  • 11. Data: 2020-05-30 16:48:07
    Temat: Re: Jaka drukarka atr - 300zł?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-30 o 12:47, Adam pisze:

    > - Co masz teraz i co ją boli

    Lexmark E330, brudny podwójny wydruk, z podajnika nie pobiera papieru
    (rolki gumowe wtarte)

    > - Ile wydruków w skali miesiąca bądź roku?

    Ryza na rok.

    > - Jakiego typu wydruki przeważają? (tekst, grafika prezentacyjna, foto itp)

    Gdyby był kolor tanio o bym drukował. :-) Wystarczy mono.

    > - jaki procentowo udział mono / kolor?

    100%/0% :-)

    > - inne wymagania (dupleks, skaner, faks, WiFi, lan, drukowanie z
    > androidów, przez chmury, skanowanie sieciowe itp)

    Może WiFi?

    > - widełki cenowe

    <366 zł :-)

    > - sprzęt nowy czy poleasingowy

    Nowy, bo używany większe szanse, że będzie coś nie tak.

    Robert

  • 12. Data: 2020-05-31 00:52:18
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

    > Po otworzeniu...

    Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

    Pzdr

  • 13. Data: 2020-05-31 09:56:54
    Od: Kazik <s...@w...pl>

    W dniu 2020-05-31 o 00:52, Kamil pisze:

    > Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

    Język polski dopuszcza obie formy. Obie są poprawne.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 14. Data: 2020-05-31 10:14:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam jakieś najmniejsze Ricoh (ze skanerem, faksem i być może z wifi albo ethernetem -
    nie pamiętam) jako rezerwową, no drukuje, ale
    całą konstrukcję wszystkie plastiki ma tak wiotkie i cienkie że przez nie Kraków
    widać.
    Co ciekawe najtaniej wyszła przez amazon.it w czasowej ofercie, trochę się bałem bo
    to Włosi ale normalnie przyszła kurierem szybko.
    Lecz polskie krajowe rękojmie i gwarancje są lepsze, bo 2-letnie i zwykle
    bezproblemowe (odwrotnie niż problemowy amazon po
    upłynięciu krótkiego czasu na zwrot).
    Chyba z każdym laserem miałem jakiś mechaniczny lub inny problem - rolki, sklejanie
    kartek papieru (przy dupleksie zabójcze),
    zawijanie rogów papieru, marszczenie kopert, robienie z papieru "harmonijki",
    wkręcanie oryginału w podajnik skanera, przegrzewanie
    przy masówce, uszkodzona płyta główna, ...

    -----

  • 15. Data: 2020-05-31 10:26:33
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.05.2020 o 0:52, Kamil pisze:

    > Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

    To regionalizm spod ściany wschodniej. Mój znajomy z Przemyśla
    mówi na ten przykład "czego?" - czyli taka kompilacja z "czemu?"
    i "dlaczego?". Mnie podobają się regionalizmy - szczególnie
    śląskie i poznańskie - i gdy mam okazję, to wtrącam co smakowitsze,
    jak choćby "ty ciulu", co dla Ślązaka nie jest wulgaryzmem, ale
    dosadnym określeniem interlokutora.

  • 16. Data: 2020-05-31 13:06:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Może WiFi?

    > <366 zł :-)

    > Nowy, bo używany większe szanse, że będzie coś nie tak.

    W tej cenie to raczej zapomnij o nowej, bo zostaną Ci tylko "plastikowe"
    wydmuszki.

    Moja propozycja:

    https://amso.pl/product-pol-100047-Brother-HL-5450DN
    -Drukarka-Laserowa-Mono-Duplex-Toner-Przebieg-od-50-
    do-100-tysiecy-stron.html

    albo coś obok.

    Do tego za jakieś grosze dokupisz coś z AP-Clientem i już masz
    sterowanie przez WiFi, o ile nie masz możliwości puścić kabla.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2020-05-31 13:36:13
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 30/05/2020 23:52, Kamil wrote:

    > Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

    https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/otwarcie-i-otworze
    nie;892.html

    Jak masz ochotę po kimś pojechać za (rzekomy) błąd językowy, może
    najpierw sam sprawdź, czy aby na pewno masz rację.

    --
    MF

  • 18. Data: 2020-05-31 22:16:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-31 o 13:06, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Do tego za jakieś grosze dokupisz coś z AP-Clientem i już masz
    > sterowanie przez WiFi, o ile nie masz możliwości puścić kabla.

    No fajnie, cena ta sama co za nówkę. Przeleciało przez nią 100 ryz papieru.
    A tu przykładowa nówka.
    https://allegro.pl/oferta/drukarka-laserowa-hp-laser
    -107a-9101103841
    Ale co zyskuję? Tak praktycznie.

    Robert

  • 19. Data: 2020-06-01 03:10:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil" 5ed2e436$0$545$6...@n...neostrada.pl

    > Skąd się bierze ten fatalny język? Może chodziło Ci "po otwarciu"?

    gospodarować -- gospodarowanie
    [zaraz zaczną, że od gaspadina...]
    otworzyć -- otworzenie

    Nie ukrywam, że może być i 'otwarcie', ale 'otworzenie'
    to rzeczownik a 'otwarcie' może być i rzeczownikiem
    i przysłówkiem. Otwarcie mówię, że nie wiem, skąd taki
    język...

    Ściana wschodnia? Pisarstwo polskie wywodzi się raczej
    z tej ściany, nie z Kurnika... Ikwy srebrne fale płyną
    na wschód od Podlasia, jak i Ostra brama jest na wschód
    stąd... Orzeszkowa pisała o Niemnie, Konopnicka pochodzi
    z Suwałk...

    Może trochę przesadzam z Kurnikiem, bo Dąbrowska też
    pochodzi stamtąd, ale ogólnie Wchód mocniej zaakcentował
    polską kulturę niż Zachód... Być może dlatego, że na
    Zachodzie [bez zmian?] inwestowano w przemysł...

    HSienkiewicz to chyba Sandomierz, BPrus to jakiś ~Lublin...
    CzMiłosz to ~Kowno?... WReymont to ~Łódź?... IMO więcej ze
    wchodu, niż z zachodu...

    -=-

    https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/otwarcie-i-otworze
    nie;892.html

    Kiedy chcemy powiedzieć, że sklep jest czynny w jakichś godzinach,
    mówimy, że jest otwarty, np. od dziesiątej do osiemnastej. Po tych
    godzinach sklep może zostać też otworzony, np. przez włamywaczy
    w nocy, i rano właściciel stwierdzi, że sklep jest otworzony
    lub otwarty. Takie niuanse znaczeniowe mogą nam sugerować, że
    jest jakaś różnica znaczeniowa między otwarciem i otworzeniem.
    Tymczasem są to zasadniczo formy równoprawne, tyle tylko że
    druga jest rzadsza.

    Mirosław Bańko

    -=-

    Jestem otwarty na wszelkie uwagi, co nie znaczy, że ktoś mnie
    otwierał w tym celu. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 20. Data: 2020-06-01 03:17:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kazik" 5ed36346$0$523$6...@n...neostrada.pl

    > Język polski dopuszcza obie formy. Obie są poprawne.

    Też tak myślę, choć 'otworzenie' może być jaśniejszym
    określeniem niż 'otwarcie'.

    - okno otwarte na oścież
    - człek otwarty na nowinki

    -=-

    'Architektura otwarta' to jaka?
    Brak ścian pomiędzy pokojami czy Open GL? ;)

    --