    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Interfejs diagnostyczny - który może więcej?
    Date: Mon, 10 Dec 2018 14:21:42 +0100

    Mam problem elektryczny z Alfą Mito 1,6 jtdm.
    Intefejs Multi ECU Scan i Alfa OBD nie znajduje błędu a silnik czasami
    gaśnie. Usterka znika, gdy wyłączymy i załączymy stacyjkę (nawet na
    ułamek sekundy wystarczy). Trzeci warsztat rozkłada ręce.
    Ostatni pomysł jest, żeby dać do ASO do diagnostyki, ale tu mam do
    Kolegów pytanie:
    czy w ASO będą w stanie na swoim sprzęcie dowiedzieć się więcej, niż za
    pomocą wymienionych interfejsów?
    Silnik gaśnie raz za jakiś czas - powiedzmy, że średnio co pół godziny.
    Jest duża szansa, że w ASO po podłączeniu będzie chodził normalnie. Czy
    taki błąd jest do wykrycia tylko, gdy wystąpi, czy też zostaje gdzieś
    zapamiętany?
    Jacek