  • 11. Data: 2010-07-16 17:43:34
    Temat: Re: Ile u was kosztuje serwis klimy?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "mirek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i1pfbi$i4b$1@news.onet.pl...

    > w Krakowie, metodą Tune Up + filtr kabinowy 550,00 zł

    ze ile ??

    Jestes pewien, ze chodzi o filtr kabinowy a nie osuszacz?

    Ta usluga powinna kosztowac nie wiecej niz 150 zl netto + filtr.

    --
    icasso

  • 12. Data: 2010-07-16 17:46:53
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > Podepne sie pod temat: czy nie uwazacie, ze oproznianie i ponowne
    > napelnianie szczelnego ukladu to niepotrzebne wyciaganie pieniedzy?

    Raz, ze olej wypada co jakis czas wymienic a dwa, ze nie wiesz czy czynnika
    i oleju masz wystarczajaco do prawidlowej pracy. To czy bylo wszystko ok
    dowiesz sie dopiero po odciagnieciu.

    --
    Picasso

  • 13. Data: 2010-07-16 17:47:54
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zauwazyłem wzrost cen tej usługi tłumaczony wzrostem cen gazu.
    > Ile u was kosztuje fullserwis czyli próżnia, płukanie, napełnienie + olej
    > UV, odgrzybienie ?
    > U mnie okolice Katowic: minimum 250 - 350 zł.

    Wypadalo zrobic serwis/przeglad przed sezonem. Wtedy ceny sa zdecydowanie
    nizsze.

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2010-07-16 19:04:57
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 16 Lip, 17:26, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    >  A jak chcesz wymienić olej w układzie, skoro jest zmieszany z
    >  czynnikiem?

    A co ile powinno sie go wymienic przy zalozeniu, ze rocznie stuka
    30kkm?

    AA

  • 15. Data: 2010-07-16 20:19:35
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 15:26:08 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > A jak chcesz wymienić olej w układzie, skoro jest zmieszany z
    > czynnikiem?
    >
    > r.

    A widzisz, maszyny to potrafią tylko czy obsługujący wie jak to uczynić.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 16. Data: 2010-07-16 20:22:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 20:19:35 +0200, huri_khan napisał(a):

    > A widzisz, maszyny to potrafią tylko czy obsługujący wie jak to uczynić.

    Większość współczesnych maszyn to potrafi nawet jak obsługujący nie ma o
    tym zielonego pojęcia. Gorszą sprawą jest, że burak wciskający guziki w
    maszynie musi odczytać z katalogu prawidłowy typ oleju do danego auta i
    takowy zapodać do maszyny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-07-16 20:26:57
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 13:08:04 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Zauwazyłem wzrost cen tej usługi tłumaczony wzrostem cen gazu.
    > Ile u was kosztuje fullserwis czyli próżnia, płukanie, napełnienie + olej
    > UV, odgrzybienie ?
    > U mnie okolice Katowic: minimum 250 - 350 zł.

    Bez odgrzybiania 180 zł, a ostatnio u "P.Zenka" przed garażem widziałem
    reklamę "nabijanie klimy 100zł"

  • 18. Data: 2010-07-16 20:44:25
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 19:22:27 +0100, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > tym zielonego pojęcia. Gorszą sprawą jest, że burak wciskający guziki w
    > maszynie musi odczytać z katalogu prawidłowy typ oleju do danego auta i

    Niektórzy to nawet nie wiedzą że w tym układzie jest olej :)

  • 19. Data: 2010-07-16 21:46:10
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

> [...]
    > UV, odgrzybienie ?
    > U mnie okolice Katowic: minimum 250 - 350 zł.
    To proste butla gazu serwisowego w marcu kosztowala 480 z!!!
    A w dniu dzisieszym ta sama butla 1290 zl ...
    ceny musza wzrosnac...

  • 20. Data: 2010-07-17 06:13:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Adamaszek" <c...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    > Podepne sie pod temat: czy nie uwazacie, ze oproznianie i ponowne
    > napelnianie szczelnego ukladu to niepotrzebne wyciaganie pieniedzy?

    Tak dokładnie uważam.
    Szczelny układ żadnej wymiany chłodziwa ani oleju nie potrzebuje.