  • 31. Data: 2014-04-25 22:26:32
    Temat: Re: Jakie auto - 3 foteliki + benzyna?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 25.04.2014 13:24, Maciek pisze:

    > Jestem tylko ciut wyzszy i ciut lzejszy. Moze mamy inna dystrybuje wagi, bo
    > mnie miedzy tymi fotelikami w Picassie bylo ciasno. Bylo za malo miejsca,
    > zeby jakakolwiek dorosla osoba wytrzymala tam dluga podroz.
    >
    > Z tym ze ja mam foteliki bez isofixa. Moze przy wpinaniu pasami ukladaly
    > sie nieco inaczej?

    100 kg to nie jest mała osóbka, zazwyczaj taka pupa zabiera 1.5 miejsca,
    a z fotelikami nie da się negocjować :)

    Tak czy inaczej. sprawdzałem astrę którąśtam, fiata osobowego jakiegoś
    (stilo wagon?), octawie, i im podobne auta w przedziale do 20tyś.
    Wszystko co dbało o wygodę ramion na tylnej kanapie - odpadło. Teraz
    ciekawostki:
    peugeot partner 1 z przesuwanymi drzwiami, miał najwięcej miejsca (z
    tanizn), bo te drzwi miały po 6 cm grubość - żeby się dało przesuwać. To
    był rekordzista w małych autkach, a nowsze są szersze o parę, paręnaście
    centymetrów. Stara Xsara - nie było szans na zapięcie 3 fotelików. Xsara
    picasso - spokojnie 3 wejdą, tym bardziej że tylne fotele nie muszą być
    w jednej lini ( chyba środkowy można wysunąć do przodu - to ułatwia
    dojście do pasów)
    Oczywiście może się tak trafić, że ktoś ma super szerkokie foteliki i
    nie wejdą tak czy siak.

    ToMasz

  • 32. Data: 2014-04-26 09:49:39
    Od: r...@g...com

    No dobra. A Ford S-Max? Co prawda na "F",... ale jest też z benzynowymi 2.3 oraz 2.5
    Turbo...

  • 33. Data: 2014-04-29 10:20:33
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-23 15:18, Ergie pisze:

    > Myślałem że szukasz czegoś większego, ale jeśli nie bierz Zafirę. Z tyły
    > więcej miejsca niż we francuzach

    Ale chyba tylko odnośnie miejsca na nogi. Bo chyba nie na szerokość.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 34. Data: 2014-04-29 12:13:52
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup

    > Ale chyba tylko odnośnie miejsca na nogi. Bo chyba nie na szerokość.

    Tak, z tym że nie "tylko", a "aż" :-) Różnica w miejscu na nogi jest
    znacznie większa na korzyść Zafiry niż różnica w szerokości na korzyść
    innych minivanów. No i moim zdaniem ilość miejsca na nogi to ważniejszy
    parametr niż ilość miejsca na plecy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 35. Data: 2014-04-29 21:46:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-29 12:13, Ergie pisze:
> [...]
    > znacznie większa na korzyść Zafiry niż różnica w szerokości na korzyść
    > innych minivanów. No i moim zdaniem ilość miejsca na nogi to ważniejszy

    To wsadź trzy sensowne foteliki obok siebie.

  • 36. Data: 2014-04-29 21:47:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Tylko szkoda, że trzeba tym dzieciaczkom opaski na oczy zakładać, jak
    > się do pojazdu podchodzi... ;)

    Poliftowa nie jest taka tragiczna. Wystarczą mocne przeciwsłoneczne
    patrzałki. ;)

  • 37. Data: 2014-04-29 23:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak m...@o...pl ...

    > Poliftowa nie jest taka tragiczna. Wystarczą mocne przeciwsłoneczne
    > patrzałki. ;)

    Poliftowa jest taka zwyczajna...
    MK1 to jest to!

  • 38. Data: 2014-04-30 09:53:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

  • 39. Data: 2014-04-30 09:53:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup

    > To wsadź trzy sensowne foteliki obok siebie.

    Wsadzam każdego dnia :-) Przy czym jeden z nich to fotelik 9-25 mocowany
    tyłem i zajmujący znacznie więcej miejsca niż jego odpowiedniki do jazdy
    przodem. Na zdjęciu tak nie wygląda, ale tam się zmieści nawet 5-latek:

    http://www.maxicosi.pl/pl-pl/produkty/foteliki-samoc
    hodowe/foteliki-samochodowe-dla-malucha/mobi.aspx

    Jak już pisałem jedyny warunek to to by foteliki były mocowane pasami bo
    zafira ma tylko dwa mocowania iso-fix i w dodatku lekko przesunięte do
    środka samochodu, w efekcie gdy zamontuje się dwa foteliki iso-fix to
    pomiędzy nimi jest ciasno.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 40. Data: 2014-04-30 14:19:33
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    w Toyotę Sienna wejdzie i pięc fotelików :)