  • 391. Data: 2018-08-29 18:52:50
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-08-29 o 15:54, Queequeg pisze:

    > Różne ludzie mają pomysły :)

    Dwie książki przeczytałem w życiu 3 razy: "Dzieci z Bullerbyn" i
    "Niezwykłe perypetie odkryć i wynalazków". W tej drugiej podobał mi się
    telefon w trumnie (chodziło o ukrywanie patentów).
    P.G.

  • 392. Data: 2018-08-29 20:26:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Telefon w lazience ... dziwne troche :-)

    Miałem już w latach siedemdziesiątych. Też niektórzy uważali,
    że dziwne. Ale to nieprawda -- z całego mieszkania człowiek
    podejdzie do aparatu, lecz gdy jest we wannie, wtedy kłopot.
    Lokalizacja ze wszech miar uzasadniona.

    Jarek

    --
    To nie do wiary, że niedawno tak to było,
    w słuchawce głos: "Kochany, dzwonisz, jak to miło".

  • 393. Data: 2018-08-29 20:36:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Aug 2018 20:26:39 +0200, w <s...@f...lasek.waw.pl>,
    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(-a):

> [...]
    > że dziwne. Ale to nieprawda -- z całego mieszkania człowiek
    > podejdzie do aparatu, lecz gdy jest we wannie, wtedy kłopot.

    Jedna osoba się kompie, a telefon jest do drugiej/trzeciej.
    Praktyczne ;)

  • 394. Data: 2018-08-29 20:44:27
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 29 Aug 2018 20:36:01 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Jedna osoba się kompie, a telefon jest do drugiej/trzeciej.
    > Praktyczne ;)

    To tylko kwestia dobrej organizacji. Jak się kąpiemy - to wszyscy razem.
    Problem telefonu znika, a i na wodzie co nieco się zaoszczędzi.
    Jednocześnie rozwiązuje się także odwieczny (i jakże powszechny) problem
    pleców.

    Mateusz

  • 395. Data: 2018-08-29 20:48:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > To tylko kwestia dobrej organizacji. Jak się kąpiemy - to
    > wszyscy razem. Problem telefonu znika, a i na wodzie co
    > nieco się zaoszczędzi. Jednocześnie rozwiązuje się także
    > odwieczny (i jakże powszechny) problem pleców.

    U nas w domu problem rozwiązywał drugi telefon w przedpokoju,
    podłączony do tej samej linii.

    Jarek

    --
    Urągając wszelkim standardom
    Choć ją dawno z emalii odarto

  • 396. Data: 2018-08-29 21:50:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:
> [...]
    >że dziwne. Ale to nieprawda -- z całego mieszkania człowiek
    >podejdzie do aparatu, lecz gdy jest we wannie, wtedy kłopot.

    Cos w tym jest, ale zeby tak chwili spokoju nie miec nawet w wannie

    J.

  • 397. Data: 2018-08-29 22:06:10
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-08-29 o 21:50, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup
    l... Pan J.F.

    Słyszałem o przypadku, gdy w jakimś biurze zainstalowano telefon w kiblu.
    Dziennikarz, który o tym napisał, skomentował jeszcze, że powinien być
    tam wewnętrzny "zero zero". Bardzo mnie to ubawiło.

  • 398. Data: 2018-08-29 22:11:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Cos w tym jest, ale zeby tak chwili spokoju nie miec nawet
    > w wannie ...

    Żyło się wtedy dużo spokojniej niż dzisiaj. Ale telefony nie
    miały identyfikacji, historii połączeń itd. Lepiej odebrać,
    niż się potem zadręczać, kto dzwonił.

    Jarek

    --
    Kto wydzwoni, kto wykręci
    W końcu numer mój

  • 399. Data: 2018-08-29 22:14:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan JaNus napisał:

    > Słyszałem o przypadku, gdy w jakimś biurze zainstalowano telefon w kiblu.
    > Dziennikarz, który o tym napisał, skomentował jeszcze, że powinien być
    > tam wewnętrzny "zero zero". Bardzo mnie to ubawiło.

    Mnie się podobało, jak w pewnej firmie webmasterowi dali wewnętrzny 404.

    --
    Jarek

  • 400. Data: 2018-08-29 23:14:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > U nas w domu problem rozwiązywał drugi telefon w przedpokoju,
    > podłączony do tej samej linii.

    Ja nigdy nie miałem telefonu w przedpokoju. I nie rozumiem takiej
    dziwnej lokalizacji. Gniazdka telefoniczne zainstalowałem we wszystkich
    pomieszczeniach: pokojach, kuchni, łazience, toalecie, nawet w piwnicy.
    Ale nie w przedpokoju. Przecież aparaty umieszczone powinny być pod
    ręką, a nie gdzieś daleko, gdzie trzeba biec po usłyszeniu sygnału.
    Tylko przy łóżku, kanapie, fotelu, "tronie"... ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/