  • 11. Data: 2016-12-05 21:04:47
    Temat: Re: HUD ...
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 05.12.2016 o 02:25, re pisze:

    > ---
    > Jestem upierfdliwcem i nie potrafię zadać po ludzku pytania. Napisze więc, jak na
    chama przystało: W sensie ?

    Mam na myśli to, że IMO telefon słabo się sprawdzi w roli projektora.

    > A od wiosny będę miał "wbudowany".
    > ---
    > W sensie ?

    Wbudowany w samochód. Niektóre pojazdy mają hud w standardzie.

  • 12. Data: 2016-12-05 22:55:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Scobowski"

    W dniu 05.12.2016 o 02:25, re pisze:

    > ---
    > Jestem upierfdliwcem i nie potrafię zadać po ludzku pytania. Napisze więc,
    > jak na chama przystało: W sensie ?

    Jest jakiś problem z korzystaniem z grup ???

    Mam na myśli to, że IMO telefon słabo się sprawdzi w roli projektora.
    ---
    Chyba zgubiłem wątek. Ja sugerowałem normalny HUD a nie telefon bo właśnie
    od początku wydaje mi się, że telefon nie jest dedykowany i będzie działał
    tak sobie. Ale mogę wszystkiego spróbować, święta idą :-)

    > A od wiosny będę miał "wbudowany".
    > ---
    > W sensie ?

    Wbudowany w samochód. Niektóre pojazdy mają hud w standardzie.
    ---
    To nie wiem po co dawałeś cudzysłów, ale skoro się wyjaśniło to ok.

  • 13. Data: 2016-12-05 23:18:43
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-12-05 08:07, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Sun, 4 Dec 2016 20:38:03 +0000 (UTC), Przyjazny

    > Korzystałem z Sygicowego HUDa na szybie i problemu nie zauważyłem.

    Szkoda że nie napisełeś z jakim telefonem...

  • 14. Data: 2016-12-06 02:28:45
    Temat: HUD ...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pozabijacie sie z tymi wynalazkami. W samochodzie potrzebne sa tylko dwa wskazniki.
    Jeden jak szybko sie jedzie i drugi na ile jeszcze paliwa zostalo.

  • 15. Data: 2016-12-06 08:38:04
    Od: p...@g...com

    --Mam na myśli to, że IMO telefon słabo się sprawdzi w roli projektora.

    w optymalnych warunkach OLED/AMOLED ujdzie od biedy ale ten wbudowany sprawdza sie
    prawie zawsze

    --Wbudowany w samochód. Niektóre pojazdy mają hud w standardzie.

    12 lat temu widzialem to w jakims BMW az dziwne ze ta technologia tak powoli sie
    rozwija

    P.

  • 16. Data: 2016-12-06 11:06:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Pozabijacie sie z tymi wynalazkami. W samochodzie potrzebne sa tylko dwa wskazniki.
    Jeden jak szybko sie jedzie
    a po co? przecież dobry kierowca wie ze jedzie bezpiecznie

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2016-12-06 12:23:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Pozabijacie sie z tymi wynalazkami.
    >W samochodzie potrzebne sa tylko dwa wskazniki. Jeden jak szybko sie
    >jedzie i drugi na ile jeszcze paliwa zostalo.

    Nad tym pierwszym bym sie zastanowil.
    Bez drugiego tez sobie radzilem - po 300km na liczniku czas zatankowac
    LPG.
    No ale rezerwe mialem na jakies 800km, to mi brak paliwa podstawowego
    nie byl grozny :-)

    J.

  • 18. Data: 2016-12-06 12:49:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 5 Dec 2016 22:18:43 +0000 (UTC), Przyjazny

    > Szkoda że nie napisełeś z jakim telefonem...

    Napisałem, z Nexusem 4.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2016-12-06 14:03:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Pozabijacie sie z tymi wynalazkami. W samochodzie potrzebne sa tylko dwa wskazniki.
    Jeden jak szybko sie jedzie i drugi na ile jeszcze paliwa zostalo.

    E, tam.
    Wystarczy jeden wskaźnik: za szybko.

    Przecież były autka (DKW? Trabant?) w których poziom paliwa sprawdzało
    się patykiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2016-12-06 15:11:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mialy jeszcze zelazna rezerwe. Bezcenne bylo rzucenie sie na fotel pasazera zeby
    stwierdzic ze przy tankowaniu nie przestawilem zaworka z rezerwy na zbiornik.