  • 21. Data: 2014-08-03 23:22:54
    Temat: Re: Gwint calowy
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 sierpnia 2014 23:02:33 UTC+2 użytkownik WM napisał:

    > A zadowolonym z siebie aroganckim chujkom wszystko sie podoba, zwlaszcza najwieksza
    glupota i brak logiki.

    Poszukaj ile razy w przeciągu pięciu lat na jakiejś grupie pytałem o radę. Zdziwisz
    się bo może dwa razy. Oczywiście prawidłowej odpowiedzi nigdy nie dostałem. Bo żeby
    ktoś mógł odpowiedzieć to się musi znać trochę lepiej niż ja. Wychodzi ze takich na
    grupach albo nie ma albo akurat nie czytali. Potrzebujesz złączkę do powietrza do
    jakiegoś narzędzia to idziesz do sklepu z pneumatyką i kupujesz.