  • 31. Data: 2016-08-25 15:06:23
    Temat: Re: Jaki akumulator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >To kupuj drogie i laduj do siedemnastu voltow. Twoj akumulator i nic
    >mi do tego.

    "Zwykly prostownik" do 17V akumulatora nie naladuje, przynajmniej nie
    w pare godzin.

    > Staram sie tych co mniej wiedza poinformowac jak powinien byc
    > eksploatowany akumulator w samochodzie bo w spoleczenstwie ta wiedza
    > jest na zerowy poziomie a samochodow coraz wiecej.

    I bardzo dobrze ze sie starasz, ale nie zawsze tak do konca prawdziwie
    piszesz.

    A ambitne ladowarki:
    -no coz, juz potanialy na tyle, ze potrafia byc tansze niz "zwykle",
    wiec odpada argument o przeplacaniu,
    -te tanie z Lidla maja troche maly prad. W doladowaniu przez noc nie
    przeszkadza, ale jak zastane padniety i chce odpalic na szybko, to mi
    troche tych amperow brakuje.
    -najwieksza wada - jak akumulator kompletnie wyladowany, to one go nie
    naladuja. Czyli trzeba miec dwa "prostowniki" :-(

    -zaleta polegajaca na tym, ze nie beda akumulatora niszczyly
    gazowaniem, jest malo istotna, gdy ktos po paru godzinach "zwykly
    prostownik" wylaczy.
    No dobra, moze mu sie nie bedzie chcialo przyjsc, moze przyjdzie za
    dwie doby ...

    J.

  • 32. Data: 2016-08-25 17:17:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przeczytalem moj zakres obowiazkow. Nie ma w nim ze mam sie z koniem kopac.

  • 33. Data: 2016-08-25 20:25:37
    Od: <8...@1...202537.invalid> (Tom N)

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > Przeczytalem moj zakres obowiazkow.
    > Nie ma w nim ze mam sie z koniem kopac.

    Kogutek, taki zakres wykluczyłby cię a priori.
    A tak masz szanse poskakać, pogdakać, podziobać...

    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2016-08-25 20:29:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spierdalaj przymule bagienny.

  • 35. Data: 2016-08-25 20:53:14
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Spierdalaj przymule bagienny.

    Zenek, nie mógłbyś zostawiać wrotki? Bo z tego co widzę, gadasz z
    duchami, czyli z zawartością mojego śmietnika i nie wiem który zasłużył
    sobie na taki tytuł :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 36. Data: 2016-08-25 21:15:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wiesiaczek w

    > Zenek, nie mógłbyś zostawiać wrotki?

    kogutek jest równie inteligentny jak wieśniaczek.

    Gdy sie znajdzie w opłakanej pozycji to zaczyna bluzgać

    --
    'Tom N'

  • 37. Data: 2016-08-25 22:50:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie bluzgi tylko normalny dla mnie sposob traktowania kretynow.

  • 38. Data: 2016-08-25 23:49:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 24 Aug 2016 22:22:33 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Wed, 24 Aug 2016 15:56:05 +0200, w
    > <1...@p...pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz

    > Kiedyś do Lanosa 1,6 kupiłem za 60zł aku w hipermarkecie. Miał 36Ah, prąd chyba
    > z 200A, pisało że do "Fiata 126p i Tavrii". Po 5 latach hulał jak nowy
    > (międzyczasie ze 2 razy rozładowany do zera).

    No ja też około 4-5 lat temu kupiłem najtańszy akumulator do 126p.
    Jeździ u mnie w Hondzie (samochód jeżdżony raz-dwa w miesiącu), w dodatku
    kilka razy rozładowany do zupełnego zera. No i też dotychcas żadnych
    problemów.
    Fakt że auto zużywa 2mA jak stoi.

  • 39. Data: 2016-08-26 01:57:23
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-24 o 10:51, miumiu pisze:
    > A tak w ogole to aku markowe i noname-y sa produkowane w tych samych
    > fabrykach. Kwestia przyklejenia znaczka zeby zroznicowac polki cenowe, aby
    > Ci co chcą wydac wiecej mieli jakas satysfakcje ze kupili towar markowy:)
    Mało kto to widział, a wszyscy o tym mówią :)