  • 21. Data: 2014-04-24 22:08:39
    Temat: Re: Jakie auto - 3 foteliki + benzyna?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 23.04.2014 o 14:10 <r...@g...com> pisze:

    > Co wybrać w kwocie do 40-50 kPLN ?
    > Główny warunki:
    > nie może być na "F", musi być w benzynie i muszą się zmieścić 3

    Kolego, bez obrazy - odśwież bazę uprzedzeń.
    To co 5 lat temu było "bee" - teraz jest "TOP ONE".
    Czasy mamy takie, że aktualnie najbardziej awaryjne silniki są niemieckie,
    najszybciej rdzewieją nowe Japończyki :-) itd...

    TG

  • 22. Data: 2014-04-24 23:01:15
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Tylko szkoda, że trzeba tym dzieciaczkom opaski na oczy zakładać, jak
    > się do pojazdu podchodzi... ;)

    ło jej. no to niech będzie citroen piscasso w dowolnej wersji. Partner,
    berlingo też jest szeroki!

    ToMasz

  • 23. Data: 2014-04-25 08:42:28
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 24 Apr 2014 09:01:48 +0200
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Tylko szkoda, że trzeba tym dzieciaczkom opaski na oczy zakładać, jak
    > się do pojazdu podchodzi... ;)

    A pytałeś jakiegoś dzieciaka, czy tylko swoje uprzedzenia wkładasz w cudze usta?

    Choć dla mnie mulipla to koszmar i za karę nie chciałbym nią jeździć, to mojemy 7
    letniemu synowi się podoba.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 24. Data: 2014-04-25 09:15:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Apr 2014 23:01:15 +0200, ToMasz napisał(a):

    > ło jej. no to niech będzie citroen piscasso w dowolnej wersji. Partner,
    > berlingo też jest szeroki!

    W zadnym z tych samochodow nie da sie wygodnie zapiac trzech fotelikow, nie
    mowiac juz o opcji z fotelikami po bokach i doroslym w srodku. Proponuje
    wycieczke z centymetrem do salonu/komisu.

    --

    Maciek*********************
    * Sygnatura zastępcza *

  • 25. Data: 2014-04-25 09:37:11
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 22:08:39 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Kolego, bez obrazy - odśwież bazę uprzedzeń.
    >
    > To co 5 lat temu było "bee" - teraz jest "TOP ONE".
    >
    > Czasy mamy takie, że aktualnie najbardziej awaryjne silniki są niemieckie,

    Dlatego napisałem, że nie Folkswagen ;)

    > najszybciej rdzewieją nowe Japończyki :-) itd...

    Chyba się przejdę do komisu pooglądać... Thx za wszystkie rady!

  • 26. Data: 2014-04-25 09:55:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-04-24 13:00, Budzik pisze:
    > Przesadzasz. :) Wrecz powiedziałbym ze jest piekna.
    > Do tego stopnia, ze jak gdzies jade, to sie ludzie ogladają jak za piekna
    > kobieta! ;-P
    A jak jedziesz przez wioski, to nie zauważyłeś, że starsi się żegnają, a
    młodsi szybko wciągają dzieci do chałup? ;-)

    Maciek

  • 27. Data: 2014-04-25 10:28:20
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-04-25 09:15:41 niejaki Maciek napisał:

    > W zadnym z tych samochodow nie da sie wygodnie zapiac trzech fotelikow, nie
    > mowiac juz o opcji z fotelikami po bokach i doroslym w srodku. Proponuje
    > wycieczke z centymetrem do salonu/komisu.

    niestety masz rację

    przerabiałem podobny problem - 2 foteliki + (prawie) dorosły z tyłu
    wszędzie było ciasno

    oczywiście do sklepu za rogiem można pojechać
    ale gdzieś dalej niż 2h jazdy to już mordęga
    a ja potrzebowałem auta na 10-15h podróże

    i skończyłem z tym: http://www.oto.to/gallery/NV_p0li/01_G

    a rekonkwista24 mógłby faktycznie rozejrzeć się troszkę po amerykańskich
    markach

    na początek o ile voyager za mały to może chevrolet astro
    wielkości T4 ale nie na f

    a choćby i ten:
    http://www.mobile.de/pl/marka/chevrolet/model/astro/
    vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,prx:7001,ger:
    automatic_gear,ccn:3001,vcg:van/pg:vipcar/193323150.
    html

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 28. Data: 2014-04-25 11:40:21
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 25 Apr 2014 09:15:41 +0200, Maciek napisał(a):

    > W zadnym z tych samochodow nie da sie wygodnie zapiac trzech fotelikow, nie
    > mowiac juz o opcji z fotelikami po bokach i doroslym w srodku. Proponuje
    > wycieczke z centymetrem do salonu/komisu.

    Wtrące swoje 0,1 grosza.

    Co to znaczy wygodnie zapiąć?
    W C4P jestem w stanie wpiąć 3 foteliki obok siebie na isofixie. To tyle,
    więcej nie trzeba.

    Zauważ, że fotele z tyłu mają dokładnie taką szerokość każdy.
    Dodatkowo duży nie jestem, ale mały też nie. 180 cm, 100 kilo wagi a między
    dwa foteliki się mieszczę i jestem w stanie się zapiąć pasem. O wygodzie
    podróży się nie wypowiem, bo nie jeźdzę z tyłu. Wiozłem teściową 3 godziny
    i też jakoś nie narzekała.

    Acha - C4Picasso wersja poprzednie (nie technospace).

    --
    Franc

  • 29. Data: 2014-04-25 12:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > A jak jedziesz przez wioski, to nie zauważyłeś, że starsi się żegnają,
    > a młodsi szybko wciągają dzieci do chałup? ;-)

    Ja myslałem ze oni mnie pozdrawiaja. A ty mówisz ze kierują w moja strone
    te krzyze z hasłem: a kysz, szatanie? :)

  • 30. Data: 2014-04-25 13:24:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Apr 2014 11:40:21 +0200, Franc napisał(a):

    > 180 cm, 100 kilo wagi a między
    > dwa foteliki

    Jestem tylko ciut wyzszy i ciut lzejszy. Moze mamy inna dystrybuje wagi, bo
    mnie miedzy tymi fotelikami w Picassie bylo ciasno. Bylo za malo miejsca,
    zeby jakakolwiek dorosla osoba wytrzymala tam dluga podroz.

    Z tym ze ja mam foteliki bez isofixa. Moze przy wpinaniu pasami ukladaly
    sie nieco inaczej?

    --

    * Sygnatura zastępcza *