatną? Bo raczej na pewno było to
    > z pominięciem sortowni.

    Sortownia nie była obowiązkiem w dawniejszych czasach.
    Nie wszystkie paczki tam trafiały.
    Na poczcie przesyłki nadawane w rejonie tej samej poczty dawniej
    nie były wożone do sortowni tylko listonosze od ręki roznosili.
    Teraz gdy są cięcia w ludziach wszystko idzie do sortowni
    gdzie automat sortuje...

    --
    pzdr, j.r.