  • 31. Data: 2020-06-01 23:25:53
    Temat: Re: Jaka drukarka atr - 300zł?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-01 o 13:45, collie pisze:

> [...]
    > piwa sie niy napił. Sztyjc yno ciułoł tyn ciuła grosz do grosza.
    >
    > *Kaś ciulło*
    >
    > Niy yno ,,ciul" godomy: godomy tyż ,,ciulnońć sie" - abo ,,ciulnońć komuś",
    > co znaczy ,,uderzyć sie" albo ,,uderzyć kogoś".  Idzie sie dejmy na to
    > ciulnońć ło rant stoła, co sie potym czuje fest a fest. Abo kiej co komu
    > łoroz śleci i je fest butel, to sie godo: ,,Słyszołeś jak coś ciulło"?
    >
    > Słyszoł-żech niydowno, jak wtoś w bance do Mysłowic ryczoł: ,,Zaro ci
    > ciulna, ty ciulu!". Moim zdaniym to nadmiar, chocioż retorycznie momy

    Ciężko się to czyta, ale fajne.
    Mnie denerwuje ta obstrukcja rządu polskiego. Oni ciągle o jakiejś
    obstrukcji gadają. (Pewnie myslą, że wymyślili jakieś nowe kulturalne
    słowo i się popisują) Niech se wezma coś na przeczyszczenie.

  • 32. Data: 2020-06-02 18:20:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spróbuj w internecie zapytać, jakie pół litra będzie najlepsze - przez rok będziesz
    trzeźwy...

    -----

  • 33. Data: 2020-06-02 18:22:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No i jako biegły można wystawić rachunek:
    Dojście do punktu ksero 2x 10 h ;-)

    -----

  • 34. Data: 2020-06-03 14:50:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-02 o 18:20, ąćęłńóśźż pisze:
    > Spróbuj w internecie zapytać, jakie pół litra będzie najlepsze - przez
    > rok będziesz trzeźwy...

    Próbowałem się dodzwonić, 10 min w kolejce i zrezygnowałem.
    Napisałem maila... czekam na odpowiedź... O! przyszedł mail.
    Mają tonery gwarantujące wydruk 250 stron.

    Dopytałem co z bębnem, który w opisie ma 30 tyś stron.
    Kupię drukarkę z 29999 i po wydrukowaniu jednej stanie? :-)

    Robert

  • 35. Data: 2020-06-03 19:06:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdy szukałem lasera (co prawda kolorowego) to zacząłem od amazon.de i cen
    zamienników.
    Przy ryzie rocznie nie filozofuj, poproś żonę żeby wybrała najładniejszą do makatki i
    jedź na oryginałach
    I przy ryzie rocznie szukałbym całej zakrytej, w tym zakryty papier, żeby się nie
    kurzyło - chyba ze teściowa gustowną narzutkę
    wydzierga.

    -----

  • 36. Data: 2020-06-04 16:06:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ale wtedy, majac ustalona stawke godzinowa, wyjdzie jeszcze drozej ;-D

    Informujesz pracownika, że spacer jest dla jego dobra i że miłosiernie
    nie pobierzesz zapłaty za ów spacer wykonany poza godzinami pracy, czyli
    pracownik przejdzie się za free... Numer taki nie przejdzie?...

    Idąc z Krętej na Pogodną -- mijam taki punkt usługowy.
    Idąc do Lidla -- mam inny taki punkt usługowy niemal po drodze.
    (mam lub miałem -- od lat nie interesuję się tym)

    Ryza rocznie to kilka kartek tygodniowo -- można nieść w rękach...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 37. Data: 2020-06-04 17:32:43
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Kazik" napisał:

    > Język polski dopuszcza obie formy. Obie są poprawne.

    Wg Miodka wszystko jest dopuszczalne i poprawne. A forma "otworzeniu" to
    rusycyzm, który pleni się mn. w TVP. Ostatnio widzę na pasku "Sejm udzielił
    wotum zaufania dla rządu...". Obrzydliwy rusycyzm, dlia menia, dlia tiebia,
    itp. zdradzający pochodzenie ludzi używających takiego języka. Powinno być
    "Udzielił wotum zaufania rządowi". Dbajmy o poprawność i czystość języka.
    Inna sprawa to dziwolągi nagminnie uzżwane przez miernotę Błaszczaka. Np.
    "Ta Ustawa jest ustawą potrzebną". Poprawne, niby tak, ale kretyńskie,
    zdradzające ubóstwo i prymitywizm języka. Dlaczego nie "Ta ustawa jest
    potrzebna"?

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2020-06-04 17:36:42
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > Mnie denerwuje ta obstrukcja rządu polskiego. Oni ciągle o jakiejś
    > obstrukcji gadają. (Pewnie myslą, że wymyślili jakieś nowe kulturalne
    > słowo i się popisują) Niech se wezma coś na przeczyszczenie.

    Masz rację, oprócz tego, że bezmyślnie cytujesz całe śmieci.

    Pzdr

  • 39. Data: 2020-06-04 17:41:48
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

    > Po rozpruciu opakowania. Ktoś otworzył opakowanie, więc opakowanie
    > jest/zostało otworzone. Otwarte może być ,,z urodzenia'': otwarte
    > dni; otwarta architektura; otwarty człowiek... [otworzona kobieta?]

    Upierając się przy swoim udowadniasz, że nie czujesz melodii języka
    polskiego. Twoja melodią jest język rosyjski. I ta melodia jest dla Ciebie
    zrozumiała. A mnie brzydzi.

    Pzdr

  • 40. Data: 2020-06-04 17:43:33
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał:

    > Może coś doradzicie, bo po prawdzie nie chce mi się szukać...

    Inni mają za Ciebie szukać, bo tobie się nie chce???

    Pzdr