    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Subject: Gniazdko i wtyczka ze starego dalekopisu
    Date: Mon, 23 Oct 2017 14:01:49 +0200

    Pracuję obecnie nad projektem interfejsu do starego dalekopisu T100.
    Prototyp już działa od jakiegoś czasu, udało mi się uzyskać komunikację
    z urządzeniem. W międzyczasie musiałem jednak zmienić nieco koncepcję -
    początkowo zakładałem, że wykorzystam oryginalna automatykę wzywaka do
    uruchamiania silnika dalekopisu. Okazało się jednak, że wzywak jest
    uszkodzony - na cewkach przekaźników widać ślady zębów gryzoni...

    Teraz planuję wymontować wzywak i zastąpić go własnym modułem, a silnik
    włączać za pomocą triaka albo przekaźnika, z poziomu mikrokontrolera.
    Przeróbka musi być jednak całkowicie odwracalna, dlatego właśnie szukam
    gniazdka pasującego do oryginalnej wtyczki, łączącej mechanizm
    dalekopisu z wzywakiem.

    Wygląda ona następująco:
    http://www.trioda.com/forum/download/file.php?id=725
    12&mode=view
    http://www.trioda.com/forum/download/file.php?id=725
    13&mode=view

    Ktoś z was wie może jak się nazywa to złącze i gdzie mogę go szukać?
    Wygląda podobnie do podstawek pod przekaźniki, więc może tutaj uda mi
    się coś dobrać?