  • 31. Data: 2020-01-19 15:00:39
    Temat: Re: Jak zdiagnozowac powod "zwisu"?
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 14/01/2020 20:57, pioruns wrote:

    > Jak się plonkuje w Thunderbird? Dawno nie korzystałem (z 5 albo 10 lat!)
    > z grup, a widzę ten troll nadal tu jest. :O

    Witaj grupo

    Dobra, ogarnąłem Thunderbirda, teraz filtruje automagicznie wiadomości
    od tych botów-spamerów jak E-menel i Animka. Co za ulga.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 32. Data: 2020-01-19 15:04:55
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 15/01/2020 10:37, kosmos wrote:

    > Może, jeśli dobrze pamiętam to pojawiał się komunikat o treści (mniej
    > więcej) "Program nie został uruchomiony prawidłowo". Ale jakoś mocno się
    > nad tym nie pochylałem, może ściągnąłem tylko jakąś część tego, co jest
    > potrzebne do uruchomienia. Albo pobrałem niewłaściwą dla systemu wersję
    > (chociaż wyboru chyba nie było).

    Zobacz w eventvwr.msc na zakładce aplikacji, jaki był dokładnie kod
    błędu i treść. Podejrzewam, że jakiś program (antywirus lub wirus!, tak,
    antywirusy też to robią) wstrzykuje swój DLL do twoich uruchomionych
    programów. Niektóre programy tego nie lubią, lub Winda je wywala bo
    nastąpiła próba uruchomienia kodu w obszarze nie oznaczonym do
    uruchamiania (obszar danych a nie kodu). Data Execution Prevention się
    to w Windzie nazywa a w procku Execute Disable Bit.

    Tak czy siak, tutaj może to wskazywać na problem softwarowy - Prime95
    nie ma prawa się nie uruchomić, to działa na wszystkim.

    Możesz odpalić Prime95 z płyty LiveCD Linuksa, nawet na tym powinien
    działać jak na Windzie nie może.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 33. Data: 2020-01-19 15:43:24
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-19 o 15:00, pioruns pisze:

    > Witaj grupo
    >
    > Dobra, ogarnąłem Thunderbirda, teraz filtruje automagicznie wiadomości
    > od tych botów-spamerów jak E-menel i Animka. Co za ulga.

    To sobie plonkuj pedale. Żadne zero dla mnie nie jest ważne.

    --
    animka

  • 34. Data: 2020-01-19 15:57:12
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 19 Jan 2020 15:43:24 +0100
    doszła do mnie wiadomość <r01pvr$iik$1@news.icm.edu.pl>
    od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    >To sobie plonkuj pedale. Żadne zero dla mnie nie jest ważne.

    Efekt Dunninga-Krugera - to powinnaś przeczytać:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_Dunninga-Krugera

  • 35. Data: 2020-01-19 18:57:07
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 19/01/2020 14:57, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
    > doszła do mnie wiadomość <r01pvr$iik$1@news.icm.edu.pl>
    > od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    > Efekt Dunninga-Krugera - to powinnaś przeczytać:

    A co ma Efekt Dunninga-Krugera i czyjeś umiejętności to nagminnego
    spamowania i pisania kilkaset postów miesięcznie na jedną i tą samą grupę?

    Jakieś puste epitety myślisz, że mnie ruszą? ;)

    Poza tym, mówiłem do Ciebie, że wziąłeś to tak osobiście do serca? haha

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 36. Data: 2020-01-19 19:57:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-19 o 15:57, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > doszła do mnie wiadomość <r01pvr$iik$1@news.icm.edu.pl>
    > od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    > Efekt Dunninga-Krugera - to powinnaś przeczytać:

    Sprecyzuj własnymi słowami. Fakty i zarzuty.

    --
    animka

  • 37. Data: 2020-01-19 20:04:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.01.2020 o 18:57, pioruns pisze:
    > Poza tym, mówiłem do Ciebie, że wziąłeś to tak osobiście do serca? haha

    To może ty sprawdź do komu odpisywał. haha

    --
    Czarek

  • 38. Data: 2020-01-19 20:06:22
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 19 Jan 2020 17:57:07 +0000
    doszła do mnie wiadomość <r0259h$8c3$1$pioruns@news.chmurka.net>
    od pioruns <c...@b...cy> :

    Jesteś Animka?

  • 39. Data: 2020-01-19 20:08:32
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.01.2020 o 19:57, Animka pisze:

    > Sprecyzuj własnymi słowami. Fakty i zarzuty.

    Chodzi o to "że osoby niewykwalifikowane w jakiejś dziedzinie życia mają
    tendencję do przeceniania swoich umiejętności w tej dziedzinie"

    A Fakty są w setkach, jeśli nie w tysiącach twoich postów w sieci.
    PS Teraz czekam jak mnie zbesztasz. No dawaj, ulżyj sobie, jesteś z tego
    znana. ;-)

    --
    Czarek

  • 40. Data: 2020-01-19 20:09:23
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.01.2020 o 20:06, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 19 Jan 2020 17:57:07 +0000

    > Jesteś Animka?

    Nie strasz. Sklonowała się?

    --
    Czarek