  • 101. Data: 2018-10-25 13:57:23
    Temat: Re: Jak się zachować.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-25 o 13:52, Karol5 pisze:
    > co pisze w PoRD.

    Kolejny analfabeta chcący uchodzić za specjalistę...

    --
    Liwiusz

  • 102. Data: 2018-10-25 14:04:48
    Od: "Karol5" <l...@o...pl>

    > należy dojść do wniosku, że jeśli zajadę komuś drogę maską swojego
    > samochodu, ale sam jeszcze nie "wjadę" na skrzyżowanie swoją szanowną
    > dupą, to o wymuszeniu przeze mnie pierwszeństwa nie może być mowy.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Udowodniłeś, że nie masz pojęcia o pierwszeństwie na oznakowanym
    skrzyżowaniu nie rondo i nie znasz przepisów o pierwszeństwie
    na oznakowanym rondzie.

  • 103. Data: 2018-10-25 14:13:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-25 o 14:04, Karol5 pisze:
    > wiadomości news:pqsb0h$o2$1@node1.news.atman.pl...

    > Udowodniłeś, że nie masz pojęcia o pierwszeństwie na oznakowanym
    > skrzyżowaniu nie rondo i nie znasz przepisów o pierwszeństwie
    > na oznakowanym rondzie.

    Udowodniłeś, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem, tylko tak sobie
    pierdolisz bez sensu.

    --
    Liwiusz

  • 104. Data: 2018-10-25 14:14:44
    Od: "Karol5" <l...@o...pl>

    > Kolejny analfabeta chcący uchodzić za specjalistę...
    >
    > --
    > Liwiusz

    Małpujesz Owsiaka ?
    Używasz "dzieciak" zamiast "dziecko" ?

  • 105. Data: 2018-10-25 14:19:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-25 o 14:14, Karol5 pisze:
    > wiadomości news:pqsb34$o2$2@node1.news.atman.pl...

    > Małpujesz Owsiaka ?
    > Używasz "dzieciak" zamiast "dziecko" ?

    Generator losowych bezsensownych zdań ci się popsuł.

    --
    Liwiusz

  • 106. Data: 2018-10-25 14:45:59
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 25 Oct 2018 14:19:29 +0200, Liwiusz wrote:
    > Generator losowych bezsensownych zdań ci się popsuł.

    Pomiędzy przymiotnikami przydałby się przecinek. A kultura nakazuje pisać
    zaimek 'Ci' z dużej litery. Brzydkim przykładem świecisz, oj brzydkim
    (tutaj grożenie palcem).

    Mateusz

  • 107. Data: 2018-10-25 15:02:57
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie? Kierujący.
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-10-25 o 13:47, Karol5 pisze:

    > Przepis był, ale go wyciąłeś.

    Z tego nijak nie wynika, że to pozycja kierującego determinuje
    pierwszeństwo.

  • 108. Data: 2018-10-25 15:51:25
    Od: "Karol5" <l...@o...pl>

    > jeśli zajadę komuś drogę maską swojego samochodu, ale sam jeszcze nie
    > "wjadę" na skrzyżowanie swoją szanowną dupą, to o wymuszeniu przeze mnie
> [...]

    Jeżeli zmusisz innego kierowcę do zmiany kierunku jazdy, lub prędkości
    to zawsze bedzie wymuszenie, niezależnie od tego gdzie Twoja Duda jest,
    jeżeli ten kierowca ma pierwszeństwo.

  • 109. Data: 2018-10-25 16:02:16
    Od: "Karol5" <l...@o...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > Z tego nijak nie wynika, że to pozycja kierującego determinuje
    > pierwszeństwo.

    Poniżej pisze o miejscu w którym znajduje się kierujący :

    §36
    2. Znak C-12 występujący łącznie ze znakiem A-7 oznacza pierwszeństwo
    kierującego znajdującego się na skrzyżowaniu przed kierującym
    wjeżdżającym (wchodzącym) na to skrzyżowanie.

  • 110. Data: 2018-10-25 16:48:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-10-25 o 16:02, Karol5 pisze:

    > §36
    > 2. Znak C-12 występujący łącznie ze znakiem A-7 oznacza pierwszeństwo
    > kierującego znajdującego się na skrzyżowaniu przed kierującym
    > wjeżdżającym (wchodzącym) na to skrzyżowanie.

    Dobra, to inaczej. A jak nie ma znaku A-7, to kto ma pierwszeństwo?