  • 21. Data: 2016-12-06 18:57:25
    Temat: Re: HUD ...
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mialy jeszcze zelazna rezerwe. Bezcenne bylo rzucenie sie na fotel pasazera zeby
    stwierdzic ze przy tankowaniu nie przestawilem zaworka z rezerwy na zbiornik.

    A ja myślałem że to tylko w motocyklach było :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2016-12-06 21:06:04
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-12-06 11:49, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Mon, 5 Dec 2016 22:18:43 +0000 (UTC), Przyjazny

    > Napisałem, z Nexusem 4.

    Nie, nie napisałeś. Napisałeś, że myślisz nad użyciem Nexusa.

    A bardziej w temacie - nie odbija się za bardzo świecący czarny, czy
    ułożyłeś pod jakimś kątem innym niż 45* do szyby, czy używałeś
    magicznej folii czy tylko szyby?

  • 23. Data: 2016-12-06 23:10:56
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Nad tym pierwszym bym sie zastanowil.
    > Bez drugiego tez sobie radzilem - po 300km na liczniku czas zatankowac
    > LPG.

    Ty j... trollu, zrezygnowałes ze wskaźnika paliwa na rzecz innego...

    > No ale rezerwe mialem na jakies 800km,

    I znowu trollujesz -- skąd wiedziałes ile masz rezerwy, skoro "wyciąłeś"
    wskaźnik, czyżbys korzystał z kolejnego wskaźnika np, wagi?

    Weź sie ogarnij, bo coraz częściej piszesz tylko, zeby pisać.

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2016-12-07 00:14:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cienki bolek jestes. Odpisze Ci ze mial cztery banki po 20 litrow.

  • 25. Data: 2016-12-07 08:49:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Dec 2016 20:06:04 +0000 (UTC), Przyjazny

    > Nie, nie napisałeś. Napisałeś, że myślisz nad użyciem Nexusa.

    Użyciem na stałe z tym "wynalazkiem", wakującego obecnie,
    a wcześniej użytkowego telefonu, który także służył w aucie.

    > A bardziej w temacie - nie odbija się za bardzo świecący czarny, czy
    > ułożyłeś pod jakimś kątem innym niż 45* do szyby, czy używałeś
    > magicznej folii czy tylko szyby?

    Nie zanotowałem aby świecący czarny bardzo przeszkadzał. Zdecydowanie
    bardziej rzucały się w oczy światła pojazdów z naprzeciwka i jadących w tym
    samym kierunku. Nie używałem żadnych dodatków, tylko szyba i, aby tylko nie
    zjechał, rzucony telefon na podszybie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 26. Data: 2016-12-07 10:45:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "007" napisał w wiadomości grup
    J.F. w

    >Ty j... trollu, zrezygnowałes ze wskaźnika paliwa na rzecz innego...

    Owszem, ale nie paliwa.
    Poza tym 300km to moge wedle drogowskazow odmierzac :-)

    >I znowu trollujesz -- skąd wiedziałes ile masz rezerwy, skoro
    >"wyciąłeś"
    >wskaźnik, czyżbys korzystał z kolejnego wskaźnika np, wagi?

    Skoro rok ostatnio zatankowalem do pelna, a od tego czasu benzyny nie
    uzywalem, to powinno na ~800 km starczyc :-)

    No dobra, po paru latac sie robi problem - mozna juz dotankowac
    benzyne, czy glupio to bedzie wygladalo, jak pol litra wejdzie :-)

    J.

  • 27. Data: 2016-12-08 07:28:43
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.12.2016 o 08:38, p...@g...com pisze:
    > --Mam na myśli to, że IMO telefon słabo się sprawdzi w roli projektora.
    >
    > w optymalnych warunkach OLED/AMOLED ujdzie od biedy ale ten wbudowany sprawdza sie
    prawie zawsze

    > --Wbudowany w samochód. Niektóre pojazdy mają hud w standardzie.
    >
    > 12 lat temu widzialem to w jakims BMW az dziwne ze ta technologia tak powoli sie
    rozwija

    bo to w sumie taki bajer, fajny jak jedziesz z nawigacją fabryczną - ale
    z nią coraz rzadziej jeżdżę, bo w kraju to lepiej odpalić coś co ominie
    korki...
    a w 12-letnim aucie wygląda to tak:
    http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/P0036154.J
    PG