  • 111. Data: 2019-10-18 20:12:46
    Temat: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-18 19:32, Uzytkownik wrote:

    > Wobec tego umowa o parkowanie nie jest zawierana z tym, kto samochodem
    > przyjechał, ale zawierana jest przez kierowcę na okaziciela, a w
    > zasadzie na samochód. Ten, kto przyjechał samochodem wcale nie musi nim
    > wracać.

    Nonsens. Opłata może być z góry lub z dołu ale umowę zawiera przyjmujący ją.

    > Jak widać prawo stanowi inaczej.

    Nie zauważyłem byś wskazał tu jakiekolwiek prawo.

    > A skąd ja mam to wiedzieć co to jest K-5?

    To po co odpowiadasz.

  • 112. Data: 2019-10-18 20:13:45
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-18 19:37, Uzytkownik wrote:

    > Choć też niekoniecznie przez kierowcę, bo wielokrotnie płaciłem za
    > parkowanie, będąc tylko pasażerem :)

    Zapłata jest wywiązaniem się z umowy a nie jej zawarciem.

  • 113. Data: 2019-10-18 20:25:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Maja pecha że byle kto je rucha. A jak by miały mówić to by powiedziały że masz
    malutkiego kutasika.

  • 114. Data: 2019-10-19 07:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jest przepis, że umowa się przedłuża. Skoro się przedłuża, to się
    > przedłuża. Dane te same.

    Ok, ale umowe moge przeciez wypowiedziec?
    Właściciel pojazdu musi zawrzec nowa ale czy taki sam obowiazek spoczywa
    na ubezpieczajacym nie swój pojazd?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 115. Data: 2019-10-19 11:45:05
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-10-18 20:10, 'TomN' wrote:
    > Liwiusz w

    > Nie ma i nie było w ostatnich 20 latach przepisu, że umowa ubezpieczenia OC
    > pojazdów samochodowych się przedłuża!

    Art. 28. 1. Jeżeli posiadacz pojazdu mechanicznego nie później niż na
    jeden dzień przed upływem okresu 12 miesięcy, na który umowa
    ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych została zawarta, nie
    powiadomi na piśmie zakładu ubezpieczeń o jej wypowiedzeniu, uważa się,
    że została zawarta następna umowa na kolejne 12 miesięcy, z
    zastrzeżeniem ust. 2.

  • 116. Data: 2019-10-19 12:06:41
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-10-16 13:31, Kris wrote:

    > I dostanie oficjalna odpowiedź w stylu "Prosimy o dostarczenie kopi umowy
    sprzedaży"

    na co odpisze zgodnie z prawdą iż nie posiada

    sam fakt posiadania kopii pisma (i nadania za potwierdzeniem odbioru) w
    którym zawiadamia starostę o faktach które tu przedstawił może np. pomóc
    w sytuacji kiedy obecny właściciel skosi przystanek po pijaku

    pomóc w znaczeniu stanowić różnicę między spędzeniem 24h w areszcie a
    usłyszeniem "ok, szukamy dalej"

    przykład ekstremalny i mało prawdopodobny, ale zainwestować trzeba 15
    minut i koszt poleconego i przynajmniej ma się świadomość że zrobione
    jest wszystko co było można

  • 117. Data: 2019-10-19 12:27:36
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    m4rkiz w

    > Art. 28. 1. [...] następna umowa na kolejne 12 miesięcy

    Następna umowa to nie przedłużona... CBDU

    --
    'Tom N'

  • 118. Data: 2019-10-19 12:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> [...]
    > nie powiadomi na piśmie zakładu ubezpieczeń o jej wypowiedzeniu,
    > uważa się, że została zawarta następna umowa na kolejne 12 miesięcy,

    Ok, to posiadacz... A my tu cały czas mowimy nie o obowiazkach posiadacza
    a o obowiazkach tego kto ubezpieczył pojazd w poprzednim okresie ale kto
    posiadaczem nie jest!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 119. Data: 2019-10-19 21:48:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-18 o 20:10, 'TomN' pisze:
    > Liwiusz w

    > Nie ma i nie było w ostatnich 20 latach przepisu, że umowa ubezpieczenia OC
    > pojazdów samochodowych się przedłuża!

    Dobra, uściślimy: zostaje zawarta na kolejny rok.

    --
    Liwiusz

  • 120. Data: 2019-10-19 21:49:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-19 o 07:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Ok, ale umowe moge przeciez wypowiedziec?

    Wypowiedzieć może posiadacz pojazdu.

    > Właściciel pojazdu musi zawrzec nowa ale czy taki sam obowiazek spoczywa
    > na ubezpieczajacym nie swój pojazd?

    Nie ma obowiązku ubezpieczania nie swoich pojazdów, chyba że jesteśmy
    ich posiadaczami.

    --
    Liwiusz