  • 91. Data: 2014-10-19 22:02:57
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > Filmy od 1 do 9 to wszystko jest G1W.

    Jeszcze raz bardzo dziękuję.
    A tak przy okazji, czy możesz napisać jakiej nawigacji z jaką mapą
    używasz?

    Pozdrowienia

    Krzysztof

  • 92. Data: 2014-10-19 22:17:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 19 Oct 2014 22:02:57 +0200, "Krzysztof" <C...@C...com.pl>
    wrote:

    >A tak przy okazji, czy możesz napisać jakiej nawigacji z jaką mapą
    >używasz?

    NaviExpert na Androida.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 93. Data: 2014-10-19 22:24:11
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > NaviExpert na Androida.

    Aktualność robi wrażenie. :-)

    Pozdrawiam

    Krzysztof

  • 94. Data: 2014-10-20 12:34:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-19 20:07, masti pisze:> Krzysztof wrote:

> [...]
    tyle

    > za mało grozi wyłączeniem się z braku prądu :)

    Natomiast w tym (i wielu podobnych) przypadkach pojęcie "za dużo" nie
    istnieje ;)

    Na rower to może szukaj PowerBanku z ogniwem słonecznym. Pierwszy z
    brzegu przykład:
    http://www.sandberg.it/product/Solar-PowerBank-6000-
    mAh

    Są też plecaki z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.
    Zależy, jak długie trasy jeździsz, i czy chcesz/masz możliwość brać prąd
    z dynama.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 95. Data: 2014-10-20 14:12:38
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-10-19 14:24, jerzu pisze:

    > Nie wiem co chciałeś tym przekazać, ale jakość dupy nie urywa.

    ale ja się nie chwalę jakością, ja pokazuje jak działa lukas. To jest
    więcej warte niż pierdzenie, że ta jest lepsza a nie bo ta jest lepsza.

    Icek

  • 96. Data: 2014-10-20 19:31:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2014, Icek wrote:

    > ale ja się nie chwalę jakością, ja pokazuje jak działa lukas. To jest więcej
    > warte niż pierdzenie, że ta jest lepsza a nie bo ta jest lepsza.

    Dobrze gadasz.
    Dorzuć jeszcze jedną istotną uwagę - Tobie łatwiej, bo masz dostęp
    do źródła. Czy filmik ściągnięty z youtube jakościowo nie odstaje od
    źródła które wrzucałeś?
    Ściągnij z powrotem na harddysk, aby nie być zakłócanym przez
    "otoczenie" filmiku tudzież ewentualne wstrzymywanie transmisji
    i porównaj. Jestem ciekaw komentarza :)
    Bo AFAIR narzekania na (re)konwersję przez youtube były co najmniej
    do niedawna na porządku dziennym, więc ta oglądana przez nas
    jakość może być GORSZA niż "prosto z kamery".

    pzdr, Gotfryd

  • 97. Data: 2014-10-22 21:45:02
    Temat: Re: Zasilanie kamery samochodowej (było: Jaką kamerę samochodową?)
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > Internety piszą, że zasilacz do kamerki też daje 0,5A przy 5V.

    Na ładowarce samochodowej G1WH jest napis:
    Output DC 5V ==1.5 A

    1) czy powyższa ładowarka da radę?
    2) ile i jakie paluszki powinny zasilać PowerBank (USB)?

    Pozdrowienia

    Krzysztof

  • 98. Data: 2014-10-23 18:07:58
    Od: Icek <i...@d...pl>

> [...]
    > do niedawna na porządku dziennym, więc ta oglądana przez nas
    > jakość może być GORSZA niż "prosto z kamery".

    na moje oko jest lekko gorsza na YT (ale na oko to chłop w szpitalu
    umarł). Nie mam żadnego systemu pomiarowego do wiarygodnego porównania.

    Icek

  • 99. Data: 2014-10-25 02:03:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Oct 2014, Icek wrote:

    [...jakość oryginał/YT...]

    > na moje oko jest lekko gorsza na YT (ale na oko to chłop w szpitalu umarł).

    Czyli rekonwertuje. Klops.

    > Nie mam żadnego systemu pomiarowego do wiarygodnego porównania.

    Pozostają krótkie próbki wrzucone na jakiś serwer *plików*.

    Tu jest jeszcze problem czym wyciąć taką próbkę, żeby przy samym
    cięciu nie rekonwertowało. Znaczy trzeba pilnować czy program
    to "umie" i czy tak zrobi (oczywiście od "klatki pełnej",
    jak jest jedna na dwie minuty to może być problem).
    No i wiadomo - miejsce "auto z przeciwka" :) (na którym najlepiej
    widać dlaczego "nowe lepsze" kodeki wcale nie są takie lepsze)

    pzdr, Gotfryd

  • 100. Data: 2014-10-29 19:38:43
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.10.2014 o 17:50, Krzysztof pisze:
    > W tej chwili skłaniałbym się ku zakupowi jednej
    > z kamer G1W/G1WH/G1W-C.
    > Wydaje mi się, że w moim przypadku wygodna
    > byłaby kamera z uchwytem na lusterko.
    > Nadal jednak nie wiem czy zdecydować się na
    > G1W - 120 deg
    > G1WH - 140 deg
    > G1W-C - 120 deg z kondensatorem zamiast baterii

    http://youtu.be/-yjjztFuQ8I G1WH po zmroku. 140° daje widok od słupka do
    słupka. Bateria przydaje się chociażby do podtrzymania ustawień zegara,
    gdy auto stoi.

    --
    anacron