  • 101. Data: 2019-10-18 17:40:38
    Temat: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2019 09:59:46 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > I tu się kolega myli. Zapisany wykazuje wartość wybitnie ujemną.
    >
    > (i u mnie kilka postów z Bałut pojawiło się pustych - i także nie
    > przejąłem się tym zbytnio, z tych samych powodów)

    Zaraz Zenek Twoje Panienki obrazi;)

  • 102. Data: 2019-10-18 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Za zapłatę składki odpowiada ubezpieczający, a nie ubezpieczony.

    A czy jest przepis który mowi ze skoro w poprzednim roku byłem
    ubezpieczajacym to w nastepnym juz nim jestem przez zasiedzenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 103. Data: 2019-10-18 18:48:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-17 19:52, Uzytkownik wrote:

    > Zawsze podajesz swoje dane w parkomacie jak wykupujesz bilet postojowy?

    Swoich danych nie kupuję ani nie sprzedaję.

    > Przecież możesz się odwołać od kary i wskazać sprawcę.

    Nie ma kary bez winy.

    > Tylko jak to
    > zrobisz skoro auto sprzedałeś 10 lat temu, nie pamiętasz jak się nazywa,
    > a umowa gdzieś się wzięła i zawieruszyła?

    > Uważasz, że jeżeli nie ma obowiązku przechowywania umowy K-S przez 10
    > lat to jak zniszczysz umowę, nie dokonasz zgłoszenia zbycia pojazdu do
    > urzędu, a nowy nabywca nie będzie się przyznawał, że to auto kupił i do
    > tego nawywija na Twoje konto to jesteś w pełni kryty i nikt nie może Cię
    > pociągnąć do odpowiedzialności?

    Co to jestg K-5?

  • 104. Data: 2019-10-18 19:28:03
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 18.10.2019 o 18:48, kk pisze:

    > Co to jestg K-5?

    K-S. Kupna-sprzedaży.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 105. Data: 2019-10-18 19:32:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-18 o 18:48, kk pisze:

    > Swoich danych nie kupuję ani nie sprzedaję.

    Wobec tego umowa o parkowanie nie jest zawierana z tym, kto samochodem
    przyjechał, ale zawierana jest przez kierowcę na okaziciela, a w
    zasadzie na samochód. Ten, kto przyjechał samochodem wcale nie musi nim
    wracać.

    > Nie ma kary bez winy.

    Jak widać prawo stanowi inaczej.

    > Co to jestg K-5?

    A skąd ja mam to wiedzieć co to jest K-5?

  • 106. Data: 2019-10-18 19:35:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wyjebane mam na kozojebce.

  • 107. Data: 2019-10-18 19:37:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-18 o 19:32, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > przyjechał, ale zawierana jest przez kierowcę na okaziciela, a w
    > zasadzie na samochód. Ten, kto przyjechał samochodem wcale nie musi

    Choć też niekoniecznie przez kierowcę, bo wielokrotnie płaciłem za
    parkowanie, będąc tylko pasażerem :)

  • 108. Data: 2019-10-18 19:53:43
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-10-18 o 08:40 -0700, Kris napisał:

    > Zaraz Zenek Twoje Panienki obrazi;)

    Luzik, dziewczyny się tak łatwo nie obrażają. Gdyby potrafiły się
    wysłowić, stwierdziłyby pewno "nas obrazić byle kto nie może" :-)

    Mateusz

  • 109. Data: 2019-10-18 20:01:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-18 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > A czy jest przepis który mowi ze skoro w poprzednim roku byłem
    > ubezpieczajacym to w nastepnym juz nim jestem przez zasiedzenie?

    Jest przepis, że umowa się przedłuża. Skoro się przedłuża, to się
    przedłuża. Dane te same.

    --
    Liwiusz

  • 110. Data: 2019-10-18 20:10:03
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > Jest przepis, że umowa się przedłuża.

    Nie ma i nie było w ostatnich 20 latach przepisu, że umowa ubezpieczenia OC
    pojazdów samochodowych się przedłuża!

    --
    'Tom N'