  • 111. Data: 2018-10-25 17:27:54
    Temat: Re: Jak się zachować.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-25 o 15:51, Karol5 pisze:
    > wiadomości news:pqsb0h$o2$1@node1.news.atman.pl...

    > Jeżeli zmusisz innego kierowcę do zmiany kierunku jazdy, lub prędkości
    > to zawsze bedzie wymuszenie, niezależnie od tego gdzie Twoja Duda jest,
    > jeżeli ten kierowca ma pierwszeństwo.

    Nie mogę wymusić pierwszeństwa, nie wjeżdżając na skrzyżowanie.

    --
    Liwiusz

  • 112. Data: 2018-10-25 19:10:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie prowokuj bo nic dobrego z tego nie bedzie. Mialki jestes jak talk jesli idzie o
    kodeks drogowy.

  • 113. Data: 2018-10-25 19:14:58
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-10-2018 o 23:29, Marek S pisze:

    > Wątpię by ktokolwiek z kierowców tak postępował. Skupmy się lepiej na
    > realiach. Oba pojazdy są w ruchu.

    To nie ma co deliberować, ten na późniejszym zjeździe grzecznie czeka,
    albo liczy że tamten w niego nie wjedzie.

    > Reasumując, nie dowiem się dlaczego głównie czerwone płacą za kolizje?

    Ale gdzie płacą?
    Przyjmując mandat od nieoduczonego polucjanta?
    Wybacz - to nie mój problem.

  • 114. Data: 2018-10-25 20:28:25
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-25 o 10:34, kk pisze:

    > zatrzymania np jak zmieniają się linie rozdzielające pasy. Pojazd, który
    > znajduje się tuż przed tą linią już jest na skrzyżowaniu.

    Wiesz, ja sobie założyłem, bez podpierania się przepisami, ale wydało mi
    się to logiczne (wiem też, że przepisy nierzadko nie mają nic z nią
    wspólnego), że linia zatrzymania i jej przekroczenie wiele znaczą dla
    tego jak jest interpretowana sytuacja na skrzyżowaniu. A już w
    szczególności gdy dochodzi do kolizji (gdy ta ma dobrą dokumentację
    video). Może się mylę.

    Nie chce mi się szukać zapisów prawa - napisałem licząc na szybką
    podpowiedź podpartą linkiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 115. Data: 2018-10-25 20:29:55
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-25 o 00:05, LordBluzg(R) pisze:

    > Ja bym mu przyjebał, mając kamerkę. Wpierdolił mi się na pas i leci z
    > wymuszenia i dzwonię na 112 :) Wyssałbym z ubezpieczenia 1kzł a otarcie
    > (kontrolowane) bym sam obskoczył  pastą K2. On leci po zniżkach. Kurtyna.

    Nigdy nikogo nie wpuszczasz na swój pas bo przepisy tego nie nakazują?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 116. Data: 2018-10-25 20:34:04
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Wytlumacze ci dlaczego. To ze niebieski cos klepnal mozna zapomniec. Niebiescy jak
    przyjezdzaja to chca odjechac z mandatem i chuj ich obchodzi czyja byla wina. Jak
    najpierw przepytaja czerwonego i mu nie wcisna kitu o tym ze ten z prawej mial
    pierwszenstwo to beda dusili zielonego. Jak zielony bedzie szedl w zaparte to beda
    kombinowali jak wcisnac mandat czerwonemu.

    Taką interpretację też oczywiście biorę pod uwagę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 117. Data: 2018-10-25 20:39:14
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-25 o 19:14, Cavallino pisze:

    > To nie ma co deliberować, ten na późniejszym zjeździe grzecznie czeka,
    > albo liczy że tamten w niego nie wjedzie.

    Tak właśnie postępuję. Nazwałem to u siebie jazdą na czuja bo nie znam
    klarownego umocowania w przepisach. Dwie osoby czytają to samo a
    rozumieją coś innego. Nie chodzi nawet o niniejszą dyskusję lecz zwykłą
    obserwację tego, co dzieje się w podobnych miejscach na skrzyżowaniach.

    > Ale gdzie płacą?
    > Przyjmując mandat od nieoduczonego polucjanta?

    Tego również nie wykluczam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 118. Data: 2018-10-25 20:54:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-25 o 20:29, Marek S pisze:

    > Nigdy nikogo nie wpuszczasz na swój pas bo przepisy tego nie nakazują?

    Wpuszczam bez problemu ale jak ktoś chamsko mi drogę zajeżdża to nie
    wpuszczam :] Proste.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 119. Data: 2018-10-25 21:13:08
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-25 o 20:28, Marek S pisze:

> [...]
    > video). Może się mylę.
    >
    > Nie chce mi się szukać zapisów prawa - napisałem licząc na szybką

    Spoko, też nie wiem jak jest, ale nawet już się nie zastanawiam.
    Zwróciłem tylko uwagę na niespójność.

  • 120. Data: 2018-10-25 21:36:27
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie? Kierujący.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2018 16:48:10 +0200, nadir napisał(a):

    > Dobra, to inaczej. A jak nie ma znaku A-7, to kto ma pierwszeństwo?

    Ten z prawej. Wiec tu by znikly watpliwosci.

    J.