  • 31. Data: 2014-10-16 21:28:15
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Bardzo proszę o rady co warto kupić, a czego
    > zdecydowanie nie warto kupować.

    zdecydowanie nie warto eksperymentować, jak rozwiązania są sprawdzone i
    dobre. czyli G1W, z ebaya albo z allegro. Tylko zejdź na ziemię.
    Będziesz zadowolony z jakości, z niczego więcej. akumulator jest na 1
    minutę. jak Ci się nie podoba wstaw do środka większy, tylko po co?
    Zapis na karcie pamięci jest zapętlony i to na zakładkę. ale karta 16
    giga, nie wiem czy na godzinę staraczy czy mniej. Sory, jak chcesz dobrą
    jakość obrazu to dane muszą zajmować dużo miejsca.

    Urządzenie jest maleńkie, dobrze się chowa za lusterkiem. jak ktoś nie
    wie czego szukać, nie zauważy kamery.

    ToMasz

  • 32. Data: 2014-10-16 22:18:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-16 21:26, Krzysztof pisze:
    > Dzięki.

    > Czy mam z tego rozumieć, że radzisz kupić kamerę z 140 deg zamiast 120 deg?

    Tak, a chętnie nawet więcej jeśli by były.
    Ja zamówiłem G1WH, właśnie ze względu na szerszy kąt.

    Moim zdaniem cenne jest to że przy szerszym kącie więcej łapie się w kadr.

    > Widziałem ofertę kamery G1WH z uchwytem na lusterko. Takie mocowanie
    > byłoby chyba dla mnie najlepsze.
    >
    > Natomiast nie mogę się połapać w sprawie zasilania w przypadku kamer
    > G1W/G1WH/G1W-C.
    > W której jest zasilacz podłączany do zapalniczki, w której zasilanie
    > z baterii - jakiej i jak działa kondensator?

    Wszystkie trzy zasilane są z zapalniczki, różnią się jedynie
    podtrzymaniem zasilania - bo coś musi dokończyć nagrywanie po tym jak
    wyłączysz stacyjkę.

    W dwóch pierwszych za podtrzymanie zasilania odpowiada wbudowana bateria
    (która wystarczy pewnie na kilka-kilkanaście minut nagrywania), a w
    trzeciej zamiast baterii jest kondensator który wystarczy pewnie góra na
    minutę.

    Jeśli planujesz używać tylko jako rejestrator to w sumie bez różnicy, z
    taką bateryjną można jeszcze wyjść i sfilmować coś obok auta.

  • 33. Data: 2014-10-16 22:29:14
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    Bardzo dziękuję.

    > Ja zamówiłem G1WH, właśnie ze względu na szerszy kąt.
    Najprawdopodobniej też się na tę zdecyduję.

> [...]

    > Jeśli planujesz używać tylko jako rejestrator to w sumie bez różnicy, z
    > taką bateryjną można jeszcze wyjść i sfilmować coś obok auta.

    Kupując G1WH będę miał właśnie bateryjną. Sfilmowanie czegoś obok auta
    może też się czasem przydać.
    Czy ta bateria ładuje się sama czy trzeba ją wyjmować i doładowywać?

    Pozdrowienia
    Krzysztof

  • 34. Data: 2014-10-16 22:51:28
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

> [...]
    > może też się czasem przydać.
    > Czy ta bateria ładuje się sama czy trzeba ją wyjmować i doładowywać?

    I jeszcze jedno - pamięć. Czy zapisuje się na wymienialnych kartach
    SD lub MicroSD? Jak maksymalna pojemność kart jest akceptowana?

    Krzysztof

  • 35. Data: 2014-10-16 23:22:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Oct 2014, Mirek Ptak wrote:

    > Druciarstwo ;)

    Prawo konstrukcyjne nr 1: prowizorki są najtrwalsze!
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2014-10-16 23:27:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-16 22:51, Krzysztof pisze:
> [...]

    Bardzo proszę :)

    Ładuje się sama jak w zapalniczce jest prąd, służy do podtrzymania pracy
    jak prąd w zapalniczce znika

    > I jeszcze jedno - pamięć. Czy zapisuje się na wymienialnych kartach
    > SD lub MicroSD? Jak maksymalna pojemność kart jest akceptowana?

    Internet mówi, że microsd 32GB.

  • 37. Data: 2014-10-17 00:07:08
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > Ładuje się sama jak w zapalniczce jest prąd, służy do podtrzymania pracy
    > jak prąd w zapalniczce znika

    > Internet mówi, że microsd 32GB.

    No to decyzja podjęta - G1WH z uchwytem na lusterko.

    Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

    Krzysztof

  • 38. Data: 2014-10-17 00:59:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-17 00:07, Krzysztof pisze:

    > No to decyzja podjęta - G1WH z uchwytem na lusterko.

    No to dokładnie to co ja zamówiłem.

  • 39. Data: 2014-10-17 09:50:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-10-16 21:28, ToMasz wrote:

    > Będziesz zadowolony z jakości, z niczego więcej. akumulator jest na 1
    > minutę. jak Ci się nie podoba wstaw do środka większy, tylko po co?
    > Zapis na karcie pamięci jest zapętlony i to na zakładkę.

    Tzn. ze akumulator na 1 minute tez pracuje w petli?

    --

    memento lorem ipsum

  • 40. Data: 2014-10-17 12:15:36
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2014-10-16 21:28, ToMasz pisze:

    > zdecydowanie nie warto eksperymentować, jak rozwiązania są sprawdzone i
    > dobre. czyli G1W, z ebaya

    Podczepię się pod temat, podpowie może ktoś sprzedawcę na ebay.com od
    którego warto kupić G1WH? Na czasie mi nie zależy więc może towar płynąć
    z Chin, a z tego co sprawdziłem to pewnie ze 160 zł na polskie wyjdzie
    taka kamerka. Czy do konta Pay-Pall wystarczy mieć kredytówkę
    MasterCard, czy jeszcze jakieś czary i inne problemy mogą wystąpić przy
    takim zakupie? (jakieś cło?)
    --
    spider