  • 11. Data: 2014-04-23 19:06:02
    Temat: Re: Jakie auto - 3 foteliki + benzyna?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2014 17:02:22 +0200, rAzor napisał(a):

    > A Sharan i Galaxy? ;-)

    Na S i na G!

    --

    Maciek*********************
    * Sygnatura zastępcza *

  • 12. Data: 2014-04-23 19:49:07
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > 3 foteliki w drugim rzędzie.
    (...)
    > Ktoś coś doradzi?
    doprecyzuj bo zaraz jakieś mikrobusuy polecą. ale bez "F" masz problem.
    moja żona się uparła przy tym samym. co ja się nalatałem z centymetrem!
    Będziesz musiał zamiast szerokiego samochodu osobowego, kupić
    półciężarówkę z fotelami. Twoja kasa.
    ToMasz

  • 13. Data: 2014-04-24 00:40:33
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-04-23 14:10, r...@g...com pisze:
    > Co wybrać w kwocie do 40-50 kPLN ?
    > Główny warunki:
    > nie może być na "F", musi być w benzynie i muszą się zmieścić 3 foteliki w drugim
    rzędzie.
    > Aktualnie takie warunki spełnia Mazda Premacy, ale młoda już nie jest i szukam
    czegoś nowszego. Wskazany silnik powyżej 2.0.

    > Myślałem o CX-7, ale tam jest chyba mniej miejsca z tyłu niż w dużym kombi?
    >
    > Ktoś coś doradzi?

    viano

  • 14. Data: 2014-04-24 07:36:22
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    Multipla.

    I wiem, że na F, ale taki wybór padł właśnie w związku z realnym problemem "trzech
    fotelików". A teraz wszyscy zadowoleni.

  • 15. Data: 2014-04-24 09:01:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Skolmi,

    Thursday, April 24, 2014, 7:36:22 AM, you wrote:

    > Multipla.

    > I wiem, że na F, ale taki wybór padł właśnie w związku z realnym
    > problemem "trzech fotelików". A teraz wszyscy zadowoleni.

    Tylko szkoda, że trzeba tym dzieciaczkom opaski na oczy zakładać, jak
    się do pojazdu podchodzi... ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2014-04-24 13:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Skolmi k...@g...com ...

    > Multipla.
    >
    > I wiem, że na F, ale taki wybór padł właśnie w związku z realnym
    > problemem "trzech fotelików". A teraz wszyscy zadowoleni.

    Chciałem napisac to samo :)

  • 17. Data: 2014-04-24 13:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Tylko szkoda, że trzeba tym dzieciaczkom opaski na oczy zakładać, jak
    > się do pojazdu podchodzi... ;)

    Przesadzasz. :) Wrecz powiedziałbym ze jest piekna.
    Do tego stopnia, ze jak gdzies jade, to sie ludzie ogladają jak za piekna
    kobieta! ;-P

  • 18. Data: 2014-04-24 14:49:16
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    http://tinyurl.com/qczsuxg ;)

  • 19. Data: 2014-04-24 17:19:19
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-04-23 19:06, Użytkownik - Maciek napisał::

    > Na S i na G!

    Boże chroń przed takim "doradcom". :-)

  • 20. Data: 2014-04-24 21:52:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Apr 2014 17:19:19 +0200, rAzor napisał(a):

    > Boże chroń przed takim "doradcom". :-)

    Ojtam ojtam. Doradzilem trzy duze "amerykany". Czy one tez sa na "F"? ;)

    Ale tak na marginesie, naprawde nie rozumiem po co ludzie tak sobie
    utrudniaja zycie w czasach, kiedy japonski Nissan to przebrane francuskie
    Renault, a pod znaczkiem Fiata kryje sie Dodge...

    --

    * Sygnatura zastępcza *